Η TastyUrban συγκεντρώνει 1,5 εκατ. ευρώ για να τροφοδοτήσει μια νέα εποχή στον κλάδο της εστίασης

Από τις ημέρες της πανδημίας και την αυξανόμενη δημοτικότητα της παράδοσης φαγητού, το εμπόριο εστιατορίων και φιλοξενίας έχει αλλάξει σημαντικά. Η αγορά, σε ολόκληρη την Ευρώπη, αντιμετωπίζει πλέον υπερπροσφορά εστιατορίων και χαμηλή χρησιμοποίηση των κουζινών, ενώ η ζήτηση για ποιοτικό, εξατομικευμένο και παραδοτέο φαγητό εστιατορίων συνεχίζει να αυξάνεται.

 

Η TastyUrban αξιοποιεί αυτές τις αλλαγές στην αγορά, μετατρέποντας τα εστιατόρια σε κουζίνες φιλοξενίας για εικονικές μάρκες. Η νεοφυής επιχείρηση αναπτύσσει και παραχωρεί άδειες χρήσης καινοτόμων εμπορικών σημάτων τροφίμων σε υποαπασχολούμενους συνεργάτες εστιατορίων, και μόλις συγκέντρωσε 1,5 εκατ. ευρώ σε αρχική χρηματοδότηση για να το επιτύχει.

 

Η χρηματοδότηση έγινε υπό την ηγεσία της Earlybird με στρατηγικούς αγγέλους, μεταξύ των οποίων ο Alexander Artope, CEO & ιδρυτής της Smava, και ο Ronny Shibley, CTO & συνιδρυτής της Gorillas.

 

Η TastyUrban, που ιδρύθηκε το 2022 από τους Felix Chrobog, Marc Hansell και Gerry Pidgeon, υιοθετεί μια προσέγγιση εστιατορίων που βασίζεται σε συνεργασίες με βάση τα περιουσιακά στοιχεία. Με βάση την έρευνα διπλής αγοράς (εντοπίζοντας τόσο τις διεθνείς τάσεις όσο και αναλύοντας τα ελλείποντα κενά της τοπικής κουζίνας), η startup αναπτύσσει έννοιες φαγητού με πρώτη τη διανομή, οι οποίες παραχωρούνται σε τοπικούς συνεργάτες εστιατορίων.

 

Στόχος της είναι να αναπτύξει έναν μεγάλο αριθμό εμπορικών σημάτων που απευθύνονται στον καταναλωτή, από fast-casual μέχρι φρέσκα και υγιεινά concepts σε όλη την Ευρώπη. Το πρώτο εμπορικό σήμα της εταιρείας, το Birdie Birdie, το οποίο ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2022, είναι ήδη προσβάσιμο στους πελάτες μέσω οκτώ συνεργατών εστιατορίων στο Βερολίνο.

 

Felix Chrobog: “Είμαστε σίγουροι ότι επιλύουμε ένα πραγματικό πρόβλημα για τους εστιάτορες, βελτιστοποιώντας την απόδοση και τις διαδικασίες της κουζίνας τους και εισάγοντας καινοτόμες νέες τάσεις και έννοιες τροφίμων σε υποβαθμισμένες γειτονιές, με στόχο να γίνουμε το μεγαλύτερο εικονικό franchise εστιατορίων πολλαπλών εμπορικών σημάτων στην Ευρώπη”.

 

Η TastyUrban συνεργάζεται με καταξιωμένους διεθνείς σεφ για την ανάπτυξη των καλύτερων στην αγορά, πρώτων στην παράδοση, εννοιών φαγητού, παρέχοντας στους καταναλωτές την ιδιαίτερη ποιότητα που επιθυμούν. Παρέχει επίσης στα εστιατόρια υποδοχής πρόσβαση σε αποκλειστικά εμπορικά σήματα, ώστε να μπορούν να δημιουργήσουν νέα κανάλια εσόδων μέσω του μοναδικού κλιμακούμενου μοντέλου αδειοδότησης της TastyUrban.

 

Παρέχει στους εστιάτορες την ευκαιρία να αξιοποιήσουν πλήρως τον διαθέσιμο χώρο της κουζίνας τους για να δημιουργήσουν σημαντικά μηνιαία πρόσθετα έσοδα χωρίς να επιβαρύνονται με πρόσθετο κόστος. Η καινοτόμος τεχνολογική στοίβα διασφαλίζει την αποτελεσματικότητα σε όλο το εικονικό δίκτυο εμπορικών σημάτων της, εξορθολογίζοντας τις λειτουργίες των εστιατορίων και ψηφιοποιώντας έναν ξεπερασμένο κλάδο.

 

Η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την ανάπτυξη πρόσθετων εμπορικών σημάτων και πόλεων σε ολόκληρη τη Γερμανία, ενώ η διεθνής επέκταση έχει προγραμματιστεί για αργότερα φέτος.

Exit mobile version