Σήμερα, η εταιρεία Arcane, AI co-pilot για τους εμπόρους, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 5 εκατ. δολάρια σε αρχικό κεφάλαιο.
Οι ομάδες μάρκετινγκ αντιμετωπίζουν σήμερα πολλαπλές δυσκολίες στις ροές εργασίας τους. Οι περισσότερες ομάδες εργάζονται σε διαφορετικά τεχνολογικά stack – η μέση επιχείρηση χρησιμοποιεί 91 εργαλεία μάρκετινγκ – για να αντιμετωπίσουν μεγάλες ποσότητες δεδομένων σε διαφορετικά κανάλια ταυτόχρονα.
Ως απάντηση, η Arcane δημιούργησε την πρώτη βάση γνώσης για τους marketers που συνδυάζει όλα όσα χρειάζονται – δεδομένα, μετρήσεις, περιουσιακά στοιχεία, παραμέτρους στόχευσης – σε μία πλατφόρμα.
Με την ενσωμάτωση με τα κανάλια μάρκετινγκ περιεχομένου, οργανικά, πληρωμένα, κοινωνικά και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ο συγκυβερνήτης AI της Arcane’sArcane’ υποστηρίζει τους marketers στο παρασκήνιο, αυτοματοποιώντας τις πιο καθημερινές εργασίες, αξιολογώντας και αναφέροντας σε πραγματικό χρόνο τις καμπάνιες τους και συνιστώντας τα επόμενα βήματα.
Ο Arcane σε δράση για το LinkedIn. Εικόνα μέσω Arcane.
Αυτό εξοικονομεί στους marketers και στις επιχειρήσεις τους κρίσιμο χρόνο και χρήμα και βελτιώνει την ποιότητα της λήψης αποφάσεων.
Σύμφωνα με τον Ben Hacking, συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της Arcane:
“Η συντριπτική πλειονότητα του χρόνου των marketers δαπανάται σε εργασίες άλλες από τη δημιουργία αντιγράφων, οπότε βλέπουμε σημαντικές δυνατότητες στην ενίσχυση και την αυτοματοποίηση αυτών των εργασιών.
Για να το πετύχουμε αυτό, συνδυάσαμε τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης (επαυξημένη παραγωγή ανάκτησης, αυτόνομους πράκτορες και πολυτροπικά μοντέλα) για να συνδέσουμε αλυσιδωτά ροές εργασίας που καταγράφουν περισσότερες από τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες των marketers, δίνοντάς τους πίσω χρόνο για να επικεντρωθούν σε εργασίες με μεγαλύτερο αντίκτυπο.
Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεχίσουμε αυτή την αποστολή με αυτόν τον νέο επενδυτικό γύρο και με την ομάδα της Accel να μας συνοδεύει σε αυτό το ταξίδι”.
Η Sonali De Rycker, εταίρος της Accel, δήλωσε: “Η εταιρεία μας είναι μια πολύ καλή εταιρεία:
“Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει εξελιχθεί σε μια βιομηχανία πολλών εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων, ωστόσο παραμένει μια σημαντική ευκαιρία για μια πλατφόρμα όπως η Arcane.
Έχοντας βιώσει από πρώτο χέρι την απογοήτευση από την εκτέλεση επαναλαμβανόμενων, χρονοβόρων καθημερινών εργασιών, ο Ben και ο Jeremy είναι σε ιδανική θέση για να δημιουργήσουν μια πλατφόρμα που θα μεταμορφώσει τη σύγχρονη ροή εργασιών μάρκετινγκ.
Έχουμε εντυπωσιαστεί απίστευτα από τους πρωτοποριακούς αυτοματισμούς τεχνητής νοημοσύνης που είναι ενσωματωμένοι στο Arcane και πιστεύουμε ότι η πλατφόρμα έχει τη δυνατότητα να αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν οι έμποροι παντού.
Η χρηματοδότηση έγινε υπό την αιγίδα της Accel, με τη συμμετοχή των Cocoa, Firstminute Capital, Kima Ventures και Seedcamp.
Στο γύρο συμμετείχαν επίσης επενδυτές-άγγελοι, μεταξύ των οποίων ο αντιπρόεδρος προϊόντος της Meta για τη γεννητική τεχνητή νοημοσύνη Connor Hayes, ο ιδρυτής της Monzo Tom Blomfield, ο διευθύνων σύμβουλος της Supercell Ilkka Paananen και ο πρόεδρος της WeWork Anthony Yazbeck.
Η χρηματοδότηση περιλαμβάνει έναν προαναγγελθέντα γύρο Pre-Seed ύψους 1 εκατ. δολαρίων και θα χρησιμοποιηθεί για την επέκταση των ομάδων μηχανικών και δεδομένων της Arcane, καθώς και για την περαιτέρω ανάπτυξη των λειτουργιών AI της πλατφόρμας ενόψει της ανοιχτής beta λειτουργίας της αργότερα φέτος.