Η Welcome Pickups «απογειώνεται» με 5,3 εκατ. ευρώ για την τεχνολογική ταξιδιωτική της πλατφόρμα

Καθώς η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει ανακάμψει για τα καλά μετά την πανδημία, υπάρχουν κάποια πράγματα που έχουν αλλάξει για τα καλά. Τώρα, οι ταξιδιωτικές εταιρείες υιοθετούν όλο και περισσότερο τεχνολογικές προσεγγίσεις για τα ταξίδια, αξιοποιώντας την τεχνολογία για τη δημιουργία υπερ-εξατομικευμένων εμπειριών και ταξιδιών. Μετά την πανδημία, οι καταναλωτές έχουν αναπτύξει μια προτίμηση για πιο εξατομικευμένες εμπειρίες και τώρα, όταν σχεδιάζουμε ταξίδια, απαιτούμε όλο και περισσότερο ολιστικές, εξατομικευμένες εμπειρίες που έχουν πρόσθετη ενσωματωμένη αξία και πολυτέλεια.

 

Από την άνοδο της εξατομίκευσης σε όλους τους τομείς έως την ολοένα και πιο διαδεδομένη επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, οι πάροχοι ταξιδιωτικών υπηρεσιών πρέπει πλέον να παραμείνουν μπροστά από το παιχνίδι για να δώσουν στους καταναλωτές αυτό που θέλουν και να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις και προσδοκίες.

 

Η Welcome Pickups, η οποία ιδρύθηκε πριν από την πανδημία το 2015, είναι ένας από τους ταξιδιωτικούς παρόχους που κατάφερε να επιβιώσει σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς και έχει πρωτοπορήσει στην εξατομικευμένη ταξιδιωτική εμπειρία. Τώρα, έχει εξασφαλίσει νέα χρηματοδότηση για να επεκταθεί.

 

Λεπτομέρειες χρηματοδότησης

 

Γεννημένη στην Αθήνα, η Welcome Pickups έχει ως στόχο να προσφέρει μια ολιστική ταξιδιωτική εμπειρία στον τόπο προορισμού. Μέσω της πλατφόρμας, η Welcome Pickups καλύπτει όλο το φάσμα των αναγκών των ταξιδιωτών – από μεταφορές, ταξιδιωτικά προϊόντα, δρομολόγια, πράγματα και χρήσιμες πληροφορίες.

 

Ιδρύθηκε με στόχο να επαναπροσδιορίσει τα ταξίδια, κάνοντάς τα πιο εξατομικευμένα. Η εξατομίκευση των ταξιδιών είναι μία από τις τάσεις της αγοράς που ασκούν τη μεγαλύτερη επιρροή, και έτσι, μπορούμε να πούμε ότι η εταιρεία αυτή είναι μπροστά από την εποχή σε αυτό το θέμα, καθώς λειτουργεί από το 2015.

 

Κλείνοντας τη χρονιά με αυτή τη χρηματοδότηση, η startup μπορεί να αναπολήσει μια υγιή χρονιά ανάπτυξης – συμπεριλαμβανομένου ενός ρυθμού ανάπτυξης 50% και του λανσαρίσματος περισσότερων από 30 νέων προορισμών, γεγονός που ανεβάζει τις συνολικές τοποθεσίες της πλατφόρμας σε 100 παγκοσμίως, ενώ παράλληλα εξυπηρετεί πάνω από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες.

 

Η startup επικεντρώνεται στη χρήση της τεχνολογίας για τον εξορθολογισμό και τη βελτίωση των διαδικασιών, αυξάνοντας την αυτοματοποίηση με βάση το προϊόν σε όλες τις λειτουργίες. Αυτό έχει οδηγήσει σε αναφερόμενη μείωση κατά 8 φορές της ανθρώπινης επαφής ανά κράτηση.

 

Αυτή η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση της διεθνούς ανάπτυξης.

Exit mobile version