Η TROOP συγκεντρώνει 10 εκατ. ευρώ για την επέκταση του οικοσυστήματος διοργάνωσης συναντήσεων και εκδηλώσεων

Στον σύγχρονο, παγκοσμίως συνδεδεμένο κόσμο, πολλές εταιρείες λειτουργούν με αποκεντρωμένες ομάδες, με υπαλλήλους που βρίσκονται σε διαφορετικά μέρη του κόσμου και σε διαφορετικές ζώνες ώρας. Ταυτόχρονα, η όρεξη για προσωπικές συναντήσεις και εκδηλώσεις έχει αυξηθεί από τις ημέρες της πανδημίας – και είναι μια υλικοτεχνική πρόκληση για τις εταιρείες που πρέπει να ξεπεράσουν.

 

Η TROOP, που ιδρύθηκε στη Μαδρίτη, έχει ως στόχο να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του σημερινού εξελισσόμενου εργασιακού περιβάλλοντος, φέρνοντας τις ομάδες σε επαφή οικονομικά αποδοτικά, βολικά και βιώσιμα για προσωπική συνεργασία.

 

Η startup μόλις εξασφάλισε 10 εκατομμύρια ευρώ (11 εκατομμύρια δολάρια) για να τροφοδοτήσει την αποστολή της. Του γύρου ηγήθηκαν οι Durable Capital Partners LP και Madrona Venture Group, με τη συμμετοχή των All Iron Ventures και Conexo Ventures.

 

Η τεχνολογικά υποστηριζόμενη πλατφόρμα της TROOPS, που ιδρύθηκε το 2017, βοηθά τις εταιρείες να σχεδιάζουν, να κάνουν κρατήσεις, να επιβαρύνονται με έξοδα και να διαχειρίζονται την υλικοτεχνική υποδομή για προσωπικές συναντήσεις, όλα σε ένα μέρος.

 

Οι Ισπανοί καινοτόμοι αξιοποιούν την προσοδοφόρα παγκόσμια βιομηχανία συναντήσεων, κινήτρων, συνεδρίων και εκθέσεων (MICE), η οποία εκτιμάται ότι θα φτάσει σε αξία τα 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030. Στο σύγχρονο πλαίσιο της εργασίας, οι λύσεις που διευκολύνουν τη διαπροσωπική συνεργασία είναι πιο σημαντικές από ποτέ, και η TROOP θέλει να το κάνει απλό.

 

Περίπου το 60% των εταιρειών έχουν υιοθετήσει ένα υβριδικό περιβάλλον εργασίας προσθέτοντας ένα επιπλέον επίπεδο πολυπλοκότητας στον προγραμματισμό των συναντήσεων. Καθώς οι εταιρείες αντιμετωπίζουν την πρόκληση της δημιουργίας ουσιαστικών προσωπικών συνδέσεων σε έναν πιο απομακρυσμένο κόσμο, η TROOP έχει ως στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εξοικονομήσουν κόστος συνεδριάσεων, χρόνο ταξιδιού και χρόνο προγραμματισμού, ενώ παράλληλα θα δίνει έμφαση στη βιωσιμότητα. Οι πελάτες της TROOP επωφελούνται από μέση εξοικονόμηση έως και 22% σε κόστος, χρόνο και εκπομπές CO2 για τις προσωπικές συναντήσεις τους.

 

Από την έναρξή της, η εταιρεία κατάφερε να μετατρέψει αυτό που παραδοσιακά ήταν μια χειροκίνητη και χρονοβόρα διαδικασία σε μια πλατφόρμα αυτοεξυπηρέτησης που βελτιστοποιεί τον προγραμματισμό συναντήσεων με βάση τους εταιρικούς στόχους. Η πλατφόρμα δέχεται τις βασικές εισροές και παρουσιάζει γρήγορα και εύκολα τον πιο βολικό τόπο συνάντησης για την ομάδα και ένα μενού επιλογών χώρων. Οι διοργανωτές συναντήσεων μπορούν να χρησιμοποιούν το ταμπλό για να απεικονίζουν και να συγκεντρώνουν δεδομένα ώστε να λαμβάνουν γρήγορες και τεκμηριωμένες αποφάσεις σχετικά με τα ομαδικά ταξίδια και να συνεργάζονται με τους συναδέλφους και τους συμμετέχοντες.

 

Προωθώντας την προσφορά της, η εταιρεία πρόκειται να λανσάρει το TROOP:One, μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης συνεδριάσεων. Αυτή η προσφορά έρχεται με βελτιωμένες δυνατότητες σχεδιασμού και επεκτάσεις στις κρατήσεις, τη διαχείριση και τα έξοδα συνεδριάσεων με ενσωματώσεις με δημοφιλείς παρόχους υπηρεσιών, όπως η Spotnana, το Center και άλλες.

 

Αυτή η νέα χρηματοδότηση θα τροφοδοτήσει το λανσάρισμα του TROOP:One, καθώς και θα υποστηρίξει το αυξανόμενο διεθνές αποτύπωμα της εταιρείας και την επέκτασή της σε Ευρώπη και ΗΠΑ.

Exit mobile version