3 τρόποι για να προωθήσετε την καινοτομία στη startup σας

Η καινοτομία έχει γίνει τσιτάτο για πολλές επιχειρήσεις. Αλλά για τις νεοφυείς επιχειρήσεις, είναι… ζήτημα ζωής. Στην πραγματικότητα, μόνο το 54,3% των νεοφυών επιχειρήσεων φθάνει στο όριο της τετραετίας.

 

Αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους όπως η αδυναμία της startup να δικαιολογήσει την ύπαρξή της ως ξεχωριστό προϊόν ή υπηρεσία. Με άλλα λόγια, δεν διαφοροποιήθηκε αρκετά από τον ανταγωνισμό όπως έκαναν οι πραγματικά καινοτόμες startups.

 

Αυτό δεν σημαίνει ότι η καινοτομία στον χώρο των startup δεν συμβαίνει, αλλά η μετάδοση αυτής της ιδέας έχει γίνει πιο περίπλοκη. Στο σημερινό περιβάλλον, οι εδραιωμένες εταιρείες και οι νεοφυείς επιχειρήσεις μπορούν να επιδείξουν δέσμευση στη συνεχή καινοτομία υιοθετώντας τρεις βασικές στρατηγικές. Το να αφιερώνετε χρόνο και ενέργεια για να καινοτομείτε με σύνεση μπορεί να σας βοηθήσει να διαχωρίσετε την εταιρεία σας από τους ανταγωνιστές, να ενισχύσετε τη δέσμευση, να προσελκύσετε την προσοχή του κλάδου και να αυξήσετε τις πωλήσεις.

 

  1. Κάντε την καινοτομία μια διαδικασία ρουτίνας.

Το πρώτο βήμα για την προώθηση της καινοτομίας είναι η κατανόηση ότι η καινοτομία είναι μια δυναμική διαδικασία. Η διατήρηση της συνάφειάς σας σε έναν κλάδο έχει να κάνει με την αναγνώριση του τρόπου με τον οποίο τα προϊόντα σας αλλάζουν τον κλάδο και την εκ νέου προσαρμογή. Η επίμονη στην καινοτομία θα διευκολύνει την επιχείρησή σας να παραμείνει ανταγωνιστική και να περιστρέφεται όπως απαιτεί η αγορά. Ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας καινοτομεί συνεχώς είναι να ενθαρρύνετε την καινοτομία σε όλα τα επίπεδα. Αυτό σημαίνει τη δημιουργία μιας κουλτούρας στην οποία κάθε μέλος της ομάδας έχει την ευκαιρία να αναπτύξει προτάσεις, ανεξάρτητα από το πόσο μικρές ή μεγάλες. Αυτές οι ιδέες θα μπορούσαν να κυμαίνονται από την αυτοματοποίηση μιας διαδικασίας εξυπηρέτησης πελατών έως τη δημιουργία ενός νέου προϊόντος. Το κλειδί είναι ότι τα μέλη της ομάδας αισθάνονται ότι οι ιδέες τους ζυγίζονται και λαμβάνονται υπόψη.

 

  1. Δημιουργήστε μια διαφορετική ομάδα.

Η διαφορετικότητα μπορεί να είναι ένας από τους σημαντικούς μοχλούς πίσω από την καινοτομία, ανάλογα με τον τρόπο που τη χρησιμοποιείτε. Όσον αφορά τις επιχειρήσεις, η διαφορετικότητα συνδέεται συχνά με την ηλικία, το φύλο κ.α. Ωστόσο, αυτό μπορεί να επεκταθεί με πολλούς τρόπους. Ένας άλλος εύκολος τρόπος δημιουργίας διαφορετικών ομάδων, είναι η προσφορά ευκαιριών επαγγελματικής εξέλιξης. Αν και αυτό από μόνο του δεν είναι κάτι καινούργιο, πλατφόρμες μάθησης όπως η Udemy και η Coursera διευκολύνουν τους εργοδότες να παρέχουν τέτοιες ευκαιρίες. Επιτρέποντας στα μέλη της ομάδας να αναπτυχθούν επαγγελματικά, αυξάνεται η ποικιλομορφία της ομάδας με διάφορους τρόπους.

 

  1. Δημιουργήστε μια ομάδα αφιερωμένη στην καινοτομία.

Όταν πρόκειται για καινοτομία, η επικοινωνία είναι κρίσιμη. Τι ωφελεί εάν τα μέλη της ομάδας προτείνουν ιδέες χωρίς ροή εργασίας που τους επιτρέπει να αξιολογηθούν; Η καλύτερη λύση σε αυτό το ζήτημα είναι να δημιουργήσετε μια ειδική ομάδα καινοτομίας που θα μπορεί να είναι πάνω από τις ιδέες, να επικοινωνεί μεταξύ των τμημάτων και να αναπτύσσει προγράμματα καινοτομίας. Αυτές οι ομάδες μπορούν είτε να αποτελούνται από μέλη άλλων ομάδων είτε εξ ολοκλήρου από ειδικούς σε θέματα. Υπάρχουν πολλές εταιρείες εκεί έξω που επικεντρώνονται ρητά στο να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προωθήσουν την καινοτομία.

 

Ο συνδυασμός εξωτερικών γνώσεων και ευφυΐας — και η ύπαρξη μιας αφοσιωμένης ομάδας καινοτομίας — μπορεί να κάνει θαύματα για την επιχείρησή σας. Τούτου λεχθέντος, μην ξεχάσετε να δώσετε τα εύσημα εκεί που απαιτείται. Η ομάδα καινοτομίας λειτουργεί μόνο εάν η υπόλοιπη εταιρία συνεργάζεται, οπότε δώστε τη εύσημα στα μέλη της ομάδας σας.

Exit mobile version