Saturday, March 25, 2023
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνετε στο Sales Funnel σας

in SLIDER, THEINSIDER, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
0
Τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνετε στο Sales Funnel σας

Ενώ τα sales funnels  μπορεί να είναι απίστευτα αποτελεσματικά, αλλά είναι επίσης εύκολο να σας μπερδέψουν, εάν δεν γνωρίζετε τι να κάνετε. Ακολουθούν επτά λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν δημιουργείτε τα δικά σας sales funnels.

 

  1. Δεν ορίζετε το κοινό-στόχο σας

Προτού μπορέσετε να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα sales funnel, πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Αυτό φαίνεται να είναι κάτι το αδιανόητο, αλλά τόσες πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να προσπαθούν να απευθύνονται σε όλους. Δεν είναι μόνο μια συνταγή για καταστροφή, αλλά είναι επίσης τεράστια σπατάλη χρόνου και πόρων. Είναι πολύ καλύτερο να εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων και να δημιουργήσετε το χωνί σας γύρω από τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

 

  1. 2. Δεν δημιουργείτε συναρπαστικό περιεχόμενο

Αφού ορίσετε το κοινό-στόχο σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα έχει απήχηση σε αυτό. Εδώ είναι που πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι οποιοδήποτε παλιό περιεχόμενο θα κάνει. Η αλήθεια είναι ότι, εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι συναρπαστικό, το sales funnel σας θα σταματήσει. Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι ενδιαφέρον, ενημερωτικό και το πιο σημαντικό, πρέπει να προσφέρει αξία. Το διαδραστικό περιεχόμενο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε αξία και να κρατήσετε τους ανθρώπους αφοσιωμένους. Δοκιμάστε να ενσωματώσετε κουίζ, αξιολογήσεις, έρευνες, δημοσκοπήσεις, αριθμομηχανές και άλλες μορφές διαδραστικού περιεχομένου στο funnel σας.

 

  1. Δεν προσφέρετε κίνητρα

Εάν θέλετε οι άνθρωποι να περάσουν γρήγορα μέσα από το sales funnel σας, πρέπει να τους προσφέρετε κάτι στο οποίο δεν μπορούν να αντισταθούν. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια έκπτωση, μια δωρεάν δοκιμή ή οτιδήποτε άλλο που θα τους παρέσυρε να αναλάβουν δράση.

 

  1. Δεν είναι εύκολη η μετατροπή

Μόλις κάποιος φτάσει στο κάτω μέρος του sales funnel σας, είναι σημαντικό να του διευκολύνετε τη μετατροπή. Εάν η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σας προκαλεί σύγχυση ή διαρκεί πολύ, θα χάσετε πελάτες γρήγορα.

 

  1. Δεν παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας

Εάν δεν παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας, τότε δεν έχετε κανέναν τρόπο να γνωρίζετε εάν το sales funnel σας λειτουργεί ή όχι. Τα περισσότερα εργαλεία δημιουργίας funnel περιλαμβάνουν αναλυτικά στοιχεία, αλλά φροντίστε πάντα να ρυθμίζετε επίσης το Google Analytics ή άλλη μορφή παρακολούθησης, ώστε να μπορείτε να δείτε σε βάθος πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με τo funnel σας.

 

  1. Δεν κάνετε Split test

Ένα άλλο λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι ότι δεν κάνουν split test. To split test σάς επιτρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικές εκδόσεις του funnel σας και να δείτε ποια έχει καλύτερη απόδοση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα, γιατί σας επιτρέπει να βελτιστοποιείτε συνεχώς το funnel σας για μέγιστο ποσοστό μετατροπών. Χωρίς split test, δεν θα μάθετε ποτέ αν θα μπορούσατε να τα πάτε καλύτερα.

Share1Tweet1Share

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Όσα λένε angel investors και VC’s… μεταξύ τους

    Όσα λένε angel investors και VC’s… μεταξύ τους

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Το «χρυσό» deal της ελληνικής Augmenta με τη δυναστεία των Ανιέλι

    3 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Η Roofit.Solar συγκεντρώνει 6,45 εκατ. ευρώ για να καλύψει την αυξανόμενη ζήτηση για ηλιακή ενέργεια σε στέγες

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Ο Μπάφετ εκμεταλλεύτηκε την τραπεζική κρίση και επένδυσε 500 εκατ. δολάρια σε τρεις μέρες

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
  • Bloomberg για Thrivest: Ετοιμάζεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα

    2 shares
    Share 1 Tweet 1
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Η HelloSelf συγκεντρώνει 18,6 εκατομμύρια ευρώ για την πλατφόρμα θεραπείας και προπόνησης

Η HelloSelf συγκεντρώνει 18,6 εκατομμύρια ευρώ για την πλατφόρμα θεραπείας και προπόνησης

March 24, 2023
Η Rethink Ventures εγκαινιάζει fund 50 εκατ. ευρώ για να διαμορφώσει το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας

Η Rethink Ventures εγκαινιάζει fund 50 εκατ. ευρώ για να διαμορφώσει το μέλλον της βιώσιμης κινητικότητας

March 24, 2023
Τουρισμός: Οι 10 λόγοι για τις ελλείψεις εργαζομένων

Τουρισμός: Οι 10 λόγοι για τις ελλείψεις εργαζομένων

March 24, 2023
Bloomberg για Thrivest: Ετοιμάζεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα

Bloomberg για Thrivest: Ετοιμάζεται να δημιουργήσει τη μεγαλύτερη μη συστημική τράπεζα στην Ελλάδα

March 24, 2023
JTI: Το συμπεριληπτικό νομικό πλαίσιο είναι ένας ακόμη λόγος που συνεχίζουμε την επένδυσή μας στην Ελλάδα

JTI: Το συμπεριληπτικό νομικό πλαίσιο είναι ένας ακόμη λόγος που συνεχίζουμε την επένδυσή μας στην Ελλάδα

March 24, 2023

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Αποκαλυπτήρια για την Wealth Avenue PLC!

    Αποκαλυπτήρια για την Wealth Avenue PLC!

    19 shares
    Share 8 Tweet 5
  • Pet Startups: Η τεχνολογία στην υπηρεσία των τετράποδων φίλων μας

    9 shares
    Share 4 Tweet 2
  • Pitch Deck: Οδηγός παρουσίασης της startup σας σε επενδυτές

    152 shares
    Share 61 Tweet 38
  • IPO: Τι είναι και πώς επενδύω σε μία;

    255 shares
    Share 102 Tweet 64
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ