Livestream Shopping: Η τέχνη του να μετατρέπεις τις πωλήσεις σε διασκέδαση

Η τελευταία τάση που έφερε η πανδημία στο e-commerce ακούει στο όνομα “livestream shopping” και είναι λίγο-πολύ κάτι σαν ζωντανή εκπομπή όπου brands και influencers παρουσιάζουν προϊόντα μέσω των social media και πλατφορμών του e-commerce και οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν άμεση αγορά με ένα click.

Στην Κίνα, το livestream shopping έχει ήδη εξελιχθεί σε τεράστια επιχείρηση, η αξία της οποίας υπολογίζεται στα $63 δις. Χάρη στα lockdowns που επεβλήθησαν λόγω Covid, η τάση αρχίζει να απογειώνεται και στις ΗΠΑ και, πλέον, οι έμποροι έχουν στη διάθεσή τους πληθώρα πλατφορμών για να τη δοκιμάσουν.

Η Google, το YouTube, η Amazon, το Instagram και το Facebook έχουν λανσάρει προσφορές μέσω live shopping, ενώ η NTWRK, η Popshop Live, η ShopShops και η Moda Operandi και άλλες VC-backed startups απευθύνονται σε πιο niche κοινό. Κάποιες από αυτές τις πλατφόρμες είναι προσπελάσιμες μόνο με πρόσκληση, ενώ άλλες είναι ανοικτές για κάθε εταιρία που θέλει να αρχίσει το broadcasting.

Ποιο είναι το πραγματικό όφελος, όμως, του να κάνεις μία live, άμεση προσφορά πώλησης σε πιθανούς πελάτες; Σύμφωνα με τη Rebecca Minkoff, κάθε live video που προβάλλει το brand αυξάνει κατά 20% την επισκεψιμότητα στο site. Ας δούμε, λοιπόν, τι απαιτείται για να πετύχεις στις πλατφόρμες livestream shopping.

Ανακάλυψε τι ενθουσιάζει το κοινό σου. Οι πιο επιτυχημένες παρουσιάσεις προϊόντων συνήθως είναι αυτές που συνοδεύονται από μία υπέροχη ιστορία, όπως για παράδειγμα τη διαδικασία παραγωγής του προϊόντος.

Μη φοβάσαι να κάνεις την προσφορά πώλησης. Ένα από τα πιο συχνά λάθη των εταιριών είναι ότι δεν ζητούν από το κοινό τους να αγοράσει το προϊόν. Το εμπόριο απαιτεί τέτοιου τύπου συζητήσεις.

Εκπαίδευσε την ομάδα σου στη διαχείριση των Q&A. Προετοίμασε εκ των προτέρων την ομάδα σου για το είδος των ερωτήσεων που μπορεί να προκύψουν από πελάτες. Σε αυτό μπορούν να σε βοηθήσουν οι brand ambassadors σου.

Αντιμετώπισε όποιο πρόβλημα προκύψει, όταν προκύψει. Κάθε live broadcasting έχει τις δικές του προκλήσεις, τις οποίες θα ανακαλύψετε μόνο όταν ξεκινήσετε. Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι ένα livestream διάρκειας 40′-60′ απαιτεί πολύ αντοχή, γι’ αυτό όποιος βρίσκεται μπροστά στην κάμερα πρέπει να μπορεί να μεταδίδει ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκειά του.

Exit mobile version