Η LiveKid, μια πλατφόρμα διαχείρισης νηπιαγωγείων και παιδικών σταθμών με έδρα την Κρακοβία και εφαρμογή επικοινωνίας γονέων με παιδικούς σταθμούς, συγκέντρωσε 3,14 εκατομμύρια ευρώ σε νέο γύρο χρηματοδότησης. Σε χρήση από περίπου 3.500 νηπιαγωγεία και 400.000 γονείς σε όλη την Ευρώπη, η LiveKid σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την επένδυση για να επεκταθεί στην αγορά της Λατινικής Αμερικής.
Χρηματοδότηση μέχρι σήμερα
Έχοντας αντλήσει 2,1 εκατ. ευρώ σε έναν γύρο χρηματοδότησης Seed τον Αύγουστο του 2021, αυτός ο επενδυτικός γύρος σηματοδοτεί μόλις τη δεύτερη εισαγωγή εξωτερικών κεφαλαίων, με την εταιρεία να αναπτύσσεται στις δάφνες της από τα τέλη του 2017. Σύμφωνα με την εταιρεία, η ανάπτυξή της ήταν κυρίως οργανική, αλλά επιπλέον τροφοδοτήθηκε από εξαγορές στον Καναδά, την Πολωνία και την Ισπανία, συμπεριλαμβανομένης της Dinantia με έδρα τη Βαρκελώνη.
Ενώ το αρχικό γήπεδο της LiveKid αξιοποιήθηκε κυρίως ως εργαλείο επικοινωνίας μεταξύ γονέων και σχολείων, σε συνδυασμό με την ανακοίνωση της επένδυσης π και των σχεδίων επέκτασης στη Λατινική Αμερική, η εταιρεία κάνει μια σημειωμένη στροφή και πιέζει την προσφορά υπηρεσιών διαχείρισης της πρώιμης εκπαίδευσης.
Διαχείριση προσχολικών και βρεφονηπιακών σταθμών
Η νέα εστίαση της LiveKid έγκειται στην προσφορά διαχείρισης προσχολικών και βρεφονηπιακών σταθμών. Αυτή η λεωφόρος παρέχει μια σειρά εργαλείων που βοηθούν στη λειτουργία των παιδικών σταθμών και την επικοινωνία με τους γονείς, όπως τιμολόγηση, διαχείριση προσωπικού, εισαγωγές, προγραμματισμός γευμάτων, ηλεκτρονικά περιοδικά, πίνακες ανακοινώσεων, γκαλερί και αναφορές.
Πέρα από τον ακαδημαϊκό τομέα, το LiveKid προσφέρει επίσης υπηρεσίες διαχείρισης πληρωμών, συμπεριλαμβανομένων του καθορισμού τελών, ενός ολοκληρωμένου συστήματος χρέωσης και επιλογών πληρωμής μέσω κινητού τηλεφώνου.
Σχέδια LATAM
Επεξεργαζόμενη ετησίως πάνω από 150 εκατομμύρια ευρώ σε δίδακτρα και άλλες υπηρεσίες παιδικών σταθμών, η LiveKid αναφέρει ότι οι τρεις μεγαλύτερες αγορές της είναι η Πολωνία, η Ισπανία και το Μεξικό, με πάνω από 3 εκατομμύρια ευρώ σε ARR να παράγονται μόνο από αυτές τις αγορές.
Με την Ισπανία και την Πολωνία καλυμμένες, αυτό αφήνει την επέκταση της αγοράς του Μεξικού και, σε επαφή με τη Λατινική Αμερική, μια προφανή επιλογή για την εταιρεία. Η εταιρεία σκοπεύει να ανοίξει ένα γραφείο στο los Estados Unidos Mexicanos το 2024, το οποίο θα στελεχωθεί από 20 άτομα.
Σύμφωνα με τη LiveKid, οι περαιτέρω εξελίξεις της πλατφόρμας και οι φιλοδοξίες γεωγραφικής επέκτασης περιλαμβάνουν την προσθήκη της πορτογαλικής γλώσσας στην προσφορά της και το άνοιγμα αγορών στην Πορτογαλία και τη Βραζιλία.
Ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της LiveKid Jakub Pawelsi μοιράστηκε: “Η LiveKid είναι μια εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες και υπηρεσίες για την ανάπτυξη και την εξυπηρέτηση των πελατών της:
“Πριν από έξι χρόνια η LiveKid δημιούργησε μια νέα κατηγορία ψηφιακών υπηρεσιών και προϊόντων για την προσχολική φροντίδα των παιδιών στην Πολωνία. Έκτοτε, έχουμε αναπτυχθεί με τρόπο αποδοτικό ως προς το κεφάλαιο.
“Αυτό περιλαμβάνει την ισχυρή είσοδο στο Μεξικό με περιορισμένους πόρους. Τώρα, στόχος μας είναι να γίνουμε παγκόσμιος ηγέτης και αυτό απαιτεί τολμηρά βήματα. Τα νέα κεφάλαια θα μας βοηθήσουν να προσλάβουμε περισσότερους ανθρώπους στο Μεξικό, να αναπτυχθούμε στις τρέχουσες και νέες αγορές, μαζί με την ευκαιρία να εδραιώσουμε την αγορά”.
Η επένδυση ύψους 3,14 εκατ. ευρώ της LiveKid χορηγήθηκε από τον ιστορικό χρηματοδότη της πλατφόρμας edtech Preply, την inovo VC.