Το διαδικτυακό φαρμακείο Apotekamo συγκέντρωσε 2,5 εκατομμύρια ευρώ

Η εταιρεία χαρτοφυλακίου του σουηδικού κατασκευαστή venture EPTI, Apotekamo, μόλις έλαβε χρηματοδότηση 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Το διαδικτυακό φαρμακείο εστιάζει στη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ο ποδοσφαιριστής Hasan Salihamidžic είναι νέος υποστηρικτής.

 

Το Apotekamo κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη Σερβία πριν επεκταθεί στη Βοσνία-Ερζεγοβίνη κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022. Η εταιρεία προσφέρει μια εμπειρία ψηφιακής φαρμακείου για καταναλωτές και προμηθευτές. Διαθέτει μια σειρά φαρμάκων χωρίς ιατρική συνταγή και συνταγογραφούμενων φαρμάκων, καθώς και ψηφιακές υπηρεσίες, όπως λύσεις επεξεργασίας παραγγελιών και πληρωμής για εξωτερικούς προμηθευτές στην πλατφόρμα της Aptekamo.

 

Τώρα, η startup έχει εξασφαλίσει επένδυση κεφαλαίου 2,5 εκατομμυρίων ευρώ για να τροφοδοτήσει περαιτέρω τη γεωγραφική επέκταση. Η χρηματοδότηση προήλθε από την Angelgate AG και τον αθλητικό διευθυντή της FC Bayern Munich, πρώην επαγγελματία ποδοσφαιριστή της Βοσνίας, Hasan “Brazzo” Salihamidžić.

 

Ο Srdjan Milic, Διευθύνων Σύμβουλος της Apotekamo, σχολίασε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με την εμπιστοσύνη των υφιστάμενων και νέων επενδυτών, ειδικά δεδομένου του τρέχοντος κλίματος της αγοράς και της γεωπολιτικής κατάστασης. Είναι υπέροχο να βρίσκουμε κοινό έδαφος για το όραμά μας να κάνουμε καλό για την κοινωνία και να γίνουμε ταυτόχρονα το κορυφαίο διαδικτυακό φαρμακείο στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, η Apotekamo αύξησε την πρόσληψη παραγγελιών κατά 740 τοις εκατό σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο».

 

Η σουηδική εταιρεία μοιράστηκε επίσης ότι έχει προχρηματική αποτίμηση 14,6 εκατ. ευρώ μετά τη νέα αυτή επένδυση. Ως μέρος της χρηματοδότησης, ο Hasan “Brazzo” Salihamidžić έγινε ο τρίτος μεγαλύτερος μέτοχος της Apotekamo και θα υποστηρίξει επίσης τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της.

 

Ο Hasan Salihamidžić, αθλητικός διευθυντής της Μπάγερν Μονάχου, δήλωσε: «Είμαι πολύ εντυπωσιασμένος από τη γρήγορη ανάπτυξη του Apotekamo και τη διαχείρισή του. Η εταιρεία έχει μια αποδεδειγμένη ιδέα σε άλλες αγορές, επομένως είναι θέμα χρόνου να ισχύσει το ίδιο και στην υπόλοιπη Ευρώπη. Βλέπω μια μεγάλη ευκαιρία στην ενίσχυση της αγοράς υγειονομικής περίθαλψης στην περιοχή καταγωγής μου και ανυπομονώ να υποστηρίξω την εταιρεία σε διάφορες δραστηριότητες μάρκετινγκ».

 

Exit mobile version