Πώς να μετατρέψετε το οnline following σε κερδοφόρα επιχείρηση

Με μια οικονομία δημιουργών αξίας άνω των 104 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση δημιουργίας περιεχομένου στο TikTok ή στο Instagram.

 

Απλά ρωτήστε τον 29χρονο Zack Honarvar. Ο ιδρυτής της εταιρείας πολυμέσων One Day Entertainment έχει διαχειριστεί μερικούς από τους πιο επιτυχημένους δημιουργούς του YouTube – όπως οι YesTheory και Airrack – και τους βοήθησε να ξεκινήσουν επιχειρήσεις. Το τελευταίο του εγχείρημα είναι το Creator Now, μια σχολή κινηματογράφου για δημιουργούς που ο Honarvar συνίδρυσε με την Kate Ward (ανεξάρτητη συγγραφέα της οικονομίας των δημιουργών)  και τον Eric Decker (διευθυντής του καναλιού του Airrack στο YouTube).

 

Τι συμβουλεύει Honarvar για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση στην οικονομία των δημιουργών;

 

Πουλήστε έναν τρόπο ζωής.

Ένας τρόπος για να ξεκινήσεις μια επιτυχημένη επιχείρηση ως δημιουργός, είναι να πουλήσεις έναν τρόπο ζωής, λέει ο Ward. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι το YesTheory, ένα κανάλι YouTube που κηρύττει στους επτά εκατομμύρια συνδρομητές του ότι οι καλύτερες στιγμές της ζωής και οι βαθύτερες συνδέσεις υπάρχουν έξω από τη ζώνη άνεσής σας. «Πουλάνε έναν τρόπο ζωής, όχι μέσω της παραδοσιακής διαφήμισης, αλλά μέσω της τεκμηρίωσης του τρόπου που επιλέγουν να ζήσουν τη ζωή τους», λέει ο Ward. Στα βίντεο παρουσιάζονται επίσης μέλη της ομάδας τους που προσπαθούν να ξεπεράσουν άβολες και δύσκολες καταστάσεις όπως καταδύσεις με αγνώστους, ραντεβού στα τυφλά και επιβίωση σε ξένες πόλεις χωρίς το πορτοφόλι τους.

 

Βρείτε και δημιουργήστε την κοινότητά σας.

Για τη δημιουργία κοινότητας, τα κανάλια YouTube YesTheory και Airrack συνδέονται με τους οπαδούς τους μέσω της συνεχούς δημιουργίας περιεχομένου και της συμμετοχής της κοινότητας. “Το επιχειρηματικό μοντέλο είναι πραγματικά πολύ απλό. Το μόνο που έχουν κάνει είναι να δημιουργούν και να συνδέονται συνεχώς”, λέει ο Ward. Για να ενισχύσει τη σύνδεση, ο Decker παρουσιάζει το κοινό του στο περιεχόμενό του και του ζητά ιδέες για βίντεο.

 

Δημιουργήστε τα προϊόντα που θέλει το κοινό σας.

Ο Hornavar λέει ότι μάρκες όπως η Nike και η Lululemon χρησιμοποιούν τη διαφήμιση για να επικοινωνήσουν έναν τρόπο ζωής ή ένα συναισθηματικό δέσιμο με τα προϊόντα τους. Ωστόσο, λέει, “η διαφορά με τους δημιουργούς είναι ότι ξεκινούν με βίντεο που λένε ιστορίες και δημιουργούν συναισθηματικό δέσιμο, και στη συνέχεια επεκτείνονται σε προϊόντα που ενσωματώνουν αυτόν τον τρόπο ζωής. Είναι η ίδια φόρμουλα αλλά αντίστροφα”, λέει ο Honarvar. Σύμφωνα με τον Honarvar, οι δημιουργοί συχνά ξεκινούν χτίζοντας μια κοινότητα γύρω από έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής ή ιδεολογία και στη συνέχεια αναπτύσσουν προϊόντα που εξυπηρετούν αυτές τις περιοχές. Συμβουλεύει τους δημιουργούς επιχειρηματίες να μιλήσουν στο κοινό τους και να τους ρωτήσουν ποια προϊόντα και υπηρεσίες χρησιμοποιούν περισσότερο.

 

Και μην ξεχάσετε να αναθέσετε.

Σύμφωνα με τον Honarvar, οι επιχειρήσεις που ιδρύονται από δημιουργούς πέφτουν συχνά στην παγίδα να απαιτούν υπερβολική συμβολή από τον δημιουργό: “Όταν ένας δημιουργός παρασύρεται σε πάρα πολλές κατευθύνσεις και η συμβολή του είναι θεμελιώδης για την κατεύθυνση και τη δημιουργία της νέας επιχείρησης, τα βίντεο τείνουν να υποφέρουν και το όχημα μάρκετινγκ αρχίζει να εμποδίζει [τη μάρκα]». Για να καταπολεμηθεί αυτό το πρόβλημα, συμβουλεύει τους δημιουργούς να συγκροτήσουν μια ομάδα που μοιράζεται το όραμά τους και κατανοεί τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που είναι εγγενείς στη βιομηχανία των δημιουργών. Αυτό το είδος ανάθεσης δίνει τη δυνατότητα στους δημιουργούς να απομακρυνθούν από τις λειτουργικές υποθέσεις και τους επιτρέπει να επικεντρωθούν σε αυτό που κάνουν καλύτερα: τη δημιουργία περιεχομένου.

 

Exit mobile version