Η παγκόσμια αγορά εργασίας αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις πρόσφατα, καθώς οι προσεγγίσεις μας για την εργασία και οι δεξιότητες που χρειαζόμαστε έχουν αλλάξει. Τώρα, σε όλους τους κλάδους, πολλές εταιρείες παλεύουν με την απόκτηση εργαζομένων, καθώς η έλλειψη ταλέντων, σε συνδυασμό με τις αυξανόμενες προσδοκίες των εργαζομένων, αυξάνει την πίεση στις ομάδες πρόσληψης.
Η Jobilla ιδρύθηκε το 2015 και έχει ως στόχο να φέρει τους υπεύθυνους προσλήψεων, τους υποψηφίους και τους εργοδότες στην ίδια σελίδα. Αναπτύσσεται γρήγορα και μόλις συγχωνεύτηκε με τον συνεργάτη της, Jobilla Nederland, για να δημιουργήσει μια νέα επιχειρηματική μονάδα με την ονομασία Jobilla Benelux BV. Η νέα θυγατρική εταιρεία ενώνεται με την Jobilla Finland και την Jobilla DACH GmbH και αποτελεί τον τρίτο θεμελιώδη πυλώνα του ομίλου Jobilla.
Η φινλανδική scaleup προσφέρει μια πλατφόρμα μάρκετινγκ προσλήψεων που αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τις καλύτερες στρατηγικές μάρκετινγκ για να βοηθήσει τις εταιρείες να προσεγγίσουν, να προσελκύσουν, να ενεργοποιήσουν και να προσλάβουν υποψηφίους – είτε απασχολούνται σήμερα είτε όχι – με τρόπο βελτιστοποιημένο για τον υποψήφιο και τον προσλαμβάνοντα. Οι αιτούντες εργασία μπορούν να υποβάλουν αίτηση για θέσεις εργασίας μέσω του τηλεφώνου τους και ο υπεύθυνος πρόσληψης μπορεί να κατηγοριοποιήσει αυτόματα τον υποψήφιο με βάση τις δυνατότητές του για τη θέση μέσω του φιλτραρίσματος υποψηφίων με τεχνητή νοημοσύνη της Jobilla. Αναλύοντας έως και 35 διαφορετικές μετρήσεις από το χωνί πρόσληψης, η Jobilla θέλει να απομακρύνει τα εμπόδια από την πορεία του υποψηφίου – ένα κλικ τη φορά. Η εταιρεία έχει σήμερα πάνω από 4.000 πελάτες σε 56 χώρες.
Στις αρχές του 2022, η εταιρεία εξασφάλισε 8,25 εκατ. ευρώ.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Jobilla Benelux Selma Stevense-Bakker ξεκίνησε ως ατομική επιχειρηματίας της Jobilla το 2021, αφού έμαθε για την καινοτόμο προσέγγισή της με γνώμονα τους υποψηφίους. Μέσα σε μόλις 18 μήνες κατάφερε να εξελίξει την Jobilla Nederland σε μια ομάδα 14 ατόμων, η οποία αυξήθηκε πάνω από 500% το 2022, φτάνοντας από τα έσοδα των 200 χιλ. ευρώ στα 1,3 εκατ. ευρώ.
Αυτή η συγχώνευση θα παρέχει περισσότερους πόρους για την Jobilla Benelux BV, καθώς θα αναταράξει τις διαδικασίες πρόσληψης, καθιστώντας τις πιο υποψήφιο-κεντρικές.
Μέχρι σήμερα, η Jobilla Benelux έχει πραγματοποιήσει πάνω από 700 καμπάνιες για εταιρείες όπως η Sligro Food Group, η OAMKB και η Interzorg. Η λύση λευκής ετικέτας της επιτρέπει στις εταιρείες να χρησιμοποιούν τη δική τους επωνυμία, να χρησιμοποιούν τις δικές τους ομάδες μάρκετινγκ χωρίς μεσάζοντες και να έχουν άμεσο έλεγχο της χοάνης των υποψηφίων, ενώ παράλληλα επωφελούνται από τις καλύτερες πρακτικές πρόσληψης με γνώμονα τους υποψηφίους που προσελκύουν κορυφαία ταλέντα.