Αν θέλεις να βοηθήσεις την επιχείρησή σου να αναπτυχθεί στην εποχή της νέας “κανονικότητας”, τότε ένα καλό πρώτο βήμα είναι να αρχίσεις να χρησιμοποιείς το TikTok. Το μέχρι πρότινος άγνωστο TikTok έχει καταλήξει να γίνει – όχι μόνο ένα από τα κορυφαία μέσα κοινωνικής δικτύωσης – αλλά και μία εξαιρετικά φιλική πλατφόρμα για τους επιχειρηματίες που γνωρίζουν πώς να την αξιοποιούν για την ανάπτυξη του προσωπικού τους brand.
Ένα από τα βασικά στοιχεία της πλατφόρμας είναι η επικοινωνία με τον ευρύτερο κόσμο του TikTok. Ένα επιτυχημένο περιεχόμενο μπορεί να προκαλέσει χιλιάδες σχόλια και άμεσα μηνύματα κάθε μέρα. Τα παρακάτω βήματα θα σε βοηθήσουν να αναπτύξεις το προσωπικό σου brand με τέτοιο τρόπο ώστε να συγκεντρώσεις μεγάλο αριθμό πιστών ακολούθων για την επιχείρησή σου.
#1. Δημοσίευε συχνά και με συνέπεια.
Αν δημοσιεύεις περιεχόμενο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, ο αλγόριθμος του TikTok θα αρχίσει να σε προτείνει στους υπόλοιπους χρήστες.
#2. Μην ανησυχείς για το κοινό σου.
Μην υπεραναλύεις τι θα μπορούσε να αρέσει στο κοινό σου. Άφησε τον πραγματικό εαυτό σου να λάμψει.
#3. Κίνησε το ενδιαφέρον των ακολούθων σου.
Ένα βασικό βήμα που πρέπει να προσέξεις εξ αρχής είναι να προσπαθείς να εμπλέκεις τους νέους ακολούθους σου στα posts σου. Μόνο έτσι θα καταφέρεις να αναπτύξεις μία βάση από πιστούς followers.
#4. Δημοσίευε “live” περιεχόμενο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.
Όταν κάνεις live προβολή, ο αλγόριθμος σε προτείνει και στους υπόλοιπους χρήστες – όσο λίγους ακολούθους κι αν έχεις.
#5. Τράβηξε την προσοχή των χρηστών – άμεσα.
Έχεις μόλις μισό δευτερόλεπτο στη διάθεσή σου για να τραβήξεις την προσοχή ενός χρήστη που κάνει scroll. Φρόντισε, λοιπόν, να προβάλεις περιεχόμενο που θα τον κάνει να σταματήσει στο post σου.
#5. Πρόσθεσε How-Tos στα βίντεό σου.
Κάθε περιεχόμενο που μπορεί να διδάξει, να καθοδηγήσει ή να πληροφορήσει ένα κοινό, έχει αυξημένες πιθανότητας επιτυχίας. Ένας απλός οδηγός (how-to) για κάτι που γνωρίζεις καλά θα οδηγήσει σε περισσότερα views, σχόλια, κοινοποιήσεις, κλπ.
#6. Παρακολούθησε τις στατιστικές αναλύσεις των posts σου.
Επιβάλλεται να παρακολουθείς τα στατιστικά δεδομένα για κάθε δημοσίευσή σου, ώστε να μπορείς να κρίνεις τι αποδίδει και τι όχι.
#7. Να είσαι σύντομος.
Τα 20-30 δευτερόλεπτα θεωρούνται ιδανική διάρκεια για ένα βίντεο στο TikTok. Όποιο κι αν είναι το θέμα που προβάλεις, φρόντισε να το κάνεις σύντομο και εύπεπτο.
#8. Διατήρησε τον επαγγελματισμό σου.
Σε κάθε περίπτωση, να θυμάσαι ότι οτιδήποτε κάνεις στο TikTok αποτελεί προέκταση της επιχείρησής σου. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να διατηρείς τον επαγγελματισμό σου σε κάθε δημοσίευσή σου: Να τελειοποιείς τα βίντεο πριν να τα ανεβάσεις, να απαντάς σε κάθε ερώτημα των χρηστών και να αλληλεπιδράς με την ευρύτερη κοινότητα της πλατφόρμας.
Οι πιο επιτυχημένοι χρήστες του TikTok είναι εκείνοι που παίρνουν την πλατφόρμα στα σοβαρά και κατανοούν την πραγματική προοπτική της.