Η Yaga συγκεντρώνει 2,2 εκατ. ευρώ για να μεταφέρει το κοινωνικό κίνημα ηλεκτρονικού εμπορίου στις αναδυόμενες αγορές

Η επανάσταση της μόδας από δεύτερο χέρι έχει επιταχυνθεί στην Ευρώπη, χάρη στο έργο startups όπως η Vinted, και τόσο οι καταναλωτές όσο και τα εμπορικά σήματα αρχίζουν να προσεγγίζουν τη μόδα και το λιανικό εμπόριο με γνώμονα την κυκλικότητα. Μάρκες όπως η Zara διαθέτουν πλέον σημεία παράδοσης για ρούχα που έχουν φορεθεί προηγουμένως, ώστε να μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και να αγαπηθούν ξανά, και πλατφόρμες όπως η Vinted συνεχίζουν να αναπτύσσονται καθώς οι άνθρωποι αγοράζουν μεταχειρισμένα ρούχα.

 

Η τεχνολογία συμβάλλει αναμφίβολα στην προώθηση αυτού του φαινομένου, διευκολύνοντας τους ανθρώπους να έχουν πρόσβαση σε ποιοτικά μεταχειρισμένα προϊόντα στο διαδίκτυο. Και τώρα, υπάρχει μια νεοσύστατη επιχείρηση που φέρνει το κίνημα του κοινωνικού ηλεκτρονικού εμπορίου στις αναδυόμενες αγορές – η Yaga.

 

Η Yaga, που ξεκίνησε το 2019 στην Εσθονία από τον Aune Aunapuu, επιτρέπει στους ανθρώπους να αγοράζουν και να πωλούν μόδα από δεύτερο χέρι και δραστηριοποιείται σε αναπτυσσόμενες αγορές της Ασίας και της Αφρικής. Δίνει στους ανθρώπους τη μόδα που θέλουν, στις τιμές που θέλουν, και χωρίς τη ζημιά που προκαλείται στον πλανήτη, ενισχύει επίσης το επιχειρηματικό πνεύμα στις τοπικές κοινότητες. Τώρα, η Yaga εξασφάλισε την πρώτη της χρηματοδότηση VC ύψους 2,2 εκατ. ευρώ για να τροφοδοτήσει την ταχεία ανάπτυξή της.

 

Οι λεπτομέρειες:

 

Ενώ γεννήθηκε στην Εσθονία, η Yaga δραστηριοποιείται στις αναδυόμενες αγορές της Αφρικής και της Ασίας, αξιοποιώντας ένα επιχειρηματικό μοντέλο που έχει γνωρίσει αξιοσημείωτη δημοτικότητα στις ΗΠΑ και την Ευρώπη και προωθώντας τον αντίκτυπο σε περιοχές που πλήττονται περισσότερο από την περιβαλλοντική ζημία της γρήγορης μόδας.

 

Στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, τα καταστήματα των influencers συγκεντρώνουν χιλιάδες followers. Το κοινωνικό ηλεκτρονικό εμπόριο έχει επίσης οδηγήσει μεγάλες κοινωνικές πλατφόρμες όπως το Facebook και το Instagram να ενσωματώσουν τις αγορές στα προϊόντα τους, με το Facebook Marketplace να αποτελεί ένα δημοφιλές παράδειγμα. Ωστόσο, παρά τις τεράστιες πελατειακές βάσεις τους, οι παγκόσμιες αγορές στερούνται τοπικών και ασφαλών εμπειριών για να επεκταθούν περαιτέρω.

 

Η εταιρεία έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους μεγαλύτερους fashion influencers της Νότιας Αφρικής, καθώς και με τοπικούς κολοσσούς λιανικής πώλησης, όπως το The Foschini Group. Έχοντας πρόσφατα επεκταθεί στην Κένυα και την Ινδία, η εταιρεία στοχεύει να γίνει η μεγαλύτερη αγορά στην Αφρική και την Ασία για τη μεταχειρισμένη μόδα. Είναι πλέον μία από τις πιο δημοφιλείς διαδικτυακές πλατφόρμες μόδας της Νότιας Αφρικής, με πάνω από 5 εκατομμύρια επισκέψεις το μήνα. Πάνω από 5.000 νέα αντικείμενα καταχωρίζονται στο Yaga κάθε μέρα, με 750.000 αντικείμενα να βρίσκονται αυτή τη στιγμή προς πώληση μόνο στη Νότια Αφρική.

 

Η πλατφόρμα είναι σαν ένα μείγμα μεταξύ Instagram και eBay, επιτρέποντας στους χρήστες να περιηγηθούν σε προϊόντα σε μια οπτική ροή ή για τους influencers να δημιουργήσουν προσωπικά ηλεκτρονικά καταστήματα. Αντιμετωπίζει επίσης έναν από τους κύριους κινδύνους της αγοράς από αγνώστους στο διαδίκτυο με το σύστημα μεσεγγύησης. Αυτό διασφαλίζει ότι τα χρήματα δεν αλλάζουν χέρια έως ότου και τα δύο μέρη επιβεβαιώσουν ότι η συναλλαγή κύλησε ομαλά, παρέχοντας ηρεμία τόσο στους αγοραστές όσο και στους πωλητές. Για να κάνει τις αγορές μέσω διαδικτύου πιο προσιτές, η Yaga προσφέρει τοπικές μεθόδους πληρωμής και παράδοσης.

 

Με αυτή τη νέα επένδυση, η οποία είναι η πρώτη αύξηση κεφαλαίου VC, η Yaga στοχεύει να συνεχίσει την ταχεία ανάπτυξή της κατά το επόμενο έτος. Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια για να αναπτύξει την πλατφόρμα της, να αυξήσει την ομάδα της και να προσελκύσει νέους πελάτες.

Exit mobile version