Τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνετε στο Sales Funnel σας

Ενώ τα sales funnels  μπορεί να είναι απίστευτα αποτελεσματικά, αλλά είναι επίσης εύκολο να σας μπερδέψουν, εάν δεν γνωρίζετε τι να κάνετε. Ακολουθούν επτά λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν δημιουργείτε τα δικά σας sales funnels.

 

  1. Δεν ορίζετε το κοινό-στόχο σας

Προτού μπορέσετε να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα sales funnel, πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Αυτό φαίνεται να είναι κάτι το αδιανόητο, αλλά τόσες πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να προσπαθούν να απευθύνονται σε όλους. Δεν είναι μόνο μια συνταγή για καταστροφή, αλλά είναι επίσης τεράστια σπατάλη χρόνου και πόρων. Είναι πολύ καλύτερο να εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων και να δημιουργήσετε το χωνί σας γύρω από τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

 

  1. 2. Δεν δημιουργείτε συναρπαστικό περιεχόμενο

Αφού ορίσετε το κοινό-στόχο σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα έχει απήχηση σε αυτό. Εδώ είναι που πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι οποιοδήποτε παλιό περιεχόμενο θα κάνει. Η αλήθεια είναι ότι, εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι συναρπαστικό, το sales funnel σας θα σταματήσει. Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι ενδιαφέρον, ενημερωτικό και το πιο σημαντικό, πρέπει να προσφέρει αξία. Το διαδραστικό περιεχόμενο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε αξία και να κρατήσετε τους ανθρώπους αφοσιωμένους. Δοκιμάστε να ενσωματώσετε κουίζ, αξιολογήσεις, έρευνες, δημοσκοπήσεις, αριθμομηχανές και άλλες μορφές διαδραστικού περιεχομένου στο funnel σας.

 

  1. Δεν προσφέρετε κίνητρα

Εάν θέλετε οι άνθρωποι να περάσουν γρήγορα μέσα από το sales funnel σας, πρέπει να τους προσφέρετε κάτι στο οποίο δεν μπορούν να αντισταθούν. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια έκπτωση, μια δωρεάν δοκιμή ή οτιδήποτε άλλο που θα τους παρέσυρε να αναλάβουν δράση.

 

  1. Δεν είναι εύκολη η μετατροπή

Μόλις κάποιος φτάσει στο κάτω μέρος του sales funnel σας, είναι σημαντικό να του διευκολύνετε τη μετατροπή. Εάν η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σας προκαλεί σύγχυση ή διαρκεί πολύ, θα χάσετε πελάτες γρήγορα.

 

  1. Δεν παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας

Εάν δεν παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας, τότε δεν έχετε κανέναν τρόπο να γνωρίζετε εάν το sales funnel σας λειτουργεί ή όχι. Τα περισσότερα εργαλεία δημιουργίας funnel περιλαμβάνουν αναλυτικά στοιχεία, αλλά φροντίστε πάντα να ρυθμίζετε επίσης το Google Analytics ή άλλη μορφή παρακολούθησης, ώστε να μπορείτε να δείτε σε βάθος πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με τo funnel σας.

 

  1. Δεν κάνετε Split test

Ένα άλλο λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι ότι δεν κάνουν split test. To split test σάς επιτρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικές εκδόσεις του funnel σας και να δείτε ποια έχει καλύτερη απόδοση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα, γιατί σας επιτρέπει να βελτιστοποιείτε συνεχώς το funnel σας για μέγιστο ποσοστό μετατροπών. Χωρίς split test, δεν θα μάθετε ποτέ αν θα μπορούσατε να τα πάτε καλύτερα.

Exit mobile version