Η Unitary σήκωσε 7,4 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου διαδικτύου για τη γενιά του περιεχομένου

Η κατανάλωση περιεχομένου είναι σε απίστευτα υψηλό επίπεδο, σε όλο τον κόσμο. Σε καθημερινή βάση, βομβαρδιζόμαστε με περιεχόμενο στα τηλέφωνά μας, στους φορητούς υπολογιστές μας και στα tablet μας – είτε όταν κάνουμε κύλιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε όταν ακούμε podcasts είτε όταν κάνουμε έρευνα στο διαδίκτυο. Το περιεχόμενο βρίσκεται παντού.

 

Ενώ η αυξανόμενη πρόσβαση στο περιεχόμενο και η αυξανόμενη επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν πρόκειται να πάει πουθενά – και έχει γίνει δεύτερη φύση για τη γενιά των ψηφιακών ιθαγενών – η ανάγκη για τη μετριοπάθεια του περιεχομένου έχει αυξηθεί. Η κατανάλωση περιεχομένου μπορεί να είναι σπουδαία: μπορεί να εκπαιδεύσει, να εμπνεύσει και να ενημερώσει. Αλλά, από την άλλη πλευρά, μπορεί να είναι επιβλαβής και ανασφαλής – ειδικά για τους νέους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με εκτιμώμενους 4 δισεκατομμύρια χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως, οι οποίοι ανεβάζουν καθημερινά σε διάφορες πλατφόρμες, από το Instagram μέχρι το Tiktok, το Reddit και το YouTube, νέο υλικό αξίας άνω των 80 ετών, η πρόκληση της μετριοπάθειας του περιεχομένου συνεχίζει να αυξάνεται. Η αγορά αναμένεται να φτάσει τα 32 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2031.

 

Η αξιοποίηση αυτής της αγοράς γίνεται από τους Sasha Haco και James Thewlis. Δύο επιχειρηματίες που γνωρίστηκαν στο πρόγραμμα επιτάχυνσης της Entrepreneur First και σε μια αποστολή να αυτοματοποιήσουν τη συγκράτηση περιεχομένου. Το δίδυμο μόλις εξασφάλισε μια νέα ώθηση ύψους 7,4 εκατ. ευρώ (8 εκατ. δολάρια) για να επεκταθεί. Η χρηματοδότηση έγινε με επικεφαλής τον Ian Hogarth της Plural και στρατηγικούς αγγέλους, συμπεριλαμβανομένης της Carolyn Everson που εντάσσεται στο διοικητικό συμβούλιο.

 

Η Unitary ιδρύθηκε το 2019 και δημιουργήθηκε από τη Sasha Haco, μια μαθηματικό που συνεργάστηκε με τον Steven Hawking κατά τη διάρκεια του διδακτορικού της, και τον James Thewlis, έναν ειδικό στην όραση υπολογιστών. Η νεοφυής επιχείρηση στοχεύει στην προστασία των κοινοτήτων από τη διαδικτυακή βλάβη, καθιστώντας το διαδίκτυο έναν ασφαλέστερο χώρο.

 

Η τεχνολογία της startup που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη “διαβάζει” το περιεχόμενο των βίντεο που δημιουργούν οι χρήστες. Στη συνέχεια, μπορεί να επισημάνει περιεχόμενο βίντεο που θα μπορούσε να είναι επικίνδυνο για συγκεκριμένους χρήστες, πλατφόρμες ή διαφημιστές. Για παράδειγμα, μπορεί να διακρίνει τη διαφορά μεταξύ ενός βίντεο που εξυμνεί τη ρητορική μίσους και ενός ντοκιμαντέρ που έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση σχετικά με το περιεχόμενο μίσους, χωρίς να χρειάζεται να εμπλακεί ένας ανθρώπινος κριτής. Η τεχνολογία κλιμακώνεται δυναμικά ανάλογα με τη ζήτηση, φτάνοντας σε κλίμακες επεξεργασίας 25.000 καρέ βίντεο σε ένα μόνο δευτερόλεπτο.

 

Επί του παρόντος χρησιμοποιείται από κοινωνικά δίκτυα, εταιρείες τεχνολογίας διαφημίσεων και επιχειρήσεις μέσων ενημέρωσης. Ήδη, το εργαλείο ανοιχτού κώδικα Detoxify έχει κατέβει πάνω από 2 εκατομμύρια φορές.

 

Με αυτή τη νέα επένδυση, η καινοτόμος ομάδα σχεδιάζει να αναπτύξει περαιτέρω την τεχνολογία και να επεκτείνει την εμβέλειά της στην αγορά.

Exit mobile version