Ο κόσμος των επενδύσεων συνεχίζει να βλέπει ενδιαφέρουσες καινοτομίες και ανάπτυξη. Μία από τις μεγάλες τάσεις που ξεχωρίζουν σε αυτόν τον χώρο είναι οι μικροεπενδύσεις – ένας τρόπος να δοθεί η δυνατότητα στους νεοεισερχόμενους στον επενδυτικό χώρο να ξεκινήσουν με ελάχιστη δέσμευση κεφαλαίου.
Σε μια αποστολή να σπάσει τα εμπόδια στον επενδυτικό χώρο, η Wombat μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση και σχεδιάζει τα επόμενα βήματά της.
Ο γύρος χρηματοδότησης της Series A άνω των 4,5 εκατομμυρίων ευρώ ηγήθηκε από την Fuel Ventures, η οποία υποστήριξε στο παρελθόν τη Wombat – ηγούμενη έναν προηγούμενο γύρο περίπου 2,3 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόσθετη χρηματοδότηση προήλθε από μια καμπάνια crowdfunding τεσσάρων εβδομάδων.
Η fintech με έδρα το Λονδίνο ιδρύθηκε από τον Kane Harrison το 2017, και προσφέρει μια πλατφόρμα μικροεπενδύσεων με έμφαση στην κινητή τηλεφωνία που δίνει σε όλους την ευκαιρία να εμπλακούν σε επενδύσεις. Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν από μια σειρά θεματικών κεφαλαίων και μεμονωμένων μετοχών για να δημιουργήσουν ένα εξατομικευμένο χαρτοφυλάκιο που αντανακλά τα ενδιαφέροντά τους. Μπορούν να αρχίσουν να επενδύουν σε μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου με μόλις 10 €.
Στόχος είναι να καταργηθούν τα εμπόδια στις επενδύσεις και να ενδυναμωθεί μια νέα γενιά με τα εργαλεία και τις γνώσεις που χρειάζονται για να κάνουν σοφές οικονομικές επιλογές.
Αναγνωρισμένη ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη επενδυτική εφαρμογή το 2021, αυτή η νέα χρηματοδότηση είναι ένα θετικό σημάδι υγείας για τη Wombat – ειδικά λαμβάνοντας υπόψη το ευρύτερο πλαίσιο οικονομικής απαισιοδοξίας αυτή τη στιγμή.
Η εταιρεία μόλις ξεκίνησε επίσης μια σειρά από νέα έργα, συμπεριλαμβανομένου του λογαριασμού στιγμιαίας επένδυσης που προσφέρει συναλλαγές χωρίς προμήθεια και ανταμοιβές επιστροφής μετρητών. Επίσης, έχει προσλάβει ορισμένες γνωστές προσωπικότητες στην ομάδα συμβούλων – μεταξύ των οποίων ο David Davies, πρώην CIO στο Hargreaves Lansdown, ο Iqbal Gandham, πρώην MD στο eToro και ο Chad West, πρώην διευθυντής επικοινωνίας της Revolut.
Προχωρώντας προς τα εμπρός, η startup με έδρα το Λονδίνο σχεδιάζει να επεκταθεί διεθνώς – ξεκινώντας από την Ευρώπη. Εκτιμάται ότι μπορεί να απευθυνθεί σε μια αγορά περίπου 100 εκατομμυρίων χρηστών και σχεδιάζει να αυξήσει τις επενδύσεις της στο μάρκετινγκ και την ανάπτυξη προϊόντων.