Στρατηγική ανάπτυξης της Hyperjar: χρηματοδότηση 24 εκατ. δολαρίων για προσλήψεις και επέκταση

Η fintech Hyperjar, με έδρα το Λονδίνο, συγκεντρώνει 24 εκατ. δολάρια για επέκταση. Γνωστή για το ψηφιακό πορτοφόλι και τις εξατομικευμένες ανταμοιβές της, η Hyperjar συνεργάζεται με κορυφαίες μάρκες για να προσφέρει μοναδικές εκπτώσεις και αποταμιεύσεις.

Η Hyperjar, μια fintech με έδρα το Λονδίνο που προσφέρει ψηφιακές πληρωμές, προγραμματισμό και εξατομικευμένη πλατφόρμα ανταμοιβών, συγκέντρωσε 24 εκατομμύρια δολάρια σε έναν γύρο χρηματοδότησης Σειράς Α.

Η εταιρεία σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια για να προχωρήσει σε μια κραιπάλη προσλήψεων, ενισχύοντας τις ομάδες επιχειρηματικής ανάπτυξης και τις ομάδες πωλήσεων B2B της εταιρείας τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και σε άλλες χώρες.

Τα 24 εκατομμύρια δολάρια της εταιρείας καταφθάνουν μέσω της Susquehanna Private Equity Investments και του Healthcare of Ontario Pension Plan.

Η Hyperjar, η οποία ιδρύθηκε το 2016 και ξεκίνησε το 2020 από τον Mat Megens, ο οποίος διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μέχρι τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους και τώρα κατέχει τον ρόλο του επικεφαλής αρχιτέκτονα καταναλωτή, και τον Paul Rolles, είναι περισσότερο γνωστή για το ψηφιακό πορτοφόλι της που βοηθά τους χρήστες να σχεδιάσουν και να πλοηγηθούν στο ταξίδι τους από την κατάθεση χρημάτων μέχρι την κατανάλωσή τους, ενώ παράλληλα ψηφιοποιεί, καταγράφει και ανταμείβει την πρόθεση.

Αυτή η επιβράβευση της πρόθεσης επιτυγχάνεται μέσω μιας σειράς συνεργασιών με κορυφαίους εμπόρους λιανικής πώλησης και εμπορικά σήματα. Σε συνεργασία με φορείς όπως η eBay, η Shell και η Skyscanner, οι συνεργασίες περιλαμβάνουν ειδικές εκπτώσεις που παρουσιάζονται στους χρήστες του Hyperjar. Όταν ένας χρήστης δεσμεύει χρήματα σε πολλές από αυτές, η δέσμευση αυτή μετατρέπεται σε ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης, πράγμα που σημαίνει ότι η αγοραστική δύναμη αυξάνεται ταχύτερα από ό,τι σε έναν αποταμιευτικό λογαριασμό.

Σε πιο παραδοσιακό επίπεδο, η εφαρμογή λειτουργεί με παρόμοιο τρόπο με τις “γλάστρες” ή τα “βάζα” που μπορεί να βρει κανείς μεταξύ πολλών δημοφιλών υπηρεσιών neobank, επιτρέποντας στους χρήστες να τμηματοποιούν τα χρήματά τους και στη συνέχεια να ξοδεύουν απευθείας από αυτές τις τμηματοποιήσεις.

Η υπηρεσία προσπαθεί να διαφοροποιηθεί από το πλήθος με μια προσφορά εστιασμένη στη νεολαία, η οποία θεωρητικά βοηθά τη νέα γενιά να κατανοήσει τα οικονομικά σε μικρότερη ηλικία.

Σχετικά με τον γύρο χρηματοδότησης, ο διευθύνων σύμβουλος της Hyperjar, Rob Rooney, σχολιάζει:

“Σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον συγκέντρωσης κεφαλαίων, η επένδυση αυτή αντιπροσωπεύει τρομερή εμπιστοσύνη σε αυτό που έχουμε χτίσει μέχρι σήμερα και στο μέλλον της HyperJar ως παγκόσμιας επιχείρησης.

“Οι δαπάνες είναι η μεγαλύτερη κατηγορία περιουσιακών στοιχείων παγκοσμίως, αλλά σε μεγάλο βαθμό δεν εξυπηρετούνται. Το να κάνουν τα χρήματα που ξοδεύουν να πηγαίνουν πιο μακριά είναι ο ταχύτερος τρόπος για τους περισσότερους ανθρώπους να βελτιώσουν την οικονομική τους θέση, αλλά αυτό δεν είναι κάτι για το οποίο έχουν συσταθεί οι τράπεζες, οι πιστωτικές πλατφόρμες, οι πλατφόρμες πληρωμών ή οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων και πλούτου. Δημιουργήσαμε την καλύτερη τεχνολογία στον κόσμο για αυτή την ανεκπλήρωτη ανάγκη.

“Υπάρχει μια τεράστια πράσινη ευκαιρία για τους οργανισμούς παντού να προσφέρουν στους πελάτες τους εξαιρετική τεχνολογία δαπανών μέσω της HyperLayer, και αυτή η αύξηση των 24 εκατ. δολαρίων μας δίνει τα καύσιμα για να επιταχύνουμε την ανάπτυξη προϊόντων τόσο B2B όσο και B2C και να επεκταθούμε διεθνώς στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και σε άλλες αναπτυσσόμενες αγορές”.

Τα χρήματα που καταβάλλονται στους λογαριασμούς HyperJar διαχειρίζεται ο πάροχος ενσωματωμένων πληρωμών Modulr, ο οποίος διέπεται από την FCA, ενώ η Mastercard παρέχει τις ράγες πληρωμών για την προπληρωμένη κάρτα HyperJar.

Exit mobile version