Σήμερα, η εσθονική εταιρεία βιώσιμης συσκευασίας Woola ανακοίνωσε γύρο χρηματοδότησης ύψους 2,5 εκατομμυρίων ευρώ.
Η εταιρεία δημιουργεί προστατευτικές συσκευασίες από μαλλί για την αντικατάσταση του πλαστικού.
141 εκατομμύρια τόνοι πλαστικών συσκευασιών παράγονται ετησίως, εκ των οποίων μόνο το 14% περίπου συλλέγεται για ανακύκλωση και ένα ακόμη μικρότερο ποσοστό ανακυκλώνεται πραγματικά.
Ταυτόχρονα, έως και το 90 τοις εκατό του μαλλιού των προβάτων καίγεται ή θάβεται στις ευρωπαϊκές χώρες – ποσό που αντιστοιχεί σε 200.000 τόνους μαλλιού που μένει αχρησιμοποίητο κάθε χρόνο στην Ευρώπη, επειδή είναι πολύ χοντρό για την κλωστοϋφαντουργία.
Από την ίδρυση της WoolaÄs το 2020, η εταιρεία επικεντρώθηκε στην αντικατάσταση της μεμβράνης φυσαλίδων στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Τώρα, η εταιρεία επεκτείνει την προσφορά της στην αγορά ειδών πολυτελείας.
Η διευθύνουσα σύμβουλος και συνιδρύτρια της Woola’s Anna-Liisa Palatu μοιράστηκε:
“Ιδρύσαμε τη Woola για να βοηθήσουμε να σταματήσει η χρήση ορυκτών καυσίμων.
Δύο οίκοι του ομίλου LVMH χρησιμοποιούν ήδη τη συσκευασία Woola για να αντικαταστήσουν το πλαστικό, και εφαρμόζουμε ένα κυκλικό πιλοτικό πρόγραμμα με έναν από αυτούς.
Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε με έναν Όμιλο που, μαζί με τα Maisons του, επανεφευρίσκει τους κώδικες συσκευασίας για να απαγορεύσει τελικά τα πλαστικά με βάση τα ορυκτά”.
Μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ευρώπη, ο όμιλος LVMH, έχει χαράξει μια πορεία προς μηδενική χρήση πρωτογενών πλαστικών συσκευασιών με βάση τα ορυκτά μέχρι το 2026 στον χάρτη πορείας περιβαλλοντικών επιδόσεων.
Της χρηματοδότησης ηγείται η Metaplanet και ακολουθούν η Future Ventures και η Lemonade Stand, αμφότερες επενδυτές της Woola από το 2021, μαζί με νέους επενδυτές-αγγέλους.
“Η ομορφιά βρίσκεται συχνά στην απλότητα”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Metaplanet, Rauno Miljand.
“Η Woola διασώζει έναν φυσικό πόρο – το μαλλί προβάτου – από το να καταλήξει στις χωματερές και το χρησιμοποιεί για να βοηθήσει τους λιανοπωλητές να επιτύχουν τους στόχους τους για τη βιωσιμότητα. Αυτό γίνεται μέσω ενός κύκλου καινοτομίας προϊόντος και ενός γρήγορου βρόχου ανατροφοδότησης με τους πελάτες”.
Η Woola θα χρησιμοποιήσει τα νέα κεφάλαια για να αυξήσει την ομάδα πωλήσεων και μάρκετινγκ και να επεκτείνει την προσφορά προϊόντων της για τις αγορές πολυτελείας και ηλεκτρονικού εμπορίου.