Η σωματική και η ψυχική ευεξία είναι δύο αλληλένδετα στοιχεία που τώρα συνειδητοποιούμε περισσότερο. Από το να φροντίζουμε να τροφοδοτούμε σωστά το σώμα μας, να ξεκουραζόμαστε όσο χρειαζόμαστε, να γυμναζόμαστε σωστά και, να κάνουμε χρήση ολιστικών εργαλείων ευεξίας και ανακούφισης από το στρες, αυτό σημαίνει ότι ο τομέας της ευεξίας αναπτύσσεται ραγδαία.
Και είναι αναζωογονητικό να το βλέπουμε. Η επαγγελματική εξουθένωση των εργαζομένων γίνεται μια πολύ οικεία εμπειρία και τα ζητήματα ψυχικής υγείας επηρεάζουν αρνητικά τη ζωή των ανθρώπων όλων των ηλικιών, των καταβολών και των εθνικοτήτων. Ευτυχώς, είμαστε πλέον (ως παγκόσμια κοινωνία) πιο ανοιχτοί στο να μιλάμε για την ψυχική υγεία και να μοιραζόμαστε εργαλεία για το πώς να αποφύγουμε και να ξεπεράσουμε την επαγγελματική εξουθένωση, αλλά, εξακολουθεί να είναι τρομακτικά διαδεδομένη.
Το Original Fit Factory έχει ως στόχο να αναβαθμίσει το ταξίδι ευεξίας των ανθρώπων από το 2016. Τώρα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι απέκτησε 8 εμπορικά σήματα, καθώς χτίζει ένα παγκόσμιο οικοσύστημα ευεξίας.
Οι λεπτομέρειες
- Εξαγορά 8 διεθνών εταιρειών ευεξίας και τρόπου ζωής
- Οι συνδυασμένες συναλλαγές ξεπερνούν τα 128 εκατ. ευρώ και αυξάνουν τα προβλεπόμενα έσοδα για το 2022/2023 σε πάνω από 100 εκατ. ευρώ
- Παρέχει στην εταιρεία πρόσβαση σε μια κοινότητα άνω των 10 εκατομμυρίων πελατών σε 100 χώρες παγκοσμίως
Ξεκίνησε το 2016 από τον David Weir, το The Original Fit Factory αναπτύχθηκε με δύο βασικές υπηρεσίες – την TV.FIT Productions (δημιουργός προγραμμάτων προπόνησης) και την TRUCONNECT, την κορυφαία παγκόσμια εφαρμογή κοινότητας γυμναστικής και ευεξίας. Η ιδέα ήταν να αναβαθμιστεί το ταξίδι ευεξίας για όλους μέσω ενός οικοσυστήματος προσιτών προϊόντων και υπηρεσιών.
Έκτοτε, η εταιρεία αναπτύχθηκε ραγδαία και υιοθέτησε νέες υπηρεσίες και εμπορικά σήματα για να αναπτύξει μια αυξανόμενη κοινότητα. Η TRUCONNECT έχει σημειώσει ανάπτυξη 792%, για την οποία αναγνωρίστηκε πρόσφατα από την Deloitte, ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες τεχνολογίας στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η επιχείρηση έχει έκτοτε επεκταθεί σε ένα οικοσύστημα εμπορικών σημάτων υπό έναν μητρικό όμιλο “The Original Fit Factory”.
Τώρα, καθώς η εταιρία αναπτύσσεται, έχει αρπάξει μάρκες ευεξίας σε όλο τον κόσμο για να δημιουργήσει μια παγκόσμια κοινότητα, που καλύπτει διαφορετικούς τομείς στον αναπτυσσόμενο τομέα της ευεξίας – συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου, της διατροφής, της ψυχικής υγείας, των εκδηλώσεων, της γυμναστικής, των ενεργών ενδυμάτων και της εικονικής τεχνολογίας. Οι εξαγορές αποτελούν σημαντικό μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης της εταιρείας και περιλαμβάνουν επίσης ορισμένες προσωπικότητες υψηλού προφίλ, όπως η J-Lo και η Dame Kelly Holmes.
Οι εξαγορές ολοκληρώθηκαν κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών και θα χρησιμεύσουν για την ενίσχυση μιας κοινότητας που κάνει έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής ευκολότερο και πιο προσιτό μέσω μιας ποικιλόμορφης προσφοράς προϊόντων και εμπορικών σημάτων, αλληλένδετων με ένα ξεχωριστό σύνολο αξιών στην καρδιά της ευεξίας.