Πώς να αναπτύξετε την επιχείρησή σας στην μετά-Covid εποχή

Αυτήν τη στιγμή, οι περισσότερες επιχειρήσεις επικεντρώνονται στην καθιέρωση μιας «νέας κανονικότητας». Οι εργοδότες σκέφτονται την επιστροφή στην εργασία και σταθμίζουν τα πλεονεκτήματα των δια ζώσης, εξ αποστάσεως και υβριδικών μοντέλων εργασίας. Κάθε Διευθύνων Σύμβουλος πρέπει να αναλάβει αποφασιστική δράση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε κάποια δεδομένη στιγμή. Όμως, πέρα ​​από αυτά τα κρίσιμα ζητήματα, εξακολουθεί να υπάρχει μια πτυχή της λειτουργίας μιας επιχείρησης που απαιτούσε προσοχή από πάντα – η ανάπτυξη.

 

Ορισμένες επιχειρήσεις έχουν διατηρήσει το ζήτημα της ανάπτυξης στο επίκεντρο κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Οι υπηρεσίες streaming, οι εφαρμογές παράδοσης φαγητού και η  τεχνολογία ήταν μερικοί από τους μεγαλύτερους νικητές, με πολλές εταιρείες να έχουν φτάσει σε πρωτοφανή νέα ύψη.

 

Καθώς κοιτάμε μπροστά στην εποχή της «μετά πανδημίας» και σε όλη της την αβεβαιότητα, πώς μπορούν οι επιχειρηματίες να παρακάμψουν τα οικονομικά ναρκοπέδια και να διατηρήσουν τις επιχειρήσεις τους να αναπτύσσονται;

 

Επανεξετάστε τις αλυσίδες εφοδιασμού

Πρώτον, τα στελέχη πρέπει να ξανασκεφτούν πλήρως τα logistics της εφοδιαστικής αλυσίδας. Τα σημεία συμφόρησης της εφοδιαστικής αλυσίδας έχουν προκαλέσει καθυστερήσεις στις αποστολές, ελλείψεις βασικών υλικών και πολλούς άλλους πονοκεφάλους στην κατασκευή. Οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να αναπτυχθεί σε αυτήν την εποχή πρέπει να ξεπεράσει αυτά τα προβλήματα και να βρει νέους τρόπους συνεργασίας με προμηθευτές. Αυτό σημαίνει βελτίωση της ανθεκτικότητας της εφοδιαστικής αλυσίδας, ενσωμάτωση παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο, αύξηση της διαφάνειας και πλήρης υιοθέτηση των πιο καινοτόμων τεχνολογικών λύσεων.

 

Επαναπροσδιορίστε την ανάπτυξη

Αν και η ανάπτυξη παρέμεινε σημαντική για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, ο ορισμός της έχει αλλάξει. Οι επιχειρήσεις που υπερέχουν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα το κάνουν μέσω της εξανθρωπισμένης ανάπτυξης. Αντί να βλέπουν την ανάπτυξη μέσα από το πρίσμα των καταναλωτών και των κεφαλαιαγορών, οι ηγέτες πρέπει να δημιουργούν αξία για τους καταναλωτές, τους επιχειρηματικούς εταίρους και τις κοινότητες. Η ανθρωποποιημένη ανάπτυξη απαιτεί ευέλικτα επιχειρηματικά μοντέλα και στρατηγικές, πιο περιεκτικές προσεγγίσεις για τον καθορισμό των αγορών και ιεράρχηση των ανθρώπων έναντι των διαδικασιών.

 

Ανθεκτικές προσφορές

Το επιχειρηματικό βιβλίο του 2020 απαιτούσε περιστροφή σε κάποιο βαθμό. Οι επιχειρήσεις επεκτάθηκαν προσωρινά σε νέες κατηγορίες για να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους στον καιρό της πανδημία. Για παράδειγμα, τα αποστακτήρια παρήγαγαν απολυμαντικά χεριών και επώνυμα είδη ένδυσης που σχεδίαζαν ιατρικές μάσκες. Αλλά η μακροπρόθεσμη επιτυχία δεν μπορεί να οριστεί με βάση τις τρέχουσες συνθήκες. Αυτές οι ίδιες επιχειρήσεις χρειάζονται προσφορές ανθεκτικές στην πανδημία για να δείξουν στους καταναλωτές πώς θα προσφέρουν αξία με την πάροδο του χρόνου, όχι μόνο προς το παρόν. Αυτό μπορεί να απαιτεί την εισαγωγή προϊόντων ή υπηρεσιών μεγαλύτερου εισιτηρίου και τη δημιουργία μιας συναισθηματικής ιστορίας γύρω από το brand  για την ενίσχυση της αξίας αυτών των προϊόντων ή υπηρεσιών.

 

Σταματήστε να σκέφτεστε τοπικά

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλές επιχειρήσεις έκαναν το άλμα στο ηλεκτρονικό εμπόριο από ανάγκη. Πιθανότατα, αυτή η κίνηση υποκινήθηκε από την ανάγκη καλύτερης εξυπηρέτησης των ντόπιων πελατών τους. Αλλά από τη στιγμή που μια επιχείρηση είναι online, είναι μια εθνική εταιρεία. Έτσι, οι μικρές εταιρείες πρέπει να βρουν την ισορροπία μεταξύ του να τιμήσουν τους ανθρώπους που τις βοήθησαν να χτίσουν τις επιχειρήσεις τους και να καλύψουν τις ανάγκες του νέου τους πελατολογίου. Μπορούν να το επιτύχουν αυτό μέσω περιεχομένου που παρέχει αξία στην κοινότητα και πώς μπορούν να προσφέρουν αυτήν την αξία είτε βρίσκονται στη διπλανή πόρτα είτε στη μέση της χώρας.

 

Κατανοήστε την αξία της αλλαγής

Οι επιχειρήσεις πρέπει να αναγνωρίσουν ότι τα γούστα των καταναλωτών και οι τάσεις της αγοράς αλλάζουν συνεχώς, όχι μόνο σε μια πανδημία. Για να ανανεώσουν τη στρατηγική τους και να αναπτυχθούν με επιτυχία, οι ηγέτες πρέπει να αγκαλιάσουν και να ενσωματώσουν τη νέα τεχνολογία μόλις πιάσει και να προσαρμόσουν τις προσφορές τους για να συναντήσουν τους καταναλωτές εκεί που βρίσκονται.

 

Η εποχή μετά την πανδημία σίγουρα είναι αβέβαιη, αλλά εάν οι ηγέτες παραμείνουν ευέλικτοι και ανοιχτόμυαλοι, η ανάπτυξη δεν θα είναι απλώς δυνατή – θα είναι αναπόφευκτη.

Exit mobile version