Friday, December 8, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Πώς να μετατρέψετε το οnline following σε κερδοφόρα επιχείρηση

in LIFESTYLE, SLIDER, THEINSIDER, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
0
Πώς να μετατρέψετε το οnline following σε κερδοφόρα επιχείρηση

Με μια οικονομία δημιουργών αξίας άνω των 104 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση δημιουργίας περιεχομένου στο TikTok ή στο Instagram.

 

Απλά ρωτήστε τον 29χρονο Zack Honarvar. Ο ιδρυτής της εταιρείας πολυμέσων One Day Entertainment έχει διαχειριστεί μερικούς από τους πιο επιτυχημένους δημιουργούς του YouTube – όπως οι YesTheory και Airrack – και τους βοήθησε να ξεκινήσουν επιχειρήσεις. Το τελευταίο του εγχείρημα είναι το Creator Now, μια σχολή κινηματογράφου για δημιουργούς που ο Honarvar συνίδρυσε με την Kate Ward (ανεξάρτητη συγγραφέα της οικονομίας των δημιουργών)  και τον Eric Decker (διευθυντής του καναλιού του Airrack στο YouTube).

 

Τι συμβουλεύει Honarvar για να ξεκινήσετε μια επιχείρηση στην οικονομία των δημιουργών;

 

Πουλήστε έναν τρόπο ζωής.

Ένας τρόπος για να ξεκινήσεις μια επιτυχημένη επιχείρηση ως δημιουργός, είναι να πουλήσεις έναν τρόπο ζωής, λέει ο Ward. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι το YesTheory, ένα κανάλι YouTube που κηρύττει στους επτά εκατομμύρια συνδρομητές του ότι οι καλύτερες στιγμές της ζωής και οι βαθύτερες συνδέσεις υπάρχουν έξω από τη ζώνη άνεσής σας. «Πουλάνε έναν τρόπο ζωής, όχι μέσω της παραδοσιακής διαφήμισης, αλλά μέσω της τεκμηρίωσης του τρόπου που επιλέγουν να ζήσουν τη ζωή τους», λέει ο Ward. Στα βίντεο παρουσιάζονται επίσης μέλη της ομάδας τους που προσπαθούν να ξεπεράσουν άβολες και δύσκολες καταστάσεις όπως καταδύσεις με αγνώστους, ραντεβού στα τυφλά και επιβίωση σε ξένες πόλεις χωρίς το πορτοφόλι τους.

 

Βρείτε και δημιουργήστε την κοινότητά σας.

Για τη δημιουργία κοινότητας, τα κανάλια YouTube YesTheory και Airrack συνδέονται με τους οπαδούς τους μέσω της συνεχούς δημιουργίας περιεχομένου και της συμμετοχής της κοινότητας. “Το επιχειρηματικό μοντέλο είναι πραγματικά πολύ απλό. Το μόνο που έχουν κάνει είναι να δημιουργούν και να συνδέονται συνεχώς”, λέει ο Ward. Για να ενισχύσει τη σύνδεση, ο Decker παρουσιάζει το κοινό του στο περιεχόμενό του και του ζητά ιδέες για βίντεο.

 

Δημιουργήστε τα προϊόντα που θέλει το κοινό σας.

Ο Hornavar λέει ότι μάρκες όπως η Nike και η Lululemon χρησιμοποιούν τη διαφήμιση για να επικοινωνήσουν έναν τρόπο ζωής ή ένα συναισθηματικό δέσιμο με τα προϊόντα τους. Ωστόσο, λέει, “η διαφορά με τους δημιουργούς είναι ότι ξεκινούν με βίντεο που λένε ιστορίες και δημιουργούν συναισθηματικό δέσιμο, και στη συνέχεια επεκτείνονται σε προϊόντα που ενσωματώνουν αυτόν τον τρόπο ζωής. Είναι η ίδια φόρμουλα αλλά αντίστροφα”, λέει ο Honarvar. Σύμφωνα με τον Honarvar, οι δημιουργοί συχνά ξεκινούν χτίζοντας μια κοινότητα γύρω από έναν συγκεκριμένο τρόπο ζωής ή ιδεολογία και στη συνέχεια αναπτύσσουν προϊόντα που εξυπηρετούν αυτές τις περιοχές. Συμβουλεύει τους δημιουργούς επιχειρηματίες να μιλήσουν στο κοινό τους και να τους ρωτήσουν ποια προϊόντα και υπηρεσίες χρησιμοποιούν περισσότερο.

 

Και μην ξεχάσετε να αναθέσετε.

Σύμφωνα με τον Honarvar, οι επιχειρήσεις που ιδρύονται από δημιουργούς πέφτουν συχνά στην παγίδα να απαιτούν υπερβολική συμβολή από τον δημιουργό: “Όταν ένας δημιουργός παρασύρεται σε πάρα πολλές κατευθύνσεις και η συμβολή του είναι θεμελιώδης για την κατεύθυνση και τη δημιουργία της νέας επιχείρησης, τα βίντεο τείνουν να υποφέρουν και το όχημα μάρκετινγκ αρχίζει να εμποδίζει [τη μάρκα]». Για να καταπολεμηθεί αυτό το πρόβλημα, συμβουλεύει τους δημιουργούς να συγκροτήσουν μια ομάδα που μοιράζεται το όραμά τους και κατανοεί τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που είναι εγγενείς στη βιομηχανία των δημιουργών. Αυτό το είδος ανάθεσης δίνει τη δυνατότητα στους δημιουργούς να απομακρυνθούν από τις λειτουργικές υποθέσεις και τους επιτρέπει να επικεντρωθούν σε αυτό που κάνουν καλύτερα: τη δημιουργία περιεχομένου.

 

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    Οι καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες για το 2021

    777 shares
    Share 311 Tweet 194
  • Ο συνιδρυτής της Avast επενδύει στον γύρο χρηματοδότησης σειράς Α της Keboola ύψους 32 εκατ. δολαρίων

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Τα 4 λάθη που δεν πρέπει να κάνετε στην καριέρα σας – Από πρώην στέλεχος του HR της Microsoft

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Στόλο μεγάλων bulk carriers συνθέτει η Danaos

    5 shares
    Share 2 Tweet 1
  • Μπάρμπα Στάθης: Εξαγορά του 80% της εταιρείας Χαλβατζής Μακεδονική

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η εκκίνηση του Dutch Future Fund II προσφέρει ώθηση ύψους 200 εκατ. ευρώ για ολλανδικές νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις κλίμακας

Η εκκίνηση του Dutch Future Fund II προσφέρει ώθηση ύψους 200 εκατ. ευρώ για ολλανδικές νεοφυείς επιχειρήσεις και επιχειρήσεις κλίμακας

December 7, 2023
Τράπεζες: Νέα αύξηση της ψαλίδας στα επιτόκια δανείων και καταθέσεων τον Οκτώβριο

Τράπεζες: Νέα αύξηση της ψαλίδας στα επιτόκια δανείων και καταθέσεων τον Οκτώβριο

December 7, 2023
Λύση στο στεγαστικό πρόβλημα: Κίνητρα για την αξιοποίηση 900.000 κλειστών σπιτιών

Λύση στο στεγαστικό πρόβλημα: Κίνητρα για την αξιοποίηση 900.000 κλειστών σπιτιών

December 7, 2023
Deal 1,9 δισ. δολαρίων στις αερομεταφορές – H Alaska Air Group εξαγοράζει την Hawaiian

Deal 1,9 δισ. δολαρίων στις αερομεταφορές – H Alaska Air Group εξαγοράζει την Hawaiian

December 7, 2023
Νέο κύμα απολύσεων στο Spotify – «Φεύγει» το 17% των εργαζομένων

Νέο κύμα απολύσεων στο Spotify – «Φεύγει» το 17% των εργαζομένων

December 7, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    314 shares
    Share 126 Tweet 79
  • Αγόρασε τώρα, πλήρωσε μετά: Η Scalapay φέρνει την επανάσταση στις πληρωμές

    57 shares
    Share 23 Tweet 14
  • Δημήτρης Γεωργακόπουλος: Πούλησε την εταιρεία του για 580 εκατ. δολάρια και γύρισε στην Ελλάδα

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
  • Μετρό Θεσσαλονίκης: Είμαστε στο 1,5 δισ. κι ακόμα μετράμε

    6 shares
    Share 2 Tweet 2
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ