Η παροχή υψηλής ποιότητας εμπειρίας πελάτη αποτελεί προτεραιότητα για τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ. Πηγαίνει πέρα από την απλή προσέλκυση του πελάτη και πρέπει να εφαρμόζεται σε ολόκληρη την πορεία της πώλησης. Για τις ομάδες πωλήσεων, η εργασία σε έναν απομακρυσμένο ανόμοιο κόσμο σημαίνει ότι αυτές οι διαδικασίες είναι πλέον online – συχνά διάσπαρτες σε διαφορετικές πλατφόρμες. Καθώς η σημασία της εστίασης στον καταναλωτή έχει γίνει πολύ σαφής τα τελευταία δύο χρόνια, αναζητείται νέα τεχνολογία για την παροχή ποιοτικών προτύπων.
Η Valuecase με έδρα το Αμβούργο έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα που στοχεύει να βελτιώσει την εμπειρία ψηφιακής αγοράς και ενσωμάτωσης του πελάτη σε όλα τα στάδια της πώλησης και να ενισχύσει την επιτυχία για τις εταιρείες B2B.
Η Valuecase έκλεισε 3,5 εκατ. ευρώ σε pre-seed χρηματοδότηση. Ο γύρος ηγήθηκε από τους Picus Capital, XAnge και 10x Founders μαζί με επενδυτές αγγέλους όπως οι Rubin Ritter (Zalando), Felix Jahn (McMakler και Home24) και Jonathan Benhamou (PeopleDoc και Resilience Care).
Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη της στρατηγικής προώθησης της Valuecase στην αγορά καθώς και για την ανάπτυξη προϊόντων. Η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει σε βελτιωμένες δυνατότητες αυτοματισμού και ανάλυσης.
Η Valuecase, που ιδρύθηκε το 2021 από τους Lennart Prange και Jan Niklas, έχει ως αποστολή να απλοποιήσει ριζικά τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων που αντιμετωπίζουν πελάτες και των αγοραστών τους. Με το λογισμικό τους, οι ομάδες που αντιμετωπίζουν πελάτες μπορούν να δημιουργήσουν μικροιστοτόπους που χρησιμεύουν ως ενιαία διεπαφή για τον αγοραστή, που περιέχουν όλες τις σχετικές πληροφορίες και στοιχεία συνεργασίας, όπως ένα σχέδιο αμοιβαίας δράσης.
Ουσιαστικά, η SaaS startup δίνει τη δυνατότητα στις ομάδες πωλήσεων να δημιουργήσουν microsites που καλύπτουν ολόκληρη τη διαδρομή των πελατών και μπορούν να μοιραστούν με όλους τους εσωτερικούς ενδιαφερόμενους για βελτιωμένη συνεργασία. Αυτοί οι χώροι, που μπορούν να ρυθμιστούν σε δευτερόλεπτα, περιέχουν όλες τις σχετικές πληροφορίες και επιταχύνουν την ευθυγράμμιση μέσω της διαδραστικής σχεδίασής τους. Για τον πωλητή, η Valuecase παρακολουθεί πολύτιμες πληροφορίες αφοσίωσης που βοηθούν στην προώθηση των συμφωνιών.
Ήδη, η Valuecase συνεργάζεται με πελάτες όπως η Workmotion στη Γερμανία και το Welcome to the Jungle στη Γαλλία. Τώρα, το σχέδιο είναι να αναπτυχθεί και να συνεχιστεί η ανάπτυξη της πλατφόρμας, δίνοντας στις ομάδες B2B τις πληροφορίες για τους πελάτες και τα εργαλεία συνεργασίας που χρειάζονται.