Sunday, June 26, 2022
Insider's IQ
NEWSLETTER
No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Insider's IQ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
No Result
View All Result
Insider's IQ
No Result
View All Result

Τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνετε στο Sales Funnel σας

in SLIDER, THEINSIDER, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
0
Τα 6 πιο συχνά λάθη που κάνετε στο Sales Funnel σας

Ενώ τα sales funnels  μπορεί να είναι απίστευτα αποτελεσματικά, αλλά είναι επίσης εύκολο να σας μπερδέψουν, εάν δεν γνωρίζετε τι να κάνετε. Ακολουθούν επτά λάθη που πρέπει να αποφύγετε όταν δημιουργείτε τα δικά σας sales funnels.

 

  1. Δεν ορίζετε το κοινό-στόχο σας

Προτού μπορέσετε να αρχίσετε να δημιουργείτε ένα sales funnel, πρέπει να γνωρίζετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Αυτό φαίνεται να είναι κάτι το αδιανόητο, αλλά τόσες πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να προσπαθούν να απευθύνονται σε όλους. Δεν είναι μόνο μια συνταγή για καταστροφή, αλλά είναι επίσης τεράστια σπατάλη χρόνου και πόρων. Είναι πολύ καλύτερο να εστιάσετε σε μια συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων και να δημιουργήσετε το χωνί σας γύρω από τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

 

  1. 2. Δεν δημιουργείτε συναρπαστικό περιεχόμενο

Αφού ορίσετε το κοινό-στόχο σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να δημιουργείτε περιεχόμενο που θα έχει απήχηση σε αυτό. Εδώ είναι που πολλές επιχειρήσεις κάνουν το λάθος να πιστεύουν ότι οποιοδήποτε παλιό περιεχόμενο θα κάνει. Η αλήθεια είναι ότι, εάν το περιεχόμενό σας δεν είναι συναρπαστικό, το sales funnel σας θα σταματήσει. Το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι ενδιαφέρον, ενημερωτικό και το πιο σημαντικό, πρέπει να προσφέρει αξία. Το διαδραστικό περιεχόμενο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε αξία και να κρατήσετε τους ανθρώπους αφοσιωμένους. Δοκιμάστε να ενσωματώσετε κουίζ, αξιολογήσεις, έρευνες, δημοσκοπήσεις, αριθμομηχανές και άλλες μορφές διαδραστικού περιεχομένου στο funnel σας.

 

  1. Δεν προσφέρετε κίνητρα

Εάν θέλετε οι άνθρωποι να περάσουν γρήγορα μέσα από το sales funnel σας, πρέπει να τους προσφέρετε κάτι στο οποίο δεν μπορούν να αντισταθούν. Αυτό θα μπορούσε να είναι μια έκπτωση, μια δωρεάν δοκιμή ή οτιδήποτε άλλο που θα τους παρέσυρε να αναλάβουν δράση.

 

  1. Δεν είναι εύκολη η μετατροπή

Μόλις κάποιος φτάσει στο κάτω μέρος του sales funnel σας, είναι σημαντικό να του διευκολύνετε τη μετατροπή. Εάν η διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς σας προκαλεί σύγχυση ή διαρκεί πολύ, θα χάσετε πελάτες γρήγορα.

 

  1. Δεν παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας

Εάν δεν παρακολουθείτε τα αποτελέσματά σας, τότε δεν έχετε κανέναν τρόπο να γνωρίζετε εάν το sales funnel σας λειτουργεί ή όχι. Τα περισσότερα εργαλεία δημιουργίας funnel περιλαμβάνουν αναλυτικά στοιχεία, αλλά φροντίστε πάντα να ρυθμίζετε επίσης το Google Analytics ή άλλη μορφή παρακολούθησης, ώστε να μπορείτε να δείτε σε βάθος πώς αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι με τo funnel σας.

 

  1. Δεν κάνετε Split test

Ένα άλλο λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι ότι δεν κάνουν split test. To split test σάς επιτρέπει να δοκιμάσετε διαφορετικές εκδόσεις του funnel σας και να δείτε ποια έχει καλύτερη απόδοση. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα, γιατί σας επιτρέπει να βελτιστοποιείτε συνεχώς το funnel σας για μέγιστο ποσοστό μετατροπών. Χωρίς split test, δεν θα μάθετε ποτέ αν θα μπορούσατε να τα πάτε καλύτερα.

ShareTweetShare

FOLLOW INSIDER'S IQ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

  • Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    216 shares
    Share 86 Tweet 54
  • Το σχέδιο της Sharecare να εισαχθεί στο χρηματιστήριο μέσω SPAC

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
  • Εναλλακτικά επενδυτικά εργαλεία για εταιρίες SAAS

    35 shares
    Share 14 Tweet 9
  • Στρατηγική συνεργασία της εισηγμένης Wealth Avenue PLC και της Foutsis & Partners

    23 shares
    Share 9 Tweet 6
  • Duff & Phelps: Η Νέα Υόρκη, το κορυφαίο χρηματοοικονομικό κέντρο του πλανήτη

    12 shares
    Share 5 Tweet 3
To insidersiq.gr είναι πηγή επιχειρηματικής και επενδυτικής αρθρογραφίας και ειδήσεων από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο, ένα εργαλείο ανάπτυξης, ενημέρωσης και στρατηγικής για όσους το χρησιμοποιούν.

Follow us

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΑ

Έρευνα: Συνεχίζονται οι πιέσεις στις αγορές – Δεν γλιτώνουν τα κρυπτονομίσματα

Έρευνα: Συνεχίζονται οι πιέσεις στις αγορές – Δεν γλιτώνουν τα κρυπτονομίσματα

June 25, 2022
Οι προοπτικές των ελληνικών τραπεζών

Οι προοπτικές των ελληνικών τραπεζών

June 25, 2022
Μπορούν τα κρυπτονομίσματα να αποκτήσουν εξέχουσα θέση στην Ευρώπη παρά τις ανησυχίες της ΕΕ;

Μπορούν τα κρυπτονομίσματα να αποκτήσουν εξέχουσα θέση στην Ευρώπη παρά τις ανησυχίες της ΕΕ;

June 25, 2022
56% των βιομηχανικών ΜμΕ υλοποιούν δράσεις πράσινης μετάβασης

56% των βιομηχανικών ΜμΕ υλοποιούν δράσεις πράσινης μετάβασης

June 25, 2022
Η EuraTechnologies συγκεντρώνει 24 εκατομμύρια ευρώ για να στηρίξει startups βαθιάς τεχνολογίας και να ανοίξει 10 θερμοκοιτίδες στην Ανατολική Ευρώπη

Η EuraTechnologies συγκεντρώνει 24 εκατομμύρια ευρώ για να στηρίξει startups βαθιάς τεχνολογίας και να ανοίξει 10 θερμοκοιτίδες στην Ανατολική Ευρώπη

June 24, 2022

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ ΜΗΝΑ

  • Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    Χρυσός και πετρέλαιο σε μια μυστική μαγική σχέση

    216 shares
    Share 86 Tweet 54
  • Το σχέδιο της Sharecare να εισαχθεί στο χρηματιστήριο μέσω SPAC

    98 shares
    Share 39 Tweet 25
  • Στρατηγική συνεργασία της εισηγμένης Wealth Avenue PLC και της Foutsis & Partners

    23 shares
    Share 9 Tweet 6
  • Εναλλακτικά επενδυτικά εργαλεία για εταιρίες SAAS

    35 shares
    Share 14 Tweet 9
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

No Result
View All Result
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΕΣ
  • ΧΡΗΜΑ
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
  • LIFESTYLE
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

© 2020 Insider΄s IQ - Premium CMS Design by #BrandUp.

Το Insider's IQ χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την πλοήγησή σας.
ΣΥΜΦΩΝΩ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ