Ως κάποιος που αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη μέση ενός έργου ανακαίνισης σπιτιού, μπορώ να πω με σιγουριά ότι τώρα ξέρω περισσότερα για τα ντουλάπια της κουζίνας, το κατασκευασμένο ξύλο έναντι των πλακιδίων πορσελάνης και τι είναι ο νεροχύτης Belfast από ό,τι θα έπρεπε ποτέ να ξέρει ένας μη επαγγελματίας.
Ενώ η συντριπτική πλειοψηφία της έμπνευσής μου για το σχεδιασμό έχει προέλθει από το Pinterest και τις αμέτρητες αναζητήσεις στο Google Images, εκεί είναι γενικά που η διαδικασία σταματάει. Το να ξέρετε τι θα θέλατε να έχετε και να ξέρετε από πού να προμηθευτείτε αυτά τα αντικείμενα του πόθου (και κατά προτίμηση στην καλύτερη δυνατή τιμή) είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία.
Σε τόσο μεγάλο βαθμό, μπορώ να μετρήσω τα κοψίματα χαρτιού που έγιναν ξεφυλλίζοντας αμέτρητους καταλόγους σχεδιασμού και τις ώρες που πέρασα περιπλανώμενος σε εκθεσιακούς χώρους προϊόντων προσπαθώντας να ταιριάξω τις ιδέες μου με τις επιλογές “αυτό είναι αρκετά κοντά”.
Μακάρι να υπήρχε μια λύση με την οποία θα μπορούσα να στείλω μια σειρά εικόνων σε έναν αρχιτέκτονα ή επαγγελματία του σχεδιασμού και εκείνος να μπορούσε να ταιριάξει χρώμα με χρώμα, σχέδιο με σχέδιο, ακριβώς ή σε απίστευτα κοντινά ομοιώματα; Και όλα αυτά χωρίς να χρειάζεται να περάσω από την ίδια επίπονη διαδικασία.
Φίλοι μου, καλωσορίσατε στον λόγο ύπαρξης της Stylib με έδρα το Λονδίνο και στην προ-σποράς επένδυση ύψους 1,5 εκατ. λιρών που παρείχε η επικεφαλής του γύρου Foundamental με τη συμμετοχή των Nemetschek Group και Redstone Built World Strategy. Λειτουργώντας σε μια αγορά που προβλέπεται να ξεπεράσει τα 145 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027, το κεφάλαιο θα επιτρέψει στην Stylib να αυξήσει την ανάπτυξη προϊόντων και τις δραστηριότητες στο Ηνωμένο Βασίλειο παράλληλα με την πρόσληψη 4 επιπλέον μελών της ομάδας.
“Αντιμετωπίζουμε ένα “κλασικό” πρόβλημα πρόσβασης σε δεδομένα: η παγκοσμιοποίηση και η άνοδος της ψηφιακής τεχνολογίας έχουν οδηγήσει σε πλημμύρα των αγορών από προϊόντα, ωστόσο τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την αναζήτηση και τη διαχείριση αυτών των προϊόντων παραμένουν τα ίδια με εκείνα που χρησιμοποιούνταν πριν από 20 χρόνια. Επί του παρόντος, τόσο οι προμηθευτές όσο και οι σχεδιαστές εξακολουθούν να εξαρτώνται από τους καταλόγους, τους εκθεσιακούς χώρους και τους πωλητές. Το αποτέλεσμα είναι η αναποτελεσματική ανακάλυψη προϊόντων για τους σχεδιαστές και οι αναποτελεσματικές ροές εργασίας πριν από την πώληση για τους προμηθευτές”, εξηγεί ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Stylib, Noam Naveh. “Η Stylib το μετασχηματίζει αυτό δημιουργώντας εργαλεία που συμπληρώνουν το έργο των επαγγελματιών του σχεδιασμού στον ψηφιακό κόσμο”.
Αξιοποιώντας τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης και όρασης υπολογιστών, το Stylib επιτρέπει στους αρχιτέκτονες και τους επαγγελματίες του σχεδιασμού να βάζουν τους καταλόγους στον κάδο ανακύκλωσης και τις επισκέψεις σε εκθεσιακούς χώρους σε επ’ αόριστον αναμονή.
Σε συνδυασμό με μια βάση δεδομένων προϊόντων που παρέχει τεχνικά φίλτρα, συμπεριλαμβανομένων των κριτηρίων βιωσιμότητας, της πυρασφάλειας, της αντίστασης στην ολίσθηση κ.λπ. οι σχεδιαστές μπορούν να ταιριάζουν απόλυτα με τις προδιαγραφές του πελάτη.
Από την άλλη πλευρά, η Stylib προσπαθεί επίσης να δώσει στους προμηθευτές μια απλούστατη μέθοδο ψηφιοποίησης των επιχειρηματικών τους δραστηριοτήτων μέσω ενός API ή/και ενός widget. Αυτή η ολοκληρωμένη λύση θα επιτρέψει στους προμηθευτές να διαχειρίζονται ολόκληρη τη βάση δεδομένων των καταλόγων τους και να παρέχουν αξιοποιήσιμες πληροφορίες αναζήτησης, ενημερώνοντάς τους για τις τάσεις των χρηστών με βάση τις δραστηριότητες αναζήτησης.