Η Wonnda συγκεντρώνει 1 εκατ. ευρώ για τη σύνδεση εμπορικών σημάτων με ευρωπαίους κατασκευαστές μέσω της αγοράς B2B

 

Η Wonnda, η πλατφόρμα Β2Β που συνδέει εμπορικά σήματα και ευρωπαίους κατασκευαστές στον κλάδο των καταναλωτικών αγαθών, εξασφάλισε χρηματοδότηση Pre-Seed ύψους 1 εκατ. ευρώ. Τον γύρο συνδιοργάνωσαν το βελγικό ταμείο επιχειρηματικών κεφαλαίων Pitchdrive και η IBB Ventures με έδρα το Βερολίνο, ενώ ακολούθησαν γνωστοί άγγελοι επενδυτές και επιχειρηματίες του ευρωπαϊκού τεχνολογικού οικοσυστήματος.

 

Με την πρόσφατη χρηματοδότηση, η Wonnda σχεδιάζει να συνεχίσει να επεκτείνει το δίκτυο των επιμελημένων κατασκευαστών της και να εντάξει συμπληρωματικούς συνεργάτες, όπως προμηθευτές συσκευασίας και παρόχους υπηρεσιών. Επιπλέον, τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για τη συνέχιση της ανάπτυξης της πλατφόρμας της ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τις ανάγκες τόσο των εμπορικών σημάτων όσο και των κατασκευαστών.

 

“Εμείς οι ίδιοι βιώσαμε πόσο δυσκίνητη είναι η διαδικασία προμήθειας και προώθησης νέων φυσικών προϊόντων. Πολλές από τις διαδικασίες δεν έχουν αλλάξει εδώ και 20 χρόνια και οι μάρκες εξακολουθούν να εξαρτώνται από την παρουσία σε φυσικές εκθέσεις, ακολουθούμενη από αναποτελεσματική συνεργασία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου”, λέει ο Oliver Allmoslechner, συνιδρυτής της Wonnda.

 

Η Wonnda ιδρύθηκε στις αρχές του 2022 από τους Martin Ditzel και Oliver Allmoslechner και έχει ως στόχο να βελτιώσει τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται οι καταναλωτικές μάρκες και οι προμηθευτές προκειμένου να φέρουν νέα προϊόντα στην αγορά. Συνδυάζοντας στοιχεία μιας αγοράς B2B με ένα εργαλείο ροής εργασιών από άκρη σε άκρη, η Wonnda τοποθετείται ως το οικοσύστημα όπου δημιουργούνται νέα φυσικά προϊόντα.

 

Η πλατφόρμα προσφέρει μια πλήρως ψηφιακή λύση προμήθειας προϊόντων, επιτρέποντας στις μάρκες και στους αγοραστές B2B να ανακαλύπτουν νέα προϊόντα, να υποβάλλουν προσφορές και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις σχέσεις τους με τους προμηθευτές σε ένα κεντρικό σημείο. Οι κατασκευαστές επωφελούνται από μια ψηφιακή βιτρίνα, όπου παρουσιάζουν τις δυνατότητες παραγωγής τους, λαμβάνουν αιτήματα ή συμμετέχουν σε διαγωνισμούς. Επιπλέον, η Wonnda προσφέρει ένα ολοκληρωμένο εργαλείο ανταλλαγής μηνυμάτων και διαχείρισης έργων που βελτιώνει τη συνεργασία μεταξύ όλων των μερών, αντιμετωπίζοντας τα σημερινά σημεία πόνου που σχετίζονται με τις χειροκίνητες και επιρρεπείς σε σφάλματα διαδικασίες προμήθειας προϊόντων.

 

“Η Wonnda είναι η λύση “όλα σε ένα” για την κατασκευή καταναλωτικών προϊόντων, επιτρέποντας στους κατασκευαστές να επικεντρωθούν στις βασικές τους ικανότητες, ενώ οι μάρκες αποκτούν μια κεντρική διεπαφή με εκατοντάδες εργοστάσια, ώστε να μπορούν να κατασκευάζουν όλα τα προϊόντα τους χωρίς να εγκαταλείπουν την πλατφόρμα”, συνοψίζει ο Martin Ditzel.

 

Η εταιρεία έχει ενεργές συνεργασίες με περισσότερα από 300 εργοστάσια σε πέντε κύριες κάθετες κατηγορίες προϊόντων σε ολόκληρη την Ευρώπη. Με τη χειροκίνητη επιλογή και επαλήθευση των προμηθευτών της, η Wonnda παρέχει στις μάρκες πρόσβαση σε μια επιλογή αξιόπιστων κατασκευαστών. Περισσότερες από 3.000 μάρκες & αγοραστές B2B έχουν ενταχθεί στην πλατφόρμα. Μεταξύ αυτών είναι πολλά υποσχόμενες νεοσύστατες επιχειρήσεις, ταχέως αναπτυσσόμενες καταναλωτικές μάρκες και γνωστοί έμποροι λιανικής πώλησης. Επαληθεύοντας επίσης την πλευρά των αγοραστών της πλατφόρμας, η Wonnda διασφαλίζει ότι όλοι οι ενδιαφερόμενοι φορείς βιώνουν έναν ομαλό τρόπο συνεργασίας μεταξύ τους.

Exit mobile version