Η Surfboard συγκεντρώνει νέα κεφάλαια για να κάνει τον ομαδικό σχεδιασμό πιο συνεργατικό και ανθρωποκεντρικό

Ο κλάδος της εξυπηρέτησης πελατών είναι ένας κλάδος που έχει μετατοπιστεί σε έναν τρόπο εργασίας εξ αποστάσεως, σε όλους τους τομείς και τις χώρες. Με αυτή τη στροφή έχουν έρθει απρόβλεπτες επιπτώσεις όπως η απομόνωση, η απώλεια της ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής και η επιτήρηση του εργατικού δυναμικού. Σε μια γενική βιασύνη του κλάδου να προσαρμόσουν την εξ αποστάσεως εργασία, πολλές εταιρείες έπεσαν στην παγίδα της αδιάκριτης παρακολούθησης και παρακολούθησης των ομάδων τους – με αποτέλεσμα την εξουθένωση, την απογοήτευση και τη δυσαρέσκεια των εργαζομένων.

 

Στόχος να το αλλάξει αυτό είναι η Surfboard – μια νεοσύστατη επιχείρηση που θέλει να επαναπροσδιορίσει τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι ομάδες μέσω των αρχών της διαφάνειας, της δικαιοσύνης και της συνεργασίας. Η startup μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση και είναι έτοιμη να επεκταθεί.

 

Οι λεπτομέρειες

 

Η Surfboard, που ιδρύθηκε το 2021, αναπτύχθηκε για να οδηγήσει τις εταιρείες στη σύγχρονη εποχή του προγραμματισμού του εργατικού δυναμικού – να απαλλαγούν από τα λογιστικά φύλλα και να δημιουργήσουν ένα πιο εξελιγμένο σύστημα.

 

Η νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα το Λονδίνο ανέπτυξε ένα λογισμικό συνεργατικού προγραμματισμού που συνδέει διαφορετικά συστήματα και δεδομένα με στόχο να κάνει την εργασία πιο ανθρώπινη, μειώνοντας την επαγγελματική εξουθένωση και αυξάνοντας την ευελιξία του προγραμματισμού ώστε να ταιριάζει με τον τρόπο που οι άνθρωποι θέλουν να εργάζονται.

 

Οι ομάδες υποστήριξης πελατών διαχειρίζονται παραδοσιακά το χρόνο της ομάδας τους με συστήματα που περιλαμβάνουν παρόχους εισιτηρίων, δεδομένα για τις άδειες από τις πλατφόρμες HR, συναντήσεις από ημερολόγια, μηνύματα από το Slack ή το Teams και λογιστικά φύλλα. Προσθέστε την πολυπλοκότητα της απομακρυσμένης εργασίας, των πολλαπλών ζωνών ώρας και των ευέλικτων εργασιακών ρυθμίσεων και ο προγραμματισμός γίνεται ένας από τους μεγαλύτερους πόνους για τους διευθυντές και η σαφέστερη αιτία της υποαπόδοσης των ομάδων.

 

To Surfboard απλοποιεί τα πράγματα σε μια γρήγορη, απρόσκοπτη και προσαρμόσιμη διαδικασία σε μια διαισθητική, εύχρηστη πλατφόρμα. Μέσα σε μία εβδομάδα από τη χρήση του Surfboard, οι πελάτες (στους οποίους περιλαμβάνονται οι Bloom & Wild, Cuckoo Internet, Lick, Wolf & Badger, KatKin και Hypervolt), είδαν 80% μείωση του χρόνου που δαπανάται για τον προγραμματισμό και σημαντική βελτίωση των επιπέδων εξυπηρέτησης.

 

Η λύση SaaS ενσωματώνεται σε συστήματα ticketing, chat και τηλεφωνίας, όπως τα Aircall, Dixa, Intercom, Salesforce και Zendesk. Κατασκευάζει προβλέψεις για να υπολογίζει πόσα άτομα απαιτούνται online και πότε χρειάζονται. Το στιβαρό μοντέλο πρόβλεψής του εξισορροπεί τη διαθεσιμότητα, τις δεξιότητες και τη δικαιοσύνη, ώστε να κατασκευάζει εύκολα τα βέλτιστα χρονοδιαγράμματα της ομάδας υποστήριξης.

 

Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης του προϊόντος, βοηθώντας την Surfboard να επιτύχει την αποστολή της να συνδέει ομάδες υποστήριξης με έναν απλούστερο, δικαιότερο και εξυπνότερο τρόπο για να κάνει την εργασία πιο ανθρώπινη.

Exit mobile version