Ο κλάδος της φιλοξενίας γίνεται όλο και περισσότερο ψηφιακός. Είναι ένας τομέας που παραδοσιακά βασιζόταν σε βαριές, χειροκίνητες διαδικασίες με χαρτί, αλλά οι καιροί αλλάζουν. Εισάγονται νέα ψηφιακά εργαλεία και λύσεις που βοηθούν στη διαχείριση διαφορετικών διαδικασιών, καταργώντας την εξάρτηση από λογιστικά φύλλα και χειροκίνητες εισαγωγές.
Ενώ τα συστήματα αυτά έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια, επιτρέποντας στα μπαρ και τα εστιατόρια να ψηφιοποιήσουν αποτελεσματικά τις πωλήσεις, δεν έχει υπάρξει μεγάλη ανάπτυξη στο λογισμικό που βοηθά τους ίδιους χώρους να διαχειριστούν άλλους τομείς που επηρεάζουν το κέρδος. Ειδικότερα για τις λειτουργίες στο back-of-house, οι λύσεις παραμένουν ξεπερασμένες, πολύπλοκες ή προσαρμοσμένες σε εταιρικούς πελάτες και συνεπώς απρόσιτες για τους μικρότερους παίκτες.
Η Growyze με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο θέλει να το αλλάξει αυτό.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- Πάνω από 735 χιλ. ευρώ έχουν συγκεντρωθεί από την έναρξη λειτουργίας.
- Η επένδυση προέρχεται από επενδυτές-αγγέλους και το Ταμείο Access EIS του Syndicate Room
- Θα χρησιμοποιηθεί για την επιτάχυνση της ανάπτυξης και της επέκτασης
Η Growyze, που ιδρύθηκε το 2019, παρέχει μια σύγχρονη, εύχρηστη και φιλική προς τον χρήστη λύση που επιτρέπει στις επιχειρήσεις φιλοξενίας να εκσυγχρονίσουν τις back-of-house δραστηριότητές τους και να ελαχιστοποιήσουν τις λειτουργικές απώλειες.
Η ιδρύτρια της Growyze, Kati δήλωσε: “Έχοντας εργαστεί ως υπεύθυνος πρόληψης απωλειών σε μεγάλες αλυσίδες φιλοξενίας για 16+ χρόνια, είδα από πρώτο χέρι πόσο λίγη αυτοματοποίηση και τεχνολογία υπήρχε και πόσο πολύ ο κλάδος βασίζεται σε χειροκίνητη εισαγωγή για την ολοκλήρωση των εργασιών. Δεδομένου ότι οι μικρές απώλειες μπορούν να κάνουν τη διαφορά μεταξύ ενός επιτυχημένου εστιατορίου και ενός εστιατορίου που μπαίνει σε καθεστώς διαχείρισης, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για τις επιχειρήσεις F&B να αποκτήσουν καλύτερη ορατότητα σχετικά με το πού χάνουν κέρδη, υπερπαραγγελίες ή πληρωμές για ελλείποντα είδη, όλα σε ένα εργαλείο.
Η πλατφόρμα ελέγχου αποθεμάτων αυτοματοποιεί μεγάλο μέρος της χειροκίνητης εισαγωγής που συνήθως απαιτείται για να βλέπουμε ακριβείς αναφορές σχετικά με την κερδοφορία. Αυτό περιλαμβάνει αυτοματοποιημένη επικύρωση αγορών 3 κατευθύνσεων, σάρωση γραμμωτού κώδικα για την απογραφή και ισχυρές αναφορές που εγγυώνται στις επιχειρήσεις F&B αποτελεσματική διαχείριση των προμηθευτών, μειωμένο χρόνο διαχείρισης και βελτιωμένο έλεγχο του κόστους. Επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται τους προμηθευτές, να πραγματοποιούν νέες παραγγελίες και να επικυρώνουν τα τιμολόγια και τις παραδόσεις, όλα σε ένα μέρος.
Τον τελευταίο χρόνο, η εταιρεία έχει διπλασιάσει την ανάπτυξή της και θα χρησιμοποιήσει τα τελευταία επενδυτικά της κεφάλαια για να επεκτείνει τις δυνατότητες των προϊόντων και να βοηθήσει περισσότερους χώρους φιλοξενίας να εξαλείψουν τη χειρωνακτική εργασία και να εξοικονομήσουν χρήματα.