Η VICIO συγκεντρώνει 17 εκατ. ευρώ με τον Leo Messi και τον Antoine Griezmann να την υποστηρίζουν

Η βιομηχανία τροφίμων δεν έχει μείνει ανεπηρέαστη από τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Το τι τρώμε, πού τρώμε, πώς αγοράζουμε τρόφιμα και τι επηρεάζει τις επιλογές μας για τρόφιμα επηρεάζονται όλο και περισσότερο από τον ψηφιακό χώρο και αυτό έχει δημιουργήσει μια νέα εποχή για τον κλάδο.

 

Η VICIO, που ιδρύθηκε στη Βαρκελώνη από τους ντόπιους επιχειρηματίες Aleix Puig και Oriol de Pablo, διαμορφώνει τον χώρο της παράδοσης τροφίμων από το 2020 – ένα μπιφτέκι τη φορά. Τώρα, η startup έχει συγκεντρώσει 17 εκατομμύρια ευρώ, καθώς αναφέρει ετήσια ανάπτυξη άνω του 100%.

 

Επικεφαλής της χρηματοδότησης ήταν η IRIS Ventures, με εταιρείες από την Barlon Capital, την οποία διαχειρίζεται ο Javier Rubió, να συν-επενδύουν επίσης, ενώ συμμετείχαν επίσης οι παγκοσμίου φήμης αθλητές Leo Messi και Antoine Griezmann.

 

Ο Aleix Puig, συνιδρυτής και συν-διευθύνων σύμβουλος της VICIO, δήλωσε: “Η VICIO είναι η πρώτη εταιρεία που έχει αναλάβει την υλοποίηση της επένδυσης. Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμα αυτής της συναλλαγής, η οποία θα δώσει στην εταιρεία μια ένεση ενέργειας. Η είσοδος νέων επενδυτών αναγνωρισμένου κύρους όχι μόνο επικυρώνει την προσέγγισή μας και το επιχειρηματικό μας μοντέλο, αλλά επιτρέπει επίσης στη VICIO να κάνει ένα άλμα προς τα εμπρός και να τοποθετηθεί ως ένας από τους κορυφαίους παίκτες στον τομέα”.

 

Η VICIO είναι μια μάρκα παράδοσης φαγητού που ειδικεύεται στην online πώληση burger. Έχει δραστηριοποιηθεί σε μια πολύ ιδιαίτερη αγορά, αλλά φαίνεται να έχει βρει τη σωστή συνταγή – και αυτό δεν ισχύει μόνο για τη γεύση των burgers, αλλά και για την επιχειρηματική στρατηγική. Η μάρκα προσφέρει ποιοτικά burger μαγειρεμένα σε συγκεκριμένες παραγγελίες και έχει ποντάρει με επιτυχία σε στρατηγικές μάρκετινγκ με βάση την κοινότητα. Όταν επεκτάθηκε στη Μαδρίτη, για παράδειγμα, η εταιρεία ξεκίνησε μια καμπάνια με την Jessica Goicoechea, η οποία είδε τις παραγγελίες στο σπίτι να αυξάνονται στη Μαδρίτη και τη Βαρκελώνη κατά 40% και το βίντεο στο Instagram να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο προβολές.

 

Από το λανσάρισμά της, η εταιρία κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία των premium burger στην εφαρμογή Glovo, καθιστώντας την μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες και πιο υποσχόμενες μάρκες στην Ισπανία. Μέχρι στιγμής, έχουν πωληθεί πάνω από 2 εκατομμύρια burgers και, η εταιρεία έκλεισε το 2022 με κύκλο εργασιών 20 εκατομμυρίων ευρώ, πενταπλάσιος σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

 

Η εταιρία που γεννήθηκε στη Βαρκελώνη σχεδιάζει τώρα να επεκταθεί και θα χρησιμοποιήσει αυτά τα κεφάλαια για να διατηρήσει τη συναρπαστική πορεία ανάπτυξής της. Στόχος είναι να είναι παρούσα στις κυριότερες πόλεις της Ισπανίας σε λιγότερο από τρεις μήνες, προσθέτοντας στα 15 υποκαταστήματα που βρίσκονται στη Βαρκελώνη και τη Μαδρίτη.

 

Η VICIO θα επενδύσει επίσης στην πρόσληψη νέων ταλέντων, στη βελτίωση των διαδικασιών και της τεχνολογίας και στη συνέχιση της τελειοποίησης του προϊόντος.

Exit mobile version