Η Velaris συγκέντρωσε 4,7 εκατομμύρια ευρώ για να λανσάρει την πλατφόρμα επιτυχίας πελατών με γνώμονα την τεχνητή νοημοσύνη

Η οικοδόμηση ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις σε όλους τους κλάδους και τις αγορές. Η κάλυψη των αναγκών και των επιθυμιών των πελατών και η διασφάλιση ότι έχουν μια θετική εμπειρία, βασίζεται πλέον σε μεγάλο βαθμό σε δεδομένα χρησιμοποιώντας σχετικά εργαλεία που βασίζονται στην τεχνολογία. Η αγορά SaaS για τη διαχείριση πελατειακών σχέσεων και την επιτυχία των πελατών συνεχίζει να αναπτύσσεται καθώς οι εταιρείες έχουν συνειδητοποιήσει ότι η εστίαση στη διατήρηση και την ικανοποίηση των πελατών είναι βασικό μέρος της επιβίωσης και της ευημερίας σε δύσκολους καιρούς.

 

Φέρνοντας το λογισμικό επιτυχίας πελατών στην εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, η Velaris μόλις συγκέντρωσε 4,7 εκατομμύρια ευρώ και πρόκειται να λανσάρει ένα επίπεδο ML στην πλατφόρμα της και να επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη. Αυτή η νέα επένδυση έγινε με επικεφαλής την Octopus Ventures και περιελάμβανε VCs, Zaka και Fintech 365. Είναι ένα εντυπωσιακό νούμερο, κυρίως δεδομένου του γεγονότος ότι η Velaris ιδρύθηκε μόλις τον Μάιο του 2021, δείχνοντας ισχυρή υπόσχεση και εμπιστοσύνη στην πλατφόρμα.

 

Με έδρα το Λονδίνο και τη Μαδρίτη, η Velaris, που σχεδιάστηκε από τους ιδρυτές Dilanka Kalutota και José Fernández-Castaño, σίγουρα διαταράσσει την αγορά επιτυχίας πελατών για να καλύψει ένα συγκεκριμένο κενό της αγοράς.

 

Η χρήση δεδομένων είναι ολοένα και περισσότερο ο κανόνας για τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ, αλλά για την επιτυχία των πελατών, δεν έχει αξιοποιηθεί ακόμη στην πλήρη ισχύ της. Η Velaris στοχεύει να το αντιμετωπίσει μαζί με πρόσθετες προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς δεδομένων πελατών σε μια ενιαία πλατφόρμα για τη διαχείριση των διαφορετικών σημείων επαφής ενός πελάτη, την αντιμετώπιση της έλλειψης ευφυΐας που επηρεάζει το NRR και την παροχή προηγμένων δυνατοτήτων αναφοράς και εκτέλεσης στις ομάδες επιτυχίας πελατών.

 

Σε αντίθεση με ορισμένους προκατόχους, η Velaris επικεντρώνεται σε ένα UX χωρίς τριβές για να ενθαρρύνει τη χρήση δεδομένων εμπειρίας πελατών που θα συμβάλουν τελικά στη λειτουργία μιας καλύτερης εταιρείας. Αυτό περιλαμβάνει ευέλικτες αναφορές που ενσωματώνουν ευφυΐα με πολλαπλές ροές δεδομένων, όπως προϊόν, έσοδα και απόδοση στον πίνακα εργαλείων.

 

Η επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός επιπέδου που καθοδηγείται από τη Μηχανική Μάθηση στην πλατφόρμα της Velaris που επιτρέπει στις εταιρείες τεχνολογίας B2B να κατανοήσουν πλήρως τους πελάτες τους, να εμβαθύνουν τη σχέση και να διατηρήσουν και να επεκτείνουν την επιχείρησή τους μαζί τους μέσω αποφάσεων που βασίζονται σε δεδομένα. Η Velaris θα χρησιμοποιήσει επίσης αυτό το κεφάλαιο για να αναπτύξει ομάδες R&D, Product και Go-To-Market τόσο στο Λονδίνο όσο και στη Μαδρίτη, προσθέτοντας στον υπάρχοντα κόμβο τους στη Σρι Λάνκα.

 

Exit mobile version