Sunday, March 26, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Σιδηρόδρομος: Ξεκινά το έργο ηλεκτροκίνησης από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο

Στις 6 Ιουλίου πέφτουν οι υπογραφές με το σχήμα ΤΕΡΝΑ-Μυτιληναίος - Πότε αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το έργο, ποια θα είναι τα χαρακτηριστικά του

in HIGHLIGHTS, TOPNEWS, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
0
Σιδηρόδρομος: Ξεκινά το έργο ηλεκτροκίνησης από το Κιάτο μέχρι το Αίγιο

Για τις 6 Ιουλίου «κλείδωσε» η υπογραφή της σύμβασης για το έργο ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Αίγιο. Στα γραφεία της ΕΡΓΟΣΕ θα πέσουν οι υπογραφές με το σχήμα ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ που αναλαμβάνει το έργο με ποσοστό έκπτωσης 18,34%. Το έργο αυτό ολοκληρώνει τη γραμμή μέχρι το Αίγιο και δίνει νέες δυνατότητες στις σιδηροδρομικές μεταφορές της Πελοποννήσου.

Συνολικά στον διαγωνισμό κατατέθηκαν τρεις προσφορές. Οι άλλες δύο προσφορές ήταν από ΑΒΑΞ και ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Η διαγωνιστική διαδικασία έχει ολοκληρωθεί και το έργο έχει παρουσιαστεί και στη Βουλή των Ελλήνων. Το συνολικό αρχικό κόστος του έργου είναι ποσού με ΦΠΑ 83,97 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 67,72 εκατ. ευρώ). Αναθέτουσα αρχή είναι η ΕΡΓΟΣΕ.

Να θυμίσουμε πως η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, πέρα από το έργο ηλεκτροκίνησης Κιάτο-Αίγιο, έχει ανακηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος και στο έργο ολοκλήρωσης του τμήματος Αίγιο-Ρίο. Με αυτή τη διπλή επιτυχία η εν λόγω κοινοπραξία πρόκειται να αναλάβει την πλήρη αποπεράτωση των σιδηροδρομικών έργων από το Κιάτο μέχρι το Ρίο.

Χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ

H χρηματοδότηση καλύπτεται από το ΕΣΠΑ 2014-2020, ενώ το έργο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί ως έργο-γέφυρα από το νέο ΕΣΠΑ 2021-2027. Να θυμίσουμε ότι το 2018 είχε βγει στον αέρα το συγκεκριμένο έργο, αλλά τελικά ο διαγωνισμός ακυρώθηκε, άδοξα, λόγω προβλημάτων.

Η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο θα ολοκληρώσει τη νέα διπλή γραμμή η οποία λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2020. Με την ολοκλήρωση των έργων το 2025, θα μπορούν να κινούνται τα σύγχρονα ηλεκτροκίνητα τρένα σε διπλές γραμμές με ταχύτητες που φτάνουν κατά τμήματα μέχρι και τα 200 χλμ./ώρα.

Ο χρόνος διάρκειας της σύμβασης για την ολοκλήρωση των απαραίτητων έργων είναι 30 μήνες. Στο έργο συμπεριλαμβάνεται και περίοδος 36 μηνών συντήρησης της ηλεκτροκίνησης μετά το πέρας των κατασκευών.

Τα έργα έχουν μήκος 70,6 χιλιόμετρα και με τη λειτουργία της ηλεκτροκίνησης τα τρένα θα μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητα έως και 200 χιλιόμετρα/ώρα. Παράλληλα περιλαμβάνονται τηλεπικοινωνιακά συστήματα πληροφόρησης επιβατών, σύστημα ανακοινώσεων, κλήσεων ανάγκης και ενδοεπικοινωνία, κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, φυτεύσεις, εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων σε εντοπισμένα σημεία.

Το αντικείμενο του έργου

Το φυσικό αντικείμενο του έργου αφορά γενικότερα σε:

  • Κατασκευή συστήματος ηλεκτροκίνησης με δύο υποσταθμούς τροφοδοσίας 150kv/25kv/50Hz ισχύος 2Χ15MVA και συστήματος εναέριας γραμμής επαφής 25kV/50Hz, με τηλεδιοίκηση (SCADA) από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας.
  • Φύτευση των χώρων πλησίον των υποσταθμών σύμφωνα με τους περιβαλλοντικούς όρους.
  • Εγκατάσταση αντιθορυβικών πετασμάτων και συστήματος σταθμών μέτρησης θορύβου που απαιτούνται βάσει των περιβαλλοντικών όρων του έργου και της ισχύουσας ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας περί ορίων θορύβου που προέρχεται από τη λειτουργία συγκοινωνιακών έργων.
  • Εγκατάσταση παθητικού δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων σιδηροδρομικών συστημάτων.
  • Εγκατάσταση Συστήματος Πληροφόρησης Επιβατών – Passenger Information System (PIS).
  • Εγκατάσταση Συστήματος Ανακοινώσεων, Κλήσεων Ανάγκης και Ενδοεπικοινωνίας – Public Address, Emergency Communication (PA/ΕC).
  • Εγκατάσταση Συστήματος Κλειστού Κυκλώματος Τηλεόρασης (CCTV) στις Σιδηροδρομικές Σήραγγες του τμήματος γραμμής Κιάτο – Ροδοδάφνη.
  • Εγκατάσταση Σήμανσης Στάσεων και Σταθμών του τμήματος.
  • Στην επαλήθευση «ΕΚ» των υποσυστημάτων «ενέργεια» και «υποδομή» της γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη, στην έκταση και στα σημεία που έχει εφαρμογή στο παρόν έργο.

Τα έργα για να φτάσει το τρένο στην Πάτρα

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω ταυτόχρονα προχωρά και ο διαγωνισμός για το έργο ολοκλήρωσης και θέσης σε λειτουργία της γραμμής Αίγιο-Ρίο που θα φέρει το τρένο στην πόρτα της Πάτρας.

Το έργο με κόστος 179 εκατ. ευρώ περιλαμβάνει τις γραμμές, ηλεκτροκίνηση-σηματοδότηση-τηλεδιοίκηση και ETCS αλλά και την κατασκευή νέων σταθμών.

Στις αρχές του έτους ξεκίνησε και ο διαγωνισμός για το πολυσυζητημένο τμήμα από το Ρίο μέχρι την πόλη (Άγιος Διονύσιος) και το νέο λιμάνι της Πάτρας (Άγιος Ανδρέας).

Τα έργα εντάσσονται στην εξαγγελία του υπουργείου Υποδομών για την προώθηση έργων 4 δισ. ευρώ που θα αναβαθμίσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο, θα ενώσουν λιμάνια και ΒΙΠΕ με αυτό και θα συμβάλουν στην προσπάθεια της χώρας να καταστεί διεθνής κόμβος μεταφορών.

Συνολικά τα 4 έργα με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ που θα υπογραφούν το επόμενο διάστημα από την ΕΡΓΟΣΕ είναι τα:

  • Ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο (ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ)
  • Ολοκλήρωση Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ. Αίγιο-Ρίο (ΤΕΡΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ)
  • Ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα (ΑΒΑΞ)
  • Β’ φάση έργων αναβάθμισης Κεντρικού Σταθμού Αθηνών (ΙΝΤΡΑΚΑΤ-ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ).

Πηγή: imerisia.gr

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Όσα λένε angel investors και VC’s… μεταξύ τους

    Όσα λένε angel investors και VC’s… μεταξύ τους

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Το «χρυσό» deal της ελληνικής Augmenta με τη δυναστεία των Ανιέλι

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η Roofit.Solar συγκεντρώνει 6,45 εκατ. ευρώ για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλιακή ενέργεια σε στέγες

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Ο Μπάφετ εκμεταλλεύτηκε την τραπεζική κρίση και επένδυσε 500 εκατ. δολάρια σε τρεις μέρες

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Bloomberg για Thrivest: Ετοιμάζεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η HelloSelf συγκεντρώνει 18,6 εκατομμύρια ευρώ για την πλατφόρμα θεραπείας και προπόνησης

Η HelloSelf συγκεντρώνει 18,6 εκατομμύρια ευρώ για την πλατφόρμα θεραπείας και προπόνησης

March 24, 2023
Η Rethink Ventures εγκαινιάζει fund 50 εκατ. ευρώ για να διαμορφώσει το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας

Η Rethink Ventures εγκαινιάζει fund 50 εκατ. ευρώ για να διαμορφώσει το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας

March 24, 2023
Τουρισμός: Οι 10 λόγοι για τις ελλείψεις εργαζομένων

Τουρισμός: Οι 10 λόγοι για τις ελλείψεις εργαζομένων

March 24, 2023
Bloomberg για Thrivest: Ετοιμάζεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα

Bloomberg για Thrivest: Ετοιμάζεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα

March 24, 2023
JTI: Το συμπεριληπτικό νομικό πλαίσιο είναι ένας ακόμη λόγος που συνεχίζουμε την επένδυσή μας στην Ελλάδα

JTI: Το συμπεριληπτικό νομικό πλαίσιο είναι ένας ακόμη λόγος που συνεχίζουμε την επένδυσή μας στην Ελλάδα

March 24, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Αποκαλυπτήρια για την Wealth Avenue PLC!

    Αποκαλυπτήρια για την Wealth Avenue PLC!

    19 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Pet Startups: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των τετράποδων φίλων μας

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    152 shares
    Share 61 Tweet 38
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    255 shares
    Share 102 Tweet 64
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ