Monday, March 27, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

KOL Marketing: Τι είναι και σε τι διαφέρει από το influence marketing

in HIGHLIGHTS, THEINSIDER, TOPNEWS, ΑΠΟΨΕΙΣ
0
KOL Marketing: Τι είναι και σε τι διαφέρει από το influence marketing

Η digital marketing σκηνή αλλάζει συνεχώς τα τελευταία χρόνια. Όσο τα Social Media συνεχίζουν να κατακλύζουν την καθημερινότητά μας, τόσες περισσότερες κατηγορίες online marketing βρίσκουν έδαφος και αναπτύσσονται με γρήγορους ρυθμούς.

 

Του Δημήτρη Κονταράκη

 

To Instagram δημιούργησε τους influencers και το Influence marketing μονοπώλησε για καιρό το ενδιαφέρον, με ομολογουμένως εντυπωσιακά αποτελέσματα. Η νέα τάση όμως ακούει στο όνομα KOL Marketing.

Πάμε να δούμε τι είναι αλλά και ποιες είναι οι διαφορές τους!

Στην πραγματικότητα το Kol Marketing προηγείται του influence marketing. Πρόκειται για το ακρωνύμιο των λέξεων Key Opinion Leader και χρησιμοποιείται για να περιγράψει τη συνεργασία των brands με ειδικούς για την προώθηση των προϊόντων τους. Οι experts επιλέγονται κάθε φορά με κριτήριο την εξειδίκευσή τους σε κάθε τομέα και όχι με τον αριθμό τον followers τους. Έτσι σε ρόλο KOL μπορούμε να δούμε γιατρούς, αισθητικούς, επιστήμονες, διατροφολόγους και άλλους επαγγελματίες.

Χάρη στις γνώσεις και την εμπειρία τους είναι οι πλέον κατάλληλοι για να δοκιμάσουν και να κρίνουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και να μοιραστούν την εμπειρία και τα συμπεράσματα τους με το κοινό. Στο τέλος κάθε review μπορούν να χρησιμοποιήσουν και το μέσο του διαγωνισμού για να προμοτάρουν το εκάστοτε brand.

H βασική διαφορά των KOL με τους Influencers είναι ότι οι πρώτοι είναι διακεκριμένοι σε ένα συγκεκριμένο κλάδο και έχουν χτίσει μια επιτυχημένοι καριέρα. Έτσι η γνώμη τους έχει πολύ μεγαλύτερη βαρύτητα από έναν Influencer ο οποίος απλώς έχει ένα εντυπωσιακό φωτογραφικό άλμπουμ και ενδεχομένως ωραία εμφάνιση αλλά φυσικά μεγάλη επιρροή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.

Ένας KOL θα μπορούσε κάλλιστα με το expertise του να επηρεάσει ακόμα και ένανInfluencer (!) δίνοντάς του εμπεριστατωμένες συμβουλές.

Ποια είναι τα πλεονεκτήματα του KOL Marketing για την επιχείρησή σου:

Το βασικό πλεονέκτημα του KOL Marketing είναι η λεπτομερής στόχευση του κοινού. Ένας Key Opinion Leader θα συγκεντρώσει μια πολύ συγκεκριμένη κατηγορία followers οι οποίοι ενδιαφέρονται για προϊόντα και υπηρεσίες που άπτονται του αντικειμένου του. Έτσι, αν στοχεύεις σε ένα συγκεκριμένο κοινό δεν έχεις παρά να επιλέξεις τον σωστό εκπρόσωπο για τη στρατηγική σου!

Επιπλέον ένας KOL μπορεί να φέρει αύξηση του engagement στις δημοσιεύσεις σου στα social media. Οι followers του μπορεί να είναι από μερικές εκατοντάδες έως χιλιάδες, όμως εμπιστεύονται την κρίση του και ακολουθούν τις επιχειρήσεις που τους ενδιαφέρει. Αντίστοιχα δίνουν μεγαλύτερη βαρύτητα στο World of Mouth παρά σε μια ακόμα διαφήμιση, αυξάνοντας έτσι το ROI.

Τέλος οι Key Opinion Leaders βοηθούν στο να χτίσεις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ακόλουθούς σου οι οποίοι είναι πλέον πιο πιθανό να μετατραπούν σε μελλοντικούς πελάτες.

 

*O Δημήτρης Κονταράκης είναι Internet Marketing Consultant και ιδιοκτήτης της εταιρείας eSteps.

To άρθρο δημοσιεύτηκε στο startupper.gr

Share2Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Η Roofit.Solar συγκεντρώνει 6,45 εκατ. ευρώ για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλιακή ενέργεια σε στέγες

    Η Roofit.Solar συγκεντρώνει 6,45 εκατ. ευρώ για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλιακή ενέργεια σε στέγες

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Bloomberg για Thrivest: Ετοιμάζεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Το «χρυσό» deal της ελληνικής Augmenta με τη δυναστεία των Ανιέλι

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    256 shares
    Share 102 Tweet 64
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    153 shares
    Share 61 Tweet 38
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Augmenta: Η επόμενη ημέρα μετά το «χρυσό» deal με τους Ανιέλι

Augmenta: Η επόμενη ημέρα μετά το «χρυσό» deal με τους Ανιέλι

March 27, 2023
Αξιολόγηση εξπρές της ελληνικής οικονομίας – Τα δημοσιονομικά στο επίκεντρο

Αξιολόγηση εξπρές της ελληνικής οικονομίας – Τα δημοσιονομικά στο επίκεντρο

March 27, 2023
ΗΠΑ: H First Citizens εξαγοράζει τη χρεοκοπημένη Silicon Valley Bank

ΗΠΑ: H First Citizens εξαγοράζει τη χρεοκοπημένη Silicon Valley Bank

March 27, 2023
Η ZOE συγκεντρώνει 2,3 εκατ. ευρώ για την πλατφόρμα διατροφικής υγείας της

Η ZOE συγκεντρώνει 2,3 εκατ. ευρώ για την πλατφόρμα διατροφικής υγείας της

March 26, 2023
Ubisoft: Φτιάχνει το δικό της AI στα χνάρια του ChatGPT, που θα βοηθάει με τους διαλόγους στα παιχνίδια

Ubisoft: Φτιάχνει το δικό της AI στα χνάρια του ChatGPT, που θα βοηθάει με τους διαλόγους στα παιχνίδια

March 26, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Αποκαλυπτήρια για την Wealth Avenue PLC!

    Αποκαλυπτήρια για την Wealth Avenue PLC!

    19 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Pet Startups: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των τετράποδων φίλων μας

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    153 shares
    Share 61 Tweet 38
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    256 shares
    Share 102 Tweet 64
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ