Το Surfe συγκεντρώνει 4 εκατ. ευρώ για τη δημιουργία συνδεδεμένου χώρου εργασίας για ομάδες εσόδων

Για τις ομάδες όλων των κλάδων, η ύπαρξη ενός εργαλείου που μπορεί να ενσωματώσει και να συγχρονίσει τα δεδομένα προοπτικών και πελατών απρόσκοπτα στο λογισμικό CRM, είναι αρκετά απαραίτητη. Το να έχετε έναν τέτοιο χώρο εργασίας που είναι πλήρως συνδεδεμένος και όλα σε ένα μέρος είναι πλέον εφικτό χάρη στο Surfe.

 

Παλαιότερα γνωστό ως Leadjet και ξεκινώντας τη ζωή του ως επέκταση του προγράμματος περιήγησης, το Surfe ενσωματώνει μια ευρεία σουίτα εργαλείων πωλήσεων και παραγωγικότητας για να βοηθήσει τις ομάδες να βρίσκουν και να έρχονται σε επαφή με leads με ταχύτερο, πιο αποτελεσματικό και ενημερωμένο τρόπο. Τώρα πήρε νέα χρηματοδότηση για να ξεκινήσει το νέο της κεφάλαιο και ένα λαμπρό μέλλον διαφαίνεται στον ορίζοντα.

 

Η εξασφάλιση 4 εκατομμυρίων ευρώ σε αυτόν τον γύρο εκκίνησης δίνει στους καινοτόμους του Παρισιού έναν από τους μεγαλύτερους γύρους εκκίνησης στη Γαλλία φέτος.

 

Περιλαμβάνει τη συμμετοχή της 360 Capital, του VC fund TS Ventures με έδρα την Κολωνία, που ιδρύθηκε από τους κατά συρροή επιχειρηματίες Tim Schumacher (συνιδρυτής των δημιουργών του Adblock Eyeo) και Stephan Jacquemot (πρώην επικεφαλής του προγράμματος EMEA Startups της Microsoft). Πρόσθετη χρηματοδοτική υποστήριξη περιλαμβάνουν αγγέλους από μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες Personio, και την εισηγμένη στο Nasdaq Tenable.

 

Η πρωτοβουλία ανάπτυξης της Surfe, η οποία προηγουμένως ήταν βασισμένη στο προϊόν, ήταν το κλειδί για την κατακόρυφη αύξηση της απόκτησης πελατών, οδηγώντας σε μια μεγάλη παρουσία χρηστών στις ΗΠΑ, τη Γαλλία, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Από την ίδρυσή της πριν από λιγότερο από δύο χρόνια, η ομάδα των 22 ατόμων παράγει ήδη ετήσια επαναλαμβανόμενα έσοδα άνω του 1 εκατ. ευρώ από ένα ισχυρό πελατολόγιο 1500 εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων εταιρειών όπως η Google, η Uber, η Spendesk, η Mirakl και η Opendoor.

 

Έχοντας πλέον λάβει αυτή τη χρηματοδότηση, το Surfe εξελίσσεται από μια επέκταση του προγράμματος περιήγησης σε μια χρηματοδοτούμενη ολοκληρωμένη λύση για τις ομάδες εσόδων. Οι ιδρυτές David Maurice Chevalier (CEO) και Romain Ginestou (CTO) ηγούνται της μετάβασης από το Leadjet στο Surfe σε συνεργασία με τα δημιουργικά γραφεία Focuslab, MILL3 και Creasenso.

 

Στόχος είναι να γίνει ο χώρος εργασίας για τα έσοδα, καθιστώντας τις πωλήσεις, την ανάπτυξη επιχειρήσεων και την αναζήτηση νέων πελατών ευκολότερες για όλες τις ομάδες που έχουν επαφή με τον πελάτη, συνδέοντας όλα τα βασικά λογισμικά, πλατφόρμες και CRM.

 

Τα CRM βρίσκονται στο επίκεντρο των περισσότερων εργασιών για τις ομάδες πωλήσεων και τις εταιρείες που βασίζονται στα έσοδα και είναι σχεδιασμένα για να αποθηκεύουν όλες τις επαφές και τους leads, καθιστώντας τις δραστηριότητες πιο οργανωμένες. Βελτιστοποιώντας τη διαδικασία προσθήκης επαφών στα CRM σε ένα μόνο κλικ και ενσωματώνοντας με πλατφόρμες όπως το LinkedIn, το Surfe καθιστά τις δραστηριότητες πωλήσεων πιο αποτελεσματικές και μειώνει τον όγκο της χρονοβόρας διαχείρισης.

 

Και είναι σίγουρα ένα μεγάλο άλμα από την προηγούμενη περίπτωση χρήσης της ομάδας, όπου μετέφερε επαφές από το LinkedIn σε CRM, όπως το HubSpot, το Salesforce, το Pipedrive και το Copper.

 

Καθώς το Surfe συνεχίζει να συγχρονίζει εργαλεία, πλατφόρμες, ιστότοπους και CRM πωλήσεων, οι ομάδες εσόδων θα μπορούν να βλέπουν τις σχετικές επαφές και συνομιλίες από κάθε πύλη πληροφοριών. Οι ομάδες πωλήσεων θα μπορούν να χρησιμοποιούν το Surfe για να βλέπουν συμφωνίες που σχετίζονται με τον ιστότοπο της εταιρείας ενός πελάτη, να διαβάζουν σημειώσεις που σχετίζονται με υποψήφιους πελάτες όταν έχουν μια εικονική κλήση και να ανοίγουν ένα νήμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτό θα εξοικονομήσει χρόνο για τη διαχείριση, καθώς και θα παρέχει στις ομάδες τις πληροφορίες πλαισίου που χρειάζονται για να κλείσουν συμφωνίες.

 

Η Surfe θα χρησιμοποιήσει την τελευταία χρηματοδότηση για την ανάπτυξη της ομάδας και την ανάπτυξη προϊόντων, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης νέων χαρακτηριστικών που θα επιτρέπουν στις ομάδες που απευθύνονται σε πελάτες να συγχρονίζουν επαφές με το CRM τους από οπουδήποτε στο διαδίκτυο.

Exit mobile version