Το online κατάστημα μεταπώλησης ρούχων Poshmark, μπαίνει στο χρηματιστήριο, αφού κατάφερε να εξασφαλίσει κέρδη 30 εκατ. δολαρίων τα δύο τελευταία τρίμηνα.
Το Poshmark, ιδρύθηκε το 2011 και είναι ένα marketplace με αποκλειστικά μεταχειρισμένα ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ. Λειτουργεί όπως το eBay, δηλαδή συνδέει αγοραστές με πωλητές, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις πωλούν κομμάτια από την ίδια τους τη ντουλάπα. Το κέρδος της εταιρείας προέρχεται από προμήθεια που λαμβάνει σε κάθε συναλλαγή.
Ακολουθώντας την παγκόσμια τάση του second-hand που αναδείχθηκε ιδιαίτερα φέτος – εν μέρει λόγω της πανδημικής κρίσης – τα έσοδα του Poshmark αυξήθηκαν κατά 28% τα πρώτα τρία τρίμηνα του έτους, φτάνοντας τα 192.8 εκατ. δολάρια, από 150.5 εκατ. δολάρια που ήταν την ίδια περίοδο πέρυσι. Αυτό οδήγησε σε κέρδη 20.9 εκατ. δολαρίων σε αντίθεση με τις απώλειες 33.9 εκατ. δολαρίων που κατέγραψε η εταιρεία το 2019.
Παρά την εντυπωσιακή αυτή άνοδο, το Poshmark σημειώνει ότι ο κορωνοϊός παραμένει ένα ρίσκο καθώς οι οικονομικές επιπτώσεις του στους καταναλωτές φέρνουν αβεβαιότητα και αστάθεια στην οικονομία. «Τα μέτρα που λαμβάνονται για την πανδημία όπως οι πολιτικές τηλεργασίας, η καραντίνα και οι ταξιδιωτικοί προορισμοί ενδέχεται να συνεχίσουν να μειώνουν τη ζήτηση για τα προϊόντα στην πλατφόρμα μας» λέει χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Σε κάθε περίπτωση, η εταιρεία αυτή τη στιγμή είναι σε «θέση ισχύος» με 6.2 εκατ. ενεργούς αγοραστές και 31.7 εκατ. ενεργούς χρήστες – κατά πλειοψηφία γυναίκες, millennials και Gen Z. Ανάμεσα στους ανταγωνιστές της είναι πλέον η Amazon, η Ebay και άλλα marketplaces όπως το Etsy.
startupper.gr