Σε τι πρέπει να εστιάσουν οι ιδρυτές αντί για τη χρηματοδότηση

Το 2021, οι νεοφυείς επιχειρήσεις των ΗΠΑ αύξησαν τη χρηματοδότησηεπίπεδα ρεκόρ–330 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση, σχεδόν διπλασιάζοντας τα 167 δισεκατομμύρια δολάρια που συγκεντρώθηκαν το 2020. Ενώ η υπερβολική χρηματοδότηση μπορεί να επιταχύνει την καινοτομία, προσωρινά, μπορεί επίσης να οδηγήσει σε υπερβολική εξάρτηση από τη χρηματοδότηση και όχι από τις ταμειακές ροές. Δεδομένης της τρέχουσας επιβράδυνσης, είναι σημαντικό να επαναλάβουμε κάτι: η χρηματοδότηση είναι μέσο, ​​όχι σκοπός. Διαβάστε σε τι πρέπει να εστιάσετε αντί για τη χρηματοδότηση.

 

Σχεδιάστε την πορεία σας προς την προσαρμογή του προϊόντος στην αγορά.

Όταν ξεκινάτε μια εταιρεία, το πρόγραμμά σας είναι ένας ανοιχτός ωκεανός και αν δεν σχεδιάζετε εκ των προτέρων, θα χάσετε χρόνο. Με τη συντριπτική πλειονότητα των νεοφυών επιχειρήσεων να αποτυγχάνουν, οι καλύτερες πιθανότητες επιβίωσης πηγαίνουν σε ιδρυτές που εστιάζουν με εμμονή στην προσαρμογή του  προϊόντος στην αγορά πριν από οτιδήποτε άλλο. Το καλύτερο μέτρο για αυτό είναι οι πελάτες να ψηφίζουν για την εταιρεία σας με το πορτοφόλι ή τον χρόνο τους. Τι χρειάζεται όμως να κάνετε για να φτάσετε εκεί;

 

Η απάντηση είναι διαφορετική για κάθε εταιρεία, αλλά το ένα κοινό είναι ότι οι ιδρυτές δεν έχουν καμία ευκαιρία αν δεν εντοπίζουν με εμμονή τα κενά μεταξύ του σημείου που βρίσκονται τώρα και του τι χρειάζονται για να φτάσουν στην προσαρμογή του προϊόντος στην αγορά. Το να ξεκινήσετε με ένα ξεκάθαρο πρόβλημα και να εργαστείτε προς τα πίσω για να το λύσετε είναι ο καλύτερος δρόμος για την προσαρμογή του προϊόντος στην αγορά. Για τη Φάση 1, προσδιορίζουμε την απλούστερη δυνατή λύση μιλώντας με πραγματικούς πελάτες και ειδικούς του κλάδου. Στη συνέχεια εργαζόμαστε ανάποδα προσδιορίζοντας όλες τις ροές εργασίας που χρειάζονται για να φτάσουμε εκεί.

 

Εστιάστε στο να βρείτε σπουδαίους ανθρώπους.

Μόλις οι διψασμένοι για συγκέντρωση κεφαλαίων ιδρυτές φτάσουν σε εφαρμογή στην αγορά προϊόντος, τείνουν να στρέφουν το βλέμμα τους σε ένα βραβείο: μια Σειρά Α. Ενώ μπορείτε να αναζητήσετε χρηματοδότηση σε αυτό το στάδιο, αντί να αγωνίζεστε για να συγκεντρώσετε περισσότερα μετρητά, εστιάστε στο να κάνετε σπουδαίες προσλήψεις. Η πρόσληψη κορυφαίων υποψηφίων είναι μια δουλειά πλήρους απασχόλησης και θα πρέπει να σας πάρει σημαντικό μέρος του χρόνου σας, αν όχι την πλειοψηφία.

 

Όταν ψάχνετε για σπουδαίους ανθρώπους, κατανείμετε την προσπάθειά σας στις καλύτερες πηγές. Πρώτα, ζητήστε από οποιονδήποτε σύμβουλο, μέντορα ή συνεργάτη για παραπομπές, καθώς γνωρίζουν την επιχείρησή σας και είναι συχνά οι ίδιοι εξαιρετικοί υποψήφιοι. Δεύτερον, εξερευνήστε δίκτυα όπως οι προηγούμενοι εργοδότες σας, το πανεπιστήμιό σας ή οποιεσδήποτε σχετικές ομάδες στις οποίες ανήκετε. Εκτός από τις παραπομπές και τα δίκτυά σας, οι στοχευμένες αναζητήσεις στο LinkedIn είναι το καλύτερο στοίχημά σας.

 

Εστιάστε σε μια πορεία προς την κερδοφορία.

Η σειριακή συγκέντρωση χρημάτων δεν υποκαθιστά την αύξηση των εσόδων και των κερδών. Εάν οι πελάτες δεν ψηφίζουν με το πορτοφόλι τους ή τον χρόνο τους – σε υγιή οικονομικά στοιχεία – η χρηματοδότηση δεν είναι θεραπεία. Όλοι οι ιδρυτές βαδίζουν στο δύσκολο τεντωμένο σκοινί εξισορροπώντας την ανάπτυξη και την κερδοφορία, αλλά ένα σαφές μονοπάτι προς θετικές ταμειακές ροές θα πρέπει πάντα να είναι το τελικό παιχνίδι.

 

Αντί να εστιάσετε στον επόμενο γύρο χρηματοδότησης, εστιάστε στην πορεία προς την κερδοφορία. Τότε, η συγκέντρωση χρημάτων θα είναι μια επιλογή, όχι μια σανίδα σωτηρίας.

 

Θέσετε ξανά προτεραιότητες.

Ο χρόνος σας είναι πεπερασμένος και δεν υπάρχει τίποτα πιο ισχυρό από σαφείς προτεραιότητες. Εστιάστε στην προσαρμογή της αγοράς προϊόντος, τους ανθρώπους και την κερδοφορία – όχι τη συγκέντρωση κεφαλαίων. Αν και η χρηματοδότηση είναι μια πηγή καυσίμου, δεν αποτελεί μέτρο ή εγγυητή επιτυχίας.

Exit mobile version