Καθώς οι οικονομικές ανησυχίες σαρώνουν όλη την ήπειρο, ένα πράγμα γίνεται σαφές. Τόσο οι καταναλωτές όσο και οι επιχειρήσεις επιθυμούν πιο ευέλικτες επιλογές πληρωμών. Η δυνατότητα κατανομής του κόστους σε μια χρονική περίοδο και ο μετριασμός των μεγάλων προκαταβολών είναι ελκυστική για τις επιχειρήσεις αυτή τη στιγμή, καθώς το κόστος συνεχίζει να αυξάνεται και τα εισοδήματα παραμένουν ελαφρώς στάσιμα. Είναι όμως ο καλύτερος τρόπος δράσης;
Αυτό είναι ίσως ένα ερώτημα για άλλο άρθρο, αλλά, για την πλατφόρμα πληρωμών B2B Sprinque, σίγουρα φαίνεται να είναι. Η νεοσύστατη επιχείρηση με έδρα το Άμστερνταμ έχει ως αποστολή να φέρει την ευελιξία των πληρωμών B2C στην αγορά B2B – και οι επενδυτές το αγοράζουν, δίνοντας στον τραπεζικό λογαριασμό της ομάδας ώθηση 6 εκατομμυρίων ευρώ.
Λεπτομέρειες χρηματοδότησης
- 6 εκατ. ευρώ σε γύρο εκκίνησης
- Ο γύρος πραγματοποιήθηκε υπό την ηγεσία της Connect Ventures, με τη συμμετοχή των Kraken Ventures, Inference Partners και SeedX
- Οι υφιστάμενοι επενδυτές Antler, Volta Ventures και Force Over Mass συνεισέφεραν επίσης.
Η Sprinque ιδρύθηκε το 2021 από τους Manoj Tutika (CTO), Mark Holleman (CPO) και Juan Espinosa (CEO) και προσφέρει μια ευέλικτη πλατφόρμα πληρωμών B2B, με στόχο να βοηθήσει τις επιχειρήσεις B2B να αναπτυχθούν με ελάχιστο κίνδυνο σε έναν ψηφιακό κόσμο. Η Sprinque δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους B2B και στις αγορές B2B να επεκτείνουν τους όρους πληρωμής στους πελάτες τους, μέσω μιας λύσης Pay by Invoice, με τη δυνατότητα να πληρώσουν 15 – 90 ημέρες αργότερα, χωρίς να αναλάβουν πρόσθετο κίνδυνο ή λειτουργικά έξοδα.
Η white-labelled λύση μπορεί να ενσωματωθεί πλήρως μέσω APIs, plugins Magento, Prestashop και WooCommerce, ή να λειτουργήσει offline μέσω του Merchant Control Center.
Οι επιχειρήσεις προχωρούν σε ηλεκτρονικές συναλλαγές με ταχείς ρυθμούς – και αυτό γίνεται πλέον ο κανόνας και όχι η προσδοκία. Έχει αναφερθεί ότι το B2B eCommerce είναι ήδη 5x το μέγεθος του B2C eCommerce, αλλά η αγορά εξακολουθεί να υστερεί όσον αφορά τις βέλτιστες λύσεις και εργαλεία και οι έμποροι αντιμετωπίζουν μια σειρά από προκλήσεις.
Ένα βασικό εμπόδιο που πρέπει να ξεπεραστεί για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές B2B είναι ότι οι αγοραστές αναμένουν να λάβουν τιμολόγιο για τις αγορές τους και οι αγοραστές έχουν συνηθίσει να λαμβάνουν καθαρές προθεσμίες πληρωμής 15, 30 ή 60 ημερών ή και περισσότερο για το τιμολόγιο. Ωστόσο, στις ηλεκτρονικές συναλλαγές, οι προμηθευτές δεν συναντούν τους αγοραστές πρόσωπο με πρόσωπο, με αποτέλεσμα να είναι γενικά απρόθυμοι να ξεκινήσουν την παραγωγή, να στείλουν τα προϊόντα τους ή να παρέχουν τις υπηρεσίες τους, χωρίς να γνωρίζουν εκ των προτέρων ότι θα πληρωθούν.
Η γεννημένη στο Άμστερνταμ Sprinque στοχεύει να λύσει αυτό το πρόβλημα μέσω της λύσης πληρωμών της. Η πλατφόρμα της μετριάζει τον κίνδυνο αναλαμβάνοντας όλους τους κινδύνους αθέτησης και απάτης, καθώς και την αυτοματοποίηση της από άκρη σε άκρη διαδικασίας για την προσφορά πληρωμής μέσω τιμολογίου με καθαρούς όρους πληρωμής σε κλίμακα.
Από την πλευρά του αγοραστή, η Sprinque πραγματοποιεί σε πραγματικό χρόνο αξιολόγηση του κινδύνου απάτης και πιστωτικού κινδύνου (με ποσοστό έγκρισης +95%) όταν οι αγοραστές δημιουργούν λογαριασμό στον έμπορο ή όταν επιλέγουν “Πληρωμή μέσω τιμολογίου” στο ταμείο. Όταν εγκριθεί, η Sprinque εκδίδει μια ανακυκλούμενη πιστωτική γραμμή που οι αγοραστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν για πολλαπλές αγορές. Στη συνέχεια, η Sprinque πληρώνει τον έμπορο όταν εκδίδεται το τελικό τιμολόγιο, απομακρύνοντας τον κίνδυνο αθέτησης.
Επί του παρόντος, η νεαρή startup απευθύνεται σε επιχειρήσεις στην Ολλανδία, την Ισπανία και τη Γερμανία, αλλά επιδιώκει να επεκταθεί γρήγορα και σε άλλες χώρες. Αυτή η νέα επένδυση θα χρησιμοποιηθεί για να τροφοδοτήσει την επέκταση στις ευρωπαϊκές αγορές και να αναπτύξει λειτουργίες εκτός του προϊόντος Pay by Invoice, καθώς και να αναπτύξει λύσεις επιμερισμού του κινδύνου και να διαχειριστεί όλες τις ροές πληρωμών για εμπόρους και αγορές B2B.