Το travel marketplace Distribution συγκέντρωσε 30 εκατομμύρια ευρώ για να διευκολύνει τις online κρατήσεις μεταφορών

Μετά από μερικά χρόνια καθήλωσης των μεταφορών, φέτος τα ταξίδια επιστρέφουν και είναι μεγαλύτερα από ποτέ και οι τεχνολογικές εξελίξεις που αναπτύχθηκαν τα τελευταία δύο χρόνια έχουν πλέον καρποφορήσει. Ένα από τα κορυφαία marketplaces χερσαίων μεταφορών στον κόσμο, η Distribusion, αναμφίβολα συμμετέχει σε αυτή τη γρήγορη δράση έχοντας μόλις εξασφαλίσει 30 εκατομμύρια ευρώ σε νέα χρηματοδότηση.

 

Η ενίσχυση του κεφαλαίου για τη startup με έδρα το Βερολίνο έγινε από την Lightrock, με τη συμμετοχή της Creandum και της Northzone.

 

Η Distribusion ιδρύθηκε το 2014 και είναι μια πλατφόρμα τεχνολογίας ταξιδιών που παρέχει πρόσβαση σε διαφορετικές επιλογές μεταφοράς εδάφους παγκοσμίως, δίνοντας στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να έχουν μια βελτιωμένη ταξιδιωτική εμπειρία. Η πλατφόρμα κρατήσεων B2B διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα μεταφορέων και εμπόρων λιανικής στον κλάδο, που συνδέει παγκόσμια ταξιδιωτικά brands με εκατοντάδες μεταφορείς λεωφορείων, αεροδρομίων, τρένων και λιμανιών.

 

Στον σημερινό ψηφιακό κόσμο, ο τομέας κρατήσεων μεταφοράς υστερεί σαφώς. Η αγορά χερσαίων μεταφορών B2B της Distribusion αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα παρέχοντας σε μια τεράστια γκάμα παρόχων από 70+ χώρες άμεση πρόσβαση στο δίκτυο των ταξιδιωτικών πρακτόρων, στους ιστότοπους μετα-αναζήτησης και σε άλλες πλατφόρμες κινητικότητας. Η Distribution επιτρέπει στους διαδικτυακούς λιανοπωλητές να πουλούν εισιτήρια για οποιονδήποτε πάροχο συνδέοντας σε ένα μόνο API, χωρίς μεμονωμένες συμβάσεις ή τεχνική προσπάθεια. Οι καταναλωτές επωφελούνται από τη δυνατότητα σύγκρισης και αγοράς εισιτηρίων στους ιστότοπους και τις εφαρμογές που γνωρίζουν και εμπιστεύονται. Είναι μια κατάσταση win-win.

 

Η εταιρεία τράβηξε τα βλέμματα το 2016 όταν κέρδισε 6 εκατομμύρια ευρώ και από τότε η ομάδα είχε ένα συναρπαστικό ταξίδι ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης στη LATAM τα τελευταία δύο χρόνια. Από την περίοδο πριν από την Covid, η Distribusion έχει επιτύχει μια εντυπωσιακή αύξηση 10 φορές στον αριθμό των επιβατών και σχεδιάζει να συνδέσει 100 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως μέχρι το τέλος του 2024.

 

Η πλατφόρμα της Distribuison δεν είναι μόνο καλή για ταξιδιώτες και ταξιδιωτικές εταιρείες, αλλά είναι επίσης καλή για το περιβάλλον. Οι μεταφορές ευθύνονται για σχεδόν το 20% των παγκόσμιων εκπομπών CO2. Η κράτηση ενός ταξιδιού μέσω του Distribision αντικαθιστά φυσικά έναν πιο ρυπογόνο τρόπο μεταφοράς, όπως ταξί, αυτοκίνητο ή αεροπλάνο και, επομένως, συμβάλλει άμεσα στη μείωση των εκπομπών CO2 από τις μεταφορές.

 

Όπως σχολίασε ο Διευθύνων Σύμβουλος, Δρ Thomas Doering: «Οι χερσαίες μεταφορές συχνά τυγχάνουν λίγης προσοχής παρά το ότι έχουν μέγεθος αγοράς μεγαλύτερο από τις αεροπορικές μεταφορές επιβατών. Είναι η μόνη προσβάσιμη επιλογή μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων για τα 2/3 του παγκόσμιου πληθυσμού. Ωστόσο, η πρόσβαση από την αναζήτηση έως την αγορά και την έκδοση εισιτηρίων είναι συχνά δυσκίνητη και offline στις περισσότερες περιπτώσεις. Με τη νέα χρηματοδότηση, μπορούμε πλέον να ψηφιοποιήσουμε την εμπειρία. Θα φέρουμε περισσότερα προϊόντα στα αγαπημένα διαδικτυακά κανάλια των πελατών και θα βοηθήσουμε στην προώθηση του πιο βιώσιμου τρόπου μεταφοράς».

Exit mobile version