Η LoudCrowd συγκέντρωσε $2.2 εκατομμύρια μέσω seed funding σε έναν γύρο του οποίου ηγήθηκε η LiveOak Venture Partners με τη συμμετοχή της Active Capital και αρκετών angel investors, μεταξύ των οποίων ο Steve Schaffer. Μέχρι σήμερα, η LoudCrowd έχει συγκεντρώσει περίπου $2.28 εκατομμύρια από χρηματοδοτήσεις.
Η Loudcrowd ιδρύθηκε το 2019 και δίνει τη δυνατότητα σε brands να προσελκύουν και να διατηρούν τους πελάτες τους μέσω user-generated content. Όπως επεσήμανε σε δήλωσή του ο venture partner της LiveOak και νυν μέλος του διοικητικού συμβουλίου της LoudCrowd, David Stewart, “Πιστεύουμε ότι βιώνουμε τον εκδημοκρατισμό του μάρκετινγκ, και ότι τα πιο επιτυχημένα brands του κόσμου θα χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τους πελάτες τους ως μέσον για την ανάπτυξή τους.”
Οι ιδρυτές της LoudCrowd, Gary Garofalo και Justin Papermaster, πιστεύουν απόλυτα στην ιδέα ότι οι πιο πολύτιμοι διαφημιστές ενός brand είναι οι πελάτες του. “Η έννοια της “από-στόμα-σε-στόμα διαφήμισης” υπήρχε πάντα στο μάρκετινγκ αλλά ειδικά το 2020, η ενίσχυση ενός brand από τους πελάτες του είναι πιο σημαντική από ποτέ. Η απήχηση του περιεχομένου που παρέχουν οι πελάτες ξεπερνά κατά πολύ αυτό που μπορεί να καταφέρει ένα brand.”
Η νέα χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την ενίσχυση των ομάδων προγραμματισμού, πωλήσεων και μάρκετινγκ, και για την ανάπτυξη νέων προϊόντων – κάποια εκ των οποίων θα λανσαριστούν μέσα στο 2021.