Η DinMo συγκεντρώνει 1,6 εκατ. ευρώ για να βοηθήσει τις ομάδες να λάβουν μεγαλύτερη αξία από τα δεδομένα πελατών

Οι αποφάσεις με βάση τα δεδομένα είναι γενικά αποδεκτές ως οι καλύτερες όταν πρόκειται για επιχειρήσεις. Ενώ υπάρχουν πλέον πολλά εργαλεία που παρακολουθούν τα δεδομένα, τα συγκεντρώνουν και τα συγκεντρώνουν όλα μαζί, είναι μια άλλη ιστορία όταν πρόκειται για την πραγματική πρόσβαση στα δεδομένα και την αποτελεσματική αξιοποίησή τους.

 

Η DinMo με έδρα το Παρίσι ιδρύθηκε για να βοηθήσει τις ομάδες μάρκετινγκ να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα πρώτου μέρους και να τα χρησιμοποιούν, χωρίς να χρειάζονται τεχνικές γνώσεις ή κωδικοποίηση. Η startup μόλις εξασφάλισε 1,6 εκατομμύρια ευρώ για να επεκταθεί.

 

Οι λεπτομέρειες:

 

Η DinMo ιδρύθηκε το 2022 από τον Oussama Ghanmi και βασίστηκε στην εμπειρία του Oussama από πρώτο χέρι σε συνεργασία με πελάτες. Η Ousamma εντόπισε ότι οι ομάδες μάρκετινγκ χρειάζονταν όλο και περισσότερο πρόσβαση σε μια εύχρηστη λύση για να μπορούν να έχουν πρόσβαση και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα των πελατών τους σε όλες τις πλατφόρμες ενεργοποίησης.

 

Η DinMo ξεκινά βοηθώντας τις ομάδες μάρκετινγκ – μια ομάδα που επηρεάζεται περισσότερο από τις αλλαγές στη διαφημιστική βιομηχανία και είναι πιο ευαίσθητη στις αλλαγές των κανονισμών για τα δεδομένα. Στην πραγματικότητα, με το τέλος των cookies τρίτων, οι ομάδες μάρκετινγκ χρειάζονται περισσότερο από ποτέ λύσεις δεδομένων που θα τις βοηθήσουν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα πρώτου μέρους στη βελτιστοποίηση των εκστρατειών τους σε όλες τις πλατφόρμες ενεργοποίησης (διαφήμιση, CRM, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο κ.λπ.).

 

Η DinMo στοχεύει να ξεχωρίσει από τις υπάρχουσες λύσεις πλατφόρμας δεδομένων πελατών (CDP), όπως η Adobe, η mParticle ή η Salesforce, καθώς είναι πιο εύκολη στην εφαρμογή και πιο φιλική προς τις μικρότερες εταιρείες. Η λύση SaaS αξιοποιεί την αποθήκη δεδομένων των εταιρειών ως πηγή δεδομένων για να παρακάμψει την πολυπλοκότητα της ολοκλήρωσης δεδομένων και τα ζητήματα προστασίας της ιδιωτικής ζωής.

 

Περαιτέρω, η DinMo υπόσχεται να είναι σε λειτουργία μέσα σε λίγα λεπτά και να επιτρέπει στις εταιρείες να βλέπουν τα δεδομένα τους να ρέουν άμεσα. Το προϊόν διαθέτει δύο βασικά χαρακτηριστικά: τμηματοποίηση δεδομένων και ενεργοποίηση. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν τμήματα πελατών με έναν οπτικό κατασκευαστή κοινού με βάση online και offline δεδομένα και στη συνέχεια να τα συγχρονίσουν σε όλες τις πλατφόρμες μάρκετινγκ με ένα κλικ.

 

Με αυτή τη χρηματοδότηση, η ομάδα της DinMo σχεδιάζει να επιταχύνει την ανάπτυξη του προϊόντος της, προσλαμβάνοντας περισσότερους μηχανικούς στην ομάδα προϊόντων. Η DinMo ξεκίνησε δημόσια στις αρχές Σεπτεμβρίου και έχει αρκετούς πελάτες που χρησιμοποιούν το προϊόν της, όπως η δημόσια γαλλική εταιρεία ακινήτων Nexity ή η γαλλική εταιρεία VOD Salto.

Exit mobile version