Η στροφή σε μια κυκλική οικονομία είναι ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της δημιουργίας μιας πιο βιώσιμης και δίκαιης κοινωνίας. Όχι μόνο μια κυκλική οικονομία βασίζεται σε πιο συνειδητές αποφάσεις των καταναλωτών, αλλά χρειάζεται επίσης οι επιχειρήσεις να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο προχωρούν στις συναλλαγές και τις διαδικασίες. Ταυτόχρονα, οι εταιρείες σε όλη την Ευρώπη αντιμετωπίζουν αβέβαιες και δύσκολες οικονομικές στιγμές και αναζητούν τρόπους για να βελτιώσουν τη χρηματοοικονομική τους βάση καθώς και τη λειτουργική τους αποτελεσματικότητα.
Είναι μια μεγάλη μέρα για την startup που εδρεύει στο Βερολίνο, η οποία έχει δημιουργήσει υποδομές για να αντιμετωπίσει ακριβώς αυτές τις προκλήσεις. Η startup μόλις ανακοίνωσε μια νέα επένδυση κεφαλαίου περίπου 44,8 εκατομμυρίων ευρώ παράλληλα με μια νέα συνεργασία με έναν κορυφαίο λιανοπωλητή ηλεκτρονικών ειδών – τη GRAVIS.
Η επένδυση της Series A πραγματοποιήθηκε από την Index Ventures και την CREANDUM, με τη συμμετοχή της TriplePoint Capital που εδρεύει στη Silicon Valley.
Το σύνολο της topi ανέρχεται σε περίπου 50 εκατομμύρια ευρώ από μια σειρά επενδυτών, συμπεριλαμβανομένων εξεχόντων αγγέλων, όπως ιδρυτές και στελέχη των Adyen, Stripe, N26, HelloFresh, Cloudflare, Personio και άλλων.
Η GRAVIS είναι πλέον στρατηγικός συνεργάτης της εταιρείας καθώς η topi στοχεύει να γίνει η τυπική επιλογή για το B2B.
Υπολογίζεται ότι τρισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται κάθε χρόνο σε κεφαλαιουχικές δαπάνες σε όλο τον κόσμο και δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε πώς και γιατί. Η ιδιοκτησία φυσικών περιουσιακών στοιχείων δημιουργεί πολλούς περιορισμούς για τις επιχειρήσεις από τη διαχείριση του ταμείου έως τη λειτουργική πολυπλοκότητα. Έτσι, όλο και περισσότερο οι επιχειρήσεις αναζητούν νέες επιλογές μεταβαίνοντας από την πραγματοποίηση ακριβών επενδύσεων στα μηνιαία λειτουργικά έξοδα.
Η topi ιδρύθηκε το 2021 από τη Charlotte Pallua και την Estelle Merle, και το κάνει αυτό απλό και πιο αποτελεσματικό. Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να αποφύγουν την απαξίωση του υλικού, να σταματήσουν να χάνουν χρόνο για τη διαχείριση ξεπερασμένων συσκευών, να βελτιώσουν τη λειτουργική ευελιξία και να διευκολύνουν τις ταμειακές ροές.
Η προσφορά προϊόντων ως συνδρομή υλικού είναι πολύπλοκη, παρουσιάζοντας πολλές προκλήσεις για τον πωλητή λιανικής ή τον κατασκευαστή, από τη διαχείριση κινδύνου και απάτης έως την αναχρηματοδότηση, τη μηνιαία χρέωση, τη διαχείριση παλιών συσκευών, την παροχή ασφάλισης και άλλες υπηρεσίες. Η πλατφόρμα συναλλαγών της Topi το παρακάμπτει αυτό. Ξεκλειδώνει συνδρομητικές υπηρεσίες υλικού για επιχειρηματίες εμπόρους, επεκτείνοντας τη συνολική τους αγορά και ενισχύοντας την εμπειρία και την αφοσίωση των πελατών.
Με την επιλογή συνδρομής ενσωματωμένη στη ροή αγορών, η topi χτίζει δρόμους για τους εμπόρους B2B για να προσφέρουν Hardware-as-a-Service (HaaS). Στο τέλος, η απάτη και ο μηχανισμός κινδύνου της topi ελέγχει τους επιλέξιμους αγοραστές αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο. Εν τω μεταξύ, οι ενοποιήσεις μεταξύ συνεργατών συναλλαγών, χρηματοοικονομικών εταίρων, παρόχων ασφάλισης και εμπόρων, επιτρέπουν ζωντανό και αυτοματοποιημένο check-out για ηλεκτρονικό εμπόριο, τηλεπωλήσεις και εντός καταστημάτων.
Αν και κυκλοφόρησε μόλις πέρυσι, η topi έχει ήδη αυξηθεί σε μια ομάδα 33 ατόμων σε 13 χώρες και την εμπιστεύονται εταιρείες όπως η Revolut, η PayPal, η GoCardless, η Checkout.com, η N26, η McKinsey, η BCG και η Meta.
Αυτή η νέα επένδυση θα συμβάλει στην κλιμάκωση των λειτουργιών και στην κάλυψη της αυξανόμενης ζήτησης.