Οι επιχειρήσεις με γνώμονα τον αντίκτυπο βρίσκονται σε άνοδο. Φαίνεται ότι επιτέλους όλο και περισσότεροι ηγέτες επιχειρήσεων βλέπουν τη δύναμη που έχουν να επιφέρουν θετικό αντίκτυπο, και ταυτόχρονα, οι καταναλωτές και οι εργαζόμενοι είναι πλέον περισσότερο ευθυγραμμισμένοι με τη βιωσιμότητα και τις επιχειρήσεις που επικεντρώνονται στον αντίκτυπο από ποτέ άλλοτε. Οι αναζητούντες εργασία δίνουν προτεραιότητα στις αξιολογήσεις των επιπτώσεων της εταιρείας όταν αναζητούν τη δουλειά των ονείρων τους και οι καταναλωτές το έχουν κατά νου όταν δίνουν τα χρήματά τους. Ταυτόχρονα, οι νεοσύστατες επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις με αντίκτυπο ενσωματωμένο στη στρατηγική αποδεικνύονται πιο δημοφιλείς στους επενδυτές.
Ενώ είναι αρκετά σαφές ότι η ανάληψη δράσης σε παγκόσμια ζητήματα είναι καλό πράγμα και κάνει μια επιχείρηση πιο ελκυστική, το ερώτημα παραμένει πώς ακριβώς θα το πετύχουμε.
Η Greenspark με έδρα το Λονδίνο θέλει να αντιμετωπίσει αυτό το πρόβλημα. Η startup μόλις εξασφάλισε νέα χρηματοδότηση για να κλιμακώσει την καινοτόμο πλατφόρμα Impact-as-a-Service και να ηγηθεί θετικών αλλαγών στον τομέα αυτό.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- Περίπου 1,1 εκατ. ευρώ αντλήθηκαν σε χρηματοδότηση σπόρων σποράς
- Ο γύρος πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία της Fuel Ventures, μαζί με τις Pitchdrive, 1818 Venture Capital, Zone2Boost, Great Stuff Ventures, QC-Ventures και Boost Fund
- Στους υφιστάμενους επενδυτές περιλαμβάνονται οι Anthemis, BBVA και Perivoli Innovations
Η Greenspark, που ιδρύθηκε το 2020, ενθαρρύνει τις εταιρείες να αναλάβουν δράση για περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα σε όλο τον κόσμο, παρέχοντάς τους τα εργαλεία για να μεγιστοποιήσουν τον αντίκτυπό τους. Και το κάνει αυτό, ενώ παράλληλα ενισχύει τις παραδοσιακές επιχειρηματικές μετρήσεις.
Η πλατφόρμα Impact-as-a-Service επιτρέπει στις εταιρείες να δημιουργούν θετικό αντίκτυπο σε βασικά σημεία επαφής των επιχειρήσεων, να παρακολουθούν την ανάπτυξή του με εύπεπτο τρόπο και στη συνέχεια να τον επικοινωνούν αποτελεσματικά με την πελατειακή τους βάση, τους επισκέπτες του ιστότοπου και τους βασικούς ενδιαφερόμενους φορείς.
Μέσω άμεσων ενοποιήσεων με πλατφόρμες όπως λύσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, πάροχοι πληρωμών και σουίτες μάρκετινγκ, οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να δημιουργήσουν απτές και ελκυστικές δράσεις για το κλίμα, όπως η φύτευση δέντρων, η πρόληψη των πλαστικών που καταλήγουν στους ωκεανούς και η αντιστάθμιση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα για λογαριασμό του κοινού τους.
Η εταιρεία όχι μόνο θέλει να ενδυναμώσει μια νέα εποχή επιχειρήσεων με γνώμονα τον αντίκτυπο, αλλά συμβάλλει και στην ενίσχυση των παραδοσιακών επιχειρηματικών στόχων. Μέχρι στιγμής, οι πελάτες έχουν αναφέρει αυξήσεις άνω του 10% στα ποσοστά μετατροπής στο διαδίκτυο, 80% αύξηση στα ποσοστά νέων συνδρομητών και 133% αύξηση στις κριτικές που αφήνονται όταν γίνεται θετικός αντίκτυπος για λογαριασμό του πελάτη.
Μέχρι στιγμής, η νεοφυής επιχείρηση έχει διευκολύνει τη φύτευση πάνω από 800.000 δέντρων και έχει αποτρέψει την είσοδο πάνω από 1,3 εκατομμυρίων πλαστικών μπουκαλιών στον ωκεανό και έχει γίνει μέρος της στρατηγικής βιωσιμότητας για πάνω από 300 επιχειρήσεις.
Με αυτή τη νέα χρηματοδότηση, οι καινοτόμοι με αντίκτυπο σχεδιάζουν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους με την έναρξη ενός API για το κλίμα, νέους τύπους αντίκτυπου και ενοποιήσεις παντός καναλιού, όλα στον ορίζοντα.