Καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι γίνονται χρήστες στο TikTok, η εφαρμογή σύντομων βίντεο αναμένεται να ξεπεράσει το YouTube για πρώτη φορά όσον αφορά τον χρόνο που αφιερώνουν οι αντίστοιχοι ενήλικοι χρήστες στις ΗΠΑ μέχρι το τέλος του έτους. Η έκθεση αναφέρει ότι οι χρήστες του TikTok θα περνούν κατά μέσο όρο 45,8 λεπτά την ημέρα στην πλατφόρμα, σε αντίθεση με τα 45,6 λεπτά που οι χρήστες θα συντονιστούν στο YouTube.
Η διαφορά μεταξύ αυτών των στατιστικών στο YouTube έναντι του TikTok μπορεί να είναι αμελητέα, αλλά προμηνύει μια ανατροπή. Και για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, η εφαρμογή που ανήκει στο ByteDance έχει τεράστιες δυνατότητες να προσελκύσει νέους καταναλωτές. Ακολουθούν τρεις τρόποι για να εκμεταλλευτείτε τα νέα στατιστικά στοιχεία προς όφελος της επιχείρησής σας.
- Να είστε αυθεντικοί.
Θα το ακούσετε πολύ σε σχέση με το TikTok: Από πολλές απόψεις το TikTok και το Instagram είναι εντελώς αντίθετα. Ενώ η τέλεια εικόνα τείνει να κυριαρχεί στο Instagram, οι χρήστες του TikTok, μάλλον, λαχταρούν την αυθεντικότητα. Επομένως, στο TikTok, προτιμήστε βίντεο που μπορούν να πυροδοτήσουν ένα συναίσθημα στον θεατή.
«Εάν οι εταιρίες είναι αυθεντικές στο TikTok, δεν θεωρούνται απλώς ως διαφημιστές, αλλά ως μέλη της κοινότητας που κατανοούν τι συμβαίνει γύρω τους», λέει ο Lyle Underkoffler, επικεφαλής μάρκετινγκ στην πλατφόρμα αυτοματοποίησης κοινωνικών διαφημίσεων Smartly.io με έδρα τη Νέα Υόρκη. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της δημιουργικής εταιρείας Movers+Shakers Evan Horowitz, συμφωνεί με αυτή τη στρατηγική. Ο Horowitz εξηγεί ότι τα βίντεο που έχουν ισχυρή διαφημιστική αξία συνήθως δεν θα έχουν καλή απόδοση στην πλατφόρμα.
- Μην υιοθετείτε κάθε μεγάλη τάση.
Αν και θα πρέπει να προσπαθείτε να δημοσιεύετε τακτικά για τα προϊόντα σας – και να το κάνετε με συνεπή τρόπο – αποφύγετε να υιοθετείτε κάθε καυτό θέμα που έρχεται στη δημοσιότητα. Σκεφτείτε εάν μια τάση ταιριάζει με την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, μια τάση στολισμού για πάρτι μπορεί να μην είναι κατάλληλη για την εκστρατεία μάρκετινγκ μιας εταιρείας εξοικονόμησης ενέργειας. Επιπλέον, «οι επιχειρηματίες και οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων θα πρέπει να βρουν τα πιο σχετικά hashtags για τις εταιρίες τους, τα οποία μπορεί να μην είναι απαραίτητα τα πιο δημοφιλή», λέει στην Inc ο Jason Galloway, της συμβουλευτικής εταιρείας KPMG. Προσθέτει ότι οι εταιρίες θα πρέπει επίσης να εξετάσουν το ενδεχόμενο συνεργασίας με μικρότερους influencers για συνεργασίες και τοποθέτηση προϊόντων.
- Αγαπήστε τις «ζωντανές» αλληλεπιδράσεις.
Πρόσφατα το TikTok ανακοίνωσε ότι θα δοκιμάσει μια νέα λειτουργία, που ονομάζεται TikTok Live, για να επιτρέπει στους δημιουργούς να παράγουν επαναλαμβανόμενα έσοδα μέσω πληρωμών από τη ζωντανή ροή. Σε μια δήλωση, το TikTok λέει ότι η λειτουργία στοχεύει να φέρει τις εταιρίες και τους θεατές πιο κοντά. Μπορείτε επίσης τώρα να προσκαλέσετε τους καλύτερους πελάτες σας σε ένα “VIP Room” μέσω LIVE συνδρομής. Η μηνιαία συνδρομή του TikTok όπου μπορούν οι άνθρωποι να δείξουν την εκτίμησή τους για τους αγαπημένους τους δημιουργούς LIVE, δίνει σε εταιρίες την ευκαιρία να αναπτύξουν την κοινότητά τους και να λάβουν αποκλειστικές προσφορές για VIP πελάτες. «Είναι όλο και πιο σημαντικό για τις εταιρίες να είναι συγγενείς με τους νέους και τους υπάρχοντες καταναλωτές τους», συμβουλεύει ο Underkoffler. Ανεξάρτητα από το πώς αλληλεπιδράτε, το θέμα είναι να ξεκινήσετε και να είστε αυθεντικοί. «Όταν διαφημίζεστε στο TikTok, η δημιουργία μιας γνήσιας σύνδεσης και η αλληλεπίδραση με το κοινό είναι κρίσιμες», προσθέτει.