Σε συμφωνία να εξαγοράσει τη startup Ekata, εταιρεία επαλήθευσης της ψηφιακής ταυτότητας, ήρθε η Mastercard, μια συμφωνία η αξία της οποίας θα ανέλθει στα 850 εκατ. δολάρια.
Η εκ των ηγέτιδων στην επεξεργασία ηλεκτρονικών πληρωμών προέβη σε αυτή την κίνηση, καθώς εκτιμάει ότι η ζήτηση για εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά της ασφάλειας στον ψηφιακό χώρο θα αυξηθεί.
Σύμφωνα με τη Mastercard, η συμφωνία αναμένεται να κλείσει τους επόμενους έξι μήνες.
Οι λύσεις της Ekata επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να διαχωρίζουν τους παράνομους από τους νόμιμους πελάτες κατά τη διάρκεια ψηφιακών συναλλαγών, όπως το άνοιγμα ενός διαδικτυακού λογαριασμού ή η πραγματοποίηση ψηφιακών πληρωμών. Δραστηριοποιείται σε τρεις κλάδους: στο ηλεκτρονικό εμπόριο, στις ηλεκτρονικές πληρωμές και στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Τα προϊόντα της, όπως το Ekata Identity Graph και το Ekata Identity Network, επιτρέπουν στις εταιρείες να αποφεύγουν τις διαδικτυακές απάτες.
«Η επιτάχυνση των διαδικτυακών συναλλαγών έχει αναδείξει την επαλήθευση της ψηφιακής ταυτότητας ως μια από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για την οικοδόμηση της ψηφιακής “εμπιστοσύνης” και για την καταπολέμηση της απάτης σε παγκόσμιο επίπεδο», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ekata, Ρομπ Έλεβελντ.
Η startup με έδρα το Σιάτλ συνεργάζεται με περισσότερες από 2.000 εταιρείες, συμπεριλαμβανομένης της Equifax και της εταιρείας λογισμικού Intuit, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της.
Τον Φεβρουάριο, η Ekata δήλωσε ότι τα έσοδά της αυξήθηκαν το 2020, καθώς η πανδημία επιτάχυνε το ηλεκτρονικό εμπόριο και παράλληλα ενίσχυσε τη ζήτηση για υπηρεσίες προστασίας από τις κυβερνοεπιθέσεις.
Η Ekata το 2020 πρόσθεσε 300 νέους πελάτες, συμπεριλαμβανομένης της εταιρείας παράδοσης ειδών μαναβικής Postmates, την οποία εξαγόρασε πέρυσι η Uber.
moneyreview.gr με πληροφορίες από Reuters