Το Facebook πρόκειται να αποσύρει την δυνατότητα αγορών μέσω live stream.
Όπως επισημάνθηκε από σχετικό blog του κολοσσού μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η λειτουργία θα πάψει να είναι διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου 2022.
Μετά από αυτή την ημερομηνία, δεν θα υπάρχει πλέον η δυνατότητα διεξαγωγής νέων ή προγραμματισμένων εκδηλώσεων live αγορών στο Facebook, αναφέρει η εταιρεία.
Το δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης σημειώνει ότι τα Facebook Live θα λειτουργούν κανονικά για τη μετάδοση ζωντανών εκδηλώσεων, αλλά δεν θα θα είναι εφικτή η δημιουργία λιστών αναπαραγωγής προϊόντων ή να επισημαίνονται προϊόντα στα βίντεο του Facebook Live.
Το λανσάρισμα του νέου feauture Livestream video shopping έγινε πριν από δύο χρόνια, μετά από διάφορες δοκιμές και beta εκδοχές.
Η λειτουργία σχεδιάστηκε για να δώσει στους δημιουργούς και τα brands έναν διαδραστικό τρόπο πώλησης αντικειμένων, σύνδεσης με τους θεατές και δυνητικούς πελάτες. Ωστόσο, το Facebook λέει ότι τώρα απομακρύνεται από το live video shopping για να επικεντρωθεί στο Reels.Μια πλατφόρμα ζωντανών αγορών θα μπορούσε τελικά να χρησιμεύσει ως μια σημαντική ροή εσόδων για το Facebook, χάρη στα τέλη πώλησης που εφαρμόζονται κατά την ολοκλήρωση της πληρωμής.
Ωστόσο, δεδομένης της σημερινής ανακοίνωσης, είναι σαφές ότι το Facebook επανεξετάζει τη στάση του σχετικά με το live shopping.
Το Facebook δεν είναι ο μόνος ψηφιακός γίγαντας που επιθυμεί να μειώσει τα σχέδιά του για live αγορές, καθώς πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι το TikTok φέρεται να έχει εγκαταλείψει τα σχέδια επέκτασης της πρωτοβουλίας του για live ecommerce «TikTok Shop» στις ΗΠΑ και σε πρόσθετα μέρη της Ευρώπης.
Πηγή: startupper.gr