Saturday, June 28, 2025
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Tips για επιτυχημένη επικοινωνία των startups με τους πελάτες τους, από τους ειδικούς του κλάδου

in SLIDER, STARTUPS
0
Tips για επιτυχημένη επικοινωνία των startups με τους πελάτες τους, από τους ειδικούς του κλάδου

Η καλή εξυπηρέτηση πελατών είναι το κλειδί για τη διατήρηση των πελατών και τα στατιστικά το υποστηρίζουν. Το 89% των καταναλωτών λέει ότι είναι πιο πιθανό να κάνουν και άλλη αγορά μετά από μια θετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών .

Και για τις ταχέως αναπτυσσόμενες νεοφυείς επιχειρήσεις που βασίζονται στα έσοδα, την προσέλκυση και τη διάκριση σε δύσκολες αγορές προκειμένου να αναπτυχθούν, η διατήρηση ευχαριστημένων πελατών είναι ζήτημα ζωής και θανάτου.

 

«Εάν είστε στον χώρο της τεχνολογίας, πιθανότατα έχετε έναν ανταγωνιστή που μπορεί να κάνει κάτι παρόμοιο», λέει ο Pedro Muller, διευθυντής καινοτομίας startup στην εταιρεία λογισμικού Intercom. «Αλλά οι σχέσεις που δημιουργείτε στην υπηρεσία που παρέχετε και ο τρόπος με τον οποίο επικοινωνείτε με τους πελάτες σας και οικοδομείτε τη σχέση σας μαζί τους, αυτό είναι κάτι μοναδικό για την επιχείρησή σας – που είναι πιο δύσκολο να αντιγραφεί».

Πώς λοιπόν μπορείτε να προχωρήσετε πέρα ​​από την θεωρία και να δημιουργήσετε ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες;

 

Κάντε τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι τους ακούτε

Η ψυχοθεραπεύτρια Jennie Miller αναφέρει ότι, ανεξάρτητα από τη φύση της σχέσης, η ακρόαση είναι το κλειδί σε περιόδους κρίσης «επειδή μας δίνει τη δυνατότητα να νιώθουμε ότι μας εκτιμούν, μας αγαπούν και μας σκέφτονται. «Μπορεί επίσης να βοηθήσει στην εκτόνωση των συναισθημάτων της απογοήτευσης και της αγωνίας μας».

Για την Miller, αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών, επειδή οι περισσότεροι πρέπει να αντιμετωπίσουν καταστάσεις κρίσης – σε τελική ανάλυση, οι πελάτες καλούν μόνο για να κάνουν παράπονα και όχι για έπαινο.

Πολλές ταχέως αναπτυσσόμενες εταιρείες τεχνολογίας έχουν καταφέρει να τα βγάλουν πέρα ​​χωρίς εξυπηρέτηση πελατών ή μόνο με αυτοματοποιημένες επιλογές, καθώς επικεντρώνονται στη βιαστική προώθηση προϊόντων στην αγορά. Αλλά αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε θανατηφόρα απώλεια πελατών.

Και ενώ πολλές νέες εταιρείες δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά μια μεγάλη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, εξακολουθεί να είναι σημαντικό να μπορούν να παρέχουν εξατομικευμένη υποστήριξη — είτε πρόκειται για ζωντανά μηνύματα, διαδραστικές περιηγήσεις προϊόντων ή για παρακολούθηση emails.

 

Το πλαίσιο είναι το κλειδί

Η υποστήριξη πελατών μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω διαφορετικών καναλιών — από ζωντανή συνομιλία έως email και WhatsApp. Η ευελιξία σε ό,τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας είναι το κλειδί για να τους συναντήσετε όπου και όταν εκείνοι αισθάνονται πιο άνετα.

«Το μυστικό για την εμπειρία του πελάτη βρίσκεται στο πλαίσιο», λέει η Miller, προσθέτοντας ότι αυτό σημαίνει επικοινωνία με τον πελάτη τη στιγμή που χρειάζεται μια λύση, όχι πριν ή μετά. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης στέλνει ένα μήνυμα μέσω του chatbot της εταιρείας σας, θα πρέπει να του απαντήσετε μέσω του ίδιου καναλιού — μην του στείλετε μια απάντηση μέσω email τέσσερις ώρες αργότερα.

 

H προνοητικότητα είναι σημαντική

Η εξυπηρέτηση πελατών δεν χρειάζεται μόνο να λύνει προβλήματα. Για μεγαλύτερα, ζητήματα ή εάν η μικρή σας ομάδα δεν μπορεί να αντιδράσει αμέσως, μπορείτε να επικοινωνήσετε και να αφήσετε τον πελάτη να επιλέξει μια στιγμή που θα είναι σε θέση και θα επιθυμεί να επικοινωνήσει.

Εάν ένα πρόβλημα στο προϊόν ή την υπηρεσία είναι σε εξέλιξη ή εάν ένα ζήτημα εμφανίζεται απροσδόκητα και έχει προσωπικό αντίκτυπο — για παράδειγμα, προβλήματα στα συστήματα πληρωμών — είναι ιδιαίτερα σημαντικό να είστε προνοητικοί στην προσέγγιση πελατών. Σε περιπτώσεις όπως αυτές, είναι σημαντικό οι εταιρείες να επικοινωνούν εγκαίρως, τακτικά και με σαφήνεια για το τι έχει συμβεί.

 

Η ανθρώπινη πλευρά των εταιριών

Οι εταιρείες συχνά κάνουν λάθος στην επικοινωνία με τους πελάτες όταν εστιάζουν υπερβολικά στη δική τους επιχείρηση στις επικοινωνίες και χάνουν το ανθρώπινο στοιχείο.

Τα ψυχρά, επίσημα αυτόματα μηνύματα που στέλνουν οι εταιρίες δεν εξυπηρετούν τον σκοπό της επικοινωνίας. Μπορείτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας σαν να στέλνατε ένα μήνυμα σε έναν φίλο σας, χρησιμοποιώντας πλατφόρμες όπως το WhatsApp.

 

Ειδικά για τις startup επιχειρήσεις η επικοινωνία με τους πελάτες είναι ιδιαιτέρως σημαντική καθώς αφενός διατηρεί τους πελάτες άρα και τα έσοδα και αφετέρου τις βοηθά να βελτιώνονται και να αναπτύσσονται. Δώστε προσοχή στο κομμάτι ης επικοινωνίας σας με τους πελάτες, καθώς είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία της εταιρίας σας.

 

Share2Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    154 shares
    Share 62 Tweet 39
  • Η σημασία του ευέλικτου branding για μία επιχείρηση

    21 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Εξασφάλιση χρηματοδότησης έως 130 εκατ. ευρώ για έργα και δράσεις του δήμου Αθηναίων

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας ανέβασε στο 16% τα επιτόκια

    28 shares
    Share 11 Tweet 7
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

Η σουηδική νεοφυής επιχείρηση Exeger εξασφαλίζει δάνειο 35 εκατ. ευρώ από την ΕΤΕπ για τις αυτοφορτιζόμενες κυψέλες Powerfoyle

December 19, 2023
Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

Eurostat: Μεγαλύτερη τελικά η πτώση του πληθωρισμού στην Ελλάδα – Στο 2,4% στην Ευρωζώνη τον Νοέμβριο

December 19, 2023
Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

Βonus 10 εκατ. ευρώ στους μετόχους της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου

December 19, 2023
Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

Εγκρίθηκε ο προϋπολογισμός του Δ. Αθηναίων – Στα 180,55 εκατ. ευρώ το επενδυτικό πρόγραμμα του 2024

December 19, 2023
Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα μουδιάζει τις αγορές – Φόβοι για το παγκόσμιο εμπόριο – Δίνει «σήμα» το πετρέλαιο

December 19, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    Η πλατφόρμα προμηθειών χονδρικής Qogita βγαίνει από τη μυστικότητα με 80 εκατ. ευρώ Series B

    56 shares
    Share 22 Tweet 14
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    426 shares
    Share 170 Tweet 107
  • 5 από τις καλύτερες ταινίες για επιχειρήσεις και startups που μπορείτε να παρακολουθήσετε στο Netflix

    93 shares
    Share 37 Tweet 23
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    154 shares
    Share 62 Tweet 39
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας. We are committed to protecting your privacy and ensuring your data is handled in compliance with the General Data Protection Regulation (GDPR).
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ