Η Uniify συγκεντρώνει 3 εκατ. ευρώ για την αυτοματοποίηση του onboarding χρηματοοικονομικών πελατών

To customer onboarding είναι ένα κρίσιμο μέρος κάθε επιχείρησης. Πρόκειται για την ομαλή σύνδεση του πελάτη σας με το προϊόν σας, την εκμάθησή του και την έναρξη μιας θετικής εμπειρίας πελάτη. Βασικό μέρος αυτού είναι η συλλογή, αποθήκευση και ανάλυση δεδομένων. Με την ενισχυμένη ψηφιοποίηση και τους ολοένα και πιο αυστηρούς κανόνες και κανονισμούς, δεν είναι μια τόσο απλή διαδικασία – ειδικά για τις ΜΜΕ, οι οποίες μέχρι τώρα δεν είχαν πραγματικά ένα ειδικό εργαλείο.

 

Για τις χρηματοπιστωτικές εταιρείες, η διαδικασία είναι ακόμη πιο πολύπλοκη. Πρέπει να ακολουθούν αυστηρούς κανόνες προκειμένου να ανταποκρίνονται στους τρέχοντες και συνεχιζόμενους κανονισμούς, μεταξύ άλλων, στο πλαίσιο των δανείων, της διαχείρισης περιουσίας και της χρηματοδοτικής μίσθωσης – ένα έργο που η ψηφιακή ανάπτυξη δεν μπόρεσε να ακολουθήσει. Μέχρι τώρα, αυτό προκαλούσε μια σειρά από δύσκολες, χειροκίνητες διαδικασίες.

 

Η Uniify, με έδρα την Κοπεγχάγη, η οποία μέχρι τώρα ήταν boostrapped, πιστεύει ότι έχει μια λύση. Οι επενδυτές προφανώς πιστεύουν επίσης σε αυτήν, καθώς η νεοσύστατη επιχείρηση μόλις εξασφάλισε την πρώτη της επένδυση.

 

Λεπτομέρειες χρηματοδότησης

 

Η Uniify, που ιδρύθηκε από τους Martin Sandø Jensen, Niclas Adegnika και Troels Burmølle, έχει ως στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι χρηματοπιστωτικές εταιρείες αποκτούν νέους πελάτες. Ουσιαστικά ενοποιεί τα δεδομένα στην αξιολόγηση της πιστοληπτικής ικανότητας, την επαλήθευση της ταυτότητας, το KYC, το KYB κ.ο.κ. Αυτό βοηθά τις εταιρείες να συλλέγουν τις απαραίτητες οικονομικές πληροφορίες για τους πελάτες τους με γρήγορο, εύκολο και ασφαλή τρόπο.

 

Για τις εταιρείες, η πλατφόρμα συμβάλλει στην εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων κάνοντας τη διαδικασία πολύ πιο απλοποιημένη και ασφαλή. Για τους πελάτες, η διαδικασία πρόσβασης σε χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες διεξάγεται πολύ πιο ομαλά – δεν χρειάζεται να ανησυχούν για την εύρεση όλων των διαφορετικών εγγράφων κάθε φορά που υποβάλλουν αίτηση για ένα νέο δάνειο ή για τη μίσθωση ενός αυτοκινήτου, για παράδειγμα.

 

Η εταιρεία από τη Δανία καλύπτει μια ανάγκη της αγοράς για τις ευρωπαϊκές ΜΜΕ. Μέχρι τώρα, οι ψηφιακές λύσεις είχαν την τάση να επικεντρώνονται στο τμήμα των επιχειρήσεων, αλλά η Uniify έχει αναπτύξει την πλατφόρμα της για μικρότερες εταιρείες – εκδημοκρατίζοντας την πρόσβαση σε ζωτικής σημασίας εργαλεία.

 

Τώρα, με αυτή την επένδυση, η ομάδα στοχεύει να αναπτυχθεί. θα προσλάβει περισσότερα μέλη της ομάδας και θα επεκταθεί σε νέες αγορές – το Ηνωμένο Βασίλειο είναι ο πρώτος προορισμός στη λίστα.

Exit mobile version